سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تکمیل پازل دشمن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:37 عصر
رسایی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد
برهم‌زدن سخنرانی لاریجانی تکمیل پازل دشمن بود/مسببان اظهار پشیمانی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران گفت: برهم‌زدن سخنرانی رئیس مجلس در قم قطعا از جمله اتفاقاتی است که به دشمن برای تکمیل پازل خود در راستای دسیسه علیه انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

خبرگزاری فارس: برهم‌زدن سخنرانی لاریجانی تکمیل پازل دشمن بود/مسببان اظهار پشیمانی کنند

حجت‌الاسلام حمید رسایی نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: حوادث روزهای اخیر چه اتفاقاتی که یکشنبه در مجلس به وقوع پیوست و چه اتفاقی که در قم در حین سخنرانی رئیس مجلس رخ داد، قطعا از جمله اتفاقاتی است که به دشمن برای تکمیل پازل خود در راستای دسیسه علیه انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

وی افزود: در چنین وضعیتی که رهبری معظم انقلاب با هشدارهای مکرر به مسئولین کشور آنها را به همدلی و همکاری فرا می‌‌خوانند، بدیهی و روشن است که برهم زدن سخنرانی رئیس مجلس آنهم در روز جشن ملی 22 بهمن و در کنار ضریح حضرت معصومه، کاری غلط و بر خلاف مهندسی سیاسی رهبر انقلاب برای نقشه برآب کردن دسیسه‌های دشمن است.

رسایی ادامه داد: قطعا انتقاد از روسای قوا در خصوص نقض توصیه‌های اخیر رهبر انقلاب در خصوص نکشاندن اختلافات به جامعه، دلیل و مجوزی برای کسی نمی‌شود تا با اخلال در سخنرانی رئیس مجلس یا رئیس جمهور یا مسئولین دیگر بخواهند از عملکرد آنها انتقاد کنند و آرامش کشور را بهم بزنند. چنین اقداماتی قطعا خود مصداق خیانتی است که رهبر انقلاب همه را از انجام آن نهی کرده‌اند.

وی گفت: در مجلس هشتم وقتی تعدادی از نمایندگان در میان سخنان رئیس جمهور به منظور مخالفت دو - دو گفتند بلافاصله با اظهار نارضایتی شدید رهبر انقلاب مواجه شدند؛ بنابراین بدیهی است که اقداماتی مانند آنچه در قم اتفاق افتاد نیز بر خلاف مشی سیاسی و اخلاقی رهبر انقلاب است و ای کاش مسئولان امر در قم تدبیری می‌کردند تا چنین حادثه‌ای اساسا رخ ندهد.

نماینده تهران اظهار داشت: بنده همانطور که در یادداشت اخیرم که در 9 دی و رسانه‌های دیگر منتشر شد، اعلام کردم که مسببین فتنه بداخلاقی در یکشنبه مجلس باید به دلیل نقض نهی رهبری انقلاب، از مردم و ولی امر مسلمین عذرخواهی و توبه کنند، با همان قاطعیت معتقدم که مسببین حوادث روز گذشته در حین سخنرانی رئیس مجلس اگر واقعا پیرو مقتدا و رهبر خود هستند، به دلیل نقض نهی ولی امر مسلمین باید خود با صراحت و شجاعت از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کنند.

رسایی اضافه کرد: همه در این روزها که با اقتدا به رهبر انقلاب در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم نباید از یاد ببریم که دشمن به دنبال بهره‌مندی از یک اشتباه هر یک از ماست و تنها راه مطمئن برای بازی نکردن در زمین دشمن، عمل به توصیه‌های رهبری است.

منبع: فارس نیوز




کلمات کلیدی : سیاسی
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats