سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
فیلم جلسه فرقه انحراف برای حمله به لاریجانی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:47 عصر
نهادهای نظارتی و امنیتی کاملا توجیه هستند و در زمان لازم اقدامات خود را انجام خواهند داد. ما نیز توصیه می کنیم ساز و کارهای لازم برای برخورد با هرگونه اقدام مخرب انتخاباتی را انجام دهند. این گروه بازی خطرناکی را آغاز کرده اند و جریان حاکم بر دولت آن را مدیریت می کند، چراکه آنها به دنبال تصاحب جایگاه ریاست جمهوری هستند.
سرویس سیاسی «تعامل»- یک نماینده مجلس بی اخلاقی جدید صورت گرفته در مراسم سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم حضرت معصومه(ص) را برنامه جریان انحرافی دانست. 
 
عوض حیدرپور با بیان مطلب فوق خاطر نشان ساخت: به نظر من این زشت ترین اقدامی بود که می توانستند انجام دهند. اخبار موثقی داریم که این کار با هماهنگی و همکاری جریان انحرافی و دستیاران این جریان اتفاق افتاد. 
 
وی در ادامه اقدامات صورت گرفته را خلاف سخنان صریح مقام معظم رهبری و برهم زننده وحدت دانست و گفت: انجام چنین کار زشتی در روز 22 بهمن در برابر انظار کشورهای متعدد، اقدامی بر علیه وحدت کشور است. این اقدام ترجمان عملی  شعار "زنده باد بهار" جریان انحرافی است. 


 
حیدر پور از پشت پرده جلسه جریان انحرافی برای انجام چنین اقداماتی خبر داد و افزود: اخباری از جلسات حضوری جریان انحرافی به دست ما رسیده و فیلم این جلسات را نیز در اختیار داریم. موضوع محتوی این فیلم را در جلسه کمیسیون امنیت ملی رسیدگی کرده و برخورد لازم را انجام خواهیم داد. 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی، تخریب چهره مسئولان نظام را اقدامی از سوی منحرفان و برنامه ای جدید برای فتنه ای دیگر در انتخابات دانست و اظهار داشت: این گروه بازی خطرناکی را آغاز کرده اند و جریان حاکم بر دولت آن را مدیریت می کند، چراکه آنها به دنبال تصاحب جایگاه ریاست جمهوری هستند. 
 
وی همچنین خواستار هشیاری نهادهای نظارتی و امنیتی شد و گفت: این نهادها کاملا توجیه هستند و در زمان لازم اقدامات خود را انجام خواهند داد. ما نیز توصیه می کنیم ساز و کارهای لازم برای برخورد با هرگونه اقدام مخرب انتخاباتی را انجام دهند. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر از اظهارات خود به سخنرانی عجیب رئیس جمهور در مراسم 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در صحبت های خود در مراسم 22 بهمن ماه امسال 2 نکته را پشت سرهم اشاره کرد. اول درباره ماجرای مجلس اظهار نظر کرد و اذعان داشت که درباره این مسئله بعدا توضیح خواهد داد. دقیقا بعد از این اظهارات بود که به صورتی تند و اهانت آمیز درباره انتخابات صحبت کرد. صحبت های احمدی نژاد به گونه ای بود که برای انتخابات جریان انحرافی و حلقه اطراف خود را پیشگام خواهد کرد.  
 
حیدرپور در بخش پایانی اظهارات خود تصریح کرد: برخوردهای قانونی و لازم به این اقدامات باید هرچه سریعتر صورت گیرد تا هیچ خدشه ای به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری وارد نشود.
منبع: تعامل نیوز


کلمات کلیدی : سیاسی
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats