سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
سکه های جیب مزدوران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:26 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

چه راحت است...

و چقدر قدرتمند هستند آن عده از فتنه گرانی که در گوشه ای از زمین خزیده اند و از درگاه اینترنت حرف ها و دیکته های اربابان مستکبر و جیره خواران منافق شان را ترجمه می کنند!!!

چشمهای خود را بسته اند و حتی برای اینکه نور سفید بیرون از پلک های بسته شده شان عبور نکند و حس نکنند، سر را به زیر برف کرده اند اما غاقل از اینکه که برف هم سفید است.

هرچه از محاسن و پیشرفت های ایران در طی این 34 سال شنیده اند و دیده اند را به زور پلک های بسته شان می گویند نمی بینیم اما گرمای نور صعود ایران را چه می خواهند کنند؟!!

شاید بخاطر گرمای نور بود که سر به زیر برف کردند اما ...

اما برف ها نیز به گرمای نور ذوب خواهند شد و باز سر این فریب خورده ها بی کلاه خواهد ماند.

کاش برای آزمایش هم که شده گوشه چشمشان را باز کنند و با چشمی، بعداز سال 57  و با چشم دیگر قبل از سال 57 را مرور کنند.  ولی ظاهراً تمام عقل خود را برای شستشو در اختیار بیگانگان و جیره خوارانشان قرار داده اند و یا اینکه رسانه ای جز B B C  و V O A و هم کاسه هاشان نمی شناسند!!!

شاید برایشان سخت است از خود سئوال کنند چرا رنج و سختی مردم ایران و شکست انقلاب اسلامی ایران برای آنها و رسانه هاشان اینقدر خوشحال کننده و شادی آفرین است؟!   شاید نمی خواهند سئوال کننده چرا دشمنان ایران همه پیشرفت ها و اختراعات و دستاوردهای ما را منکر شده و یا به تمسخر می گیرند!! البته در صدر اسلام نیز کفار  و منافقان ، مسلمین را مسخره کرده و منکر رسالت پیامبر ما می شدند .

معلوم نیست اگر اینترنت را اختراع نکرده بودند عده ای فتنه گر و منافق چه می خواستند بکنند تا همین اندک رمقی که برایشان مانده را به بیرون بدمند و البته این ابزاری بود برای کمک به استکبار و غرب که حالا مکرشان به خودشان برگشته و از این راه بر ضد خودشان کارهای بزرگی صورت می گیرد. 

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الْمَاکِرِینَ(آل عمران/54)

درست هست عده ای غافل و جاهل برای نفس خود قدم بر میدارند و از راه نورانی که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای نشان می دهند ، غفلت می کنند و این قطار پر شتاب انقلاب را دست انداز و سرعت گیر می شوند ، اما هر کس چه جاهل و غافل یا معاند و عامد ، اگر بخواهد در برابر اراده خداوند بایستد یقیناً به باد فنا خواهد رفت و امروز غفلت از فرامین نائب حضرت بقیة الله عجل الله نشانی بزرگ از دوری از صاحب عصر و زمان امام مهدی علیه السلام است .

و خلاصه اینکه قطار نیرومند و توانمند انقلاب فرمانده ای حکیم و فرزانه و مسافرانی بزرگ و بصیر دارد و عده ای اندک نخواهند توانست با سکه های جیب هایشان ، چرخ های این قطار پر شتاب را از ریل پیشرفت منحرف کنند، زیرا که دست خدا بر سر ماست ...



کلمات کلیدی :
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats