سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
بصیرت در انتخابات آینده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:24 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن آمد و ملت بصیر ایران انقلابی، قدرت و ولایتمداری خود را به دشمنان خارج و داخل ایران نشان داد. به فتنه گران و منحرفان خوش خیال هم فهماند که دیگر سال 76 تکرار نخواهد شد تا با شعار عده ای ، رأی خود را خرج کسانی کنند که سبب انحراف و پیشروی دشمن شود.

امروز رئیس جمهور در سخنرانی خود آورده:

«ایمان دارم ملت بهترین انتخاب را می کند. هر کس پشتوانه رای بالای مردم را با خود همراه کند، بهترین انتخاب است.»

حتماً اینگونه هست و مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود. یکبار خاتمی برای حرف ها و رفتار خود رأی مردم را جلب کرد ولیکن از آن لحظه که مردم شریف ایران پی بردند دولت اصلاحات در مقابل رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و دل دشمنان ایران را شاد می کند ، رأی خود را پس گرفتند و با شکست سنگینی آن اصلاح طلبان فریب خورده را از میدان بیرون کردند.

امروز هم مردم بزرگ و انقلابی ایران در روز 22 بهمن ماه نشان دادند به عشق ولــیّ فقیه و اطاعت از فرمان آن بزرگوار، بداخلاقی های مسئولین را ندیدند و به میدان آمدند تا حساب کار بدست دشمنان و فتنه گران و منحرفان آید. هر کسی از نظر این مردم مخالف و مقابل رهبر معظم انقلاب باشد هیچ جائی در دل هایشان ندارد و هیچ رأی و انتخابی برایشان کنار نخواهند گذاشت ، حال هر که می خواهد باشد .

ملت ایران اسلامی نه برای نان، نه برای شعار و نه برای حزب و گروه که برای آرمان های انقلاب و اطاعت از ولایت قدم بر می دارد و به هیچ کس بدهکار نبوده و عقد اخوت با هیچ کدام از بداخلاقان و فتنه گران و منحرفان نبسته.

ایرانیان پای درختانی خانه کرده اند که با خون شهدا آبیاری شده و میوه اینچنین درختان سرسبزی را با گوشت و خون خود عجین کرده اند و دیگر گذشت آن سالهایی که فریب ظواهر را خورند که در این سالها این مردم بیدار ، چیزها دیده اند و تجربه ها کسب کرده اند.

بهار ملت ایران اسلامی تنها زیر آفتاب ولایت معنا دارد و غیر آن همه پاییز هست و شاخ و برگ خشک.

32 سال پیش یعنی 1359 ، شروع جنگ تحمیلی ، آغاز بهار ولایت و شهادت در ایران شد و همچنان ادامه دارد.

سال 1388 پرده ای از نمایش قدرت ولایتمداری مردم ایران بود تا درس عبرتی برای کج اندیشان و خیال پردازان باشد که ایران جز سربازی ولایت ، سرباز دیگر ندارد.

به فضل الهی در انتخابات آینده همه خواهند دید که دوباره مردم چه بصیرتی خرج خواهند داد.

 أُولَئِکَ عَلَى هُدًى مِنْ رَبِّهِمْ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ(البقرة/5)
آنان بر طریق هدایت پروردگارشانند؛ و آنان رستگارانند.



کلمات کلیدی : انتخابات
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats