سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
خط پایان وهابیت انگلیس زاده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:33 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

حجر بن عدی بار دیگر فدای مولایش امیرالمومنین علیه السلام شد. پس از حدود 1400 سال بار دیگر به جرم وفاداری و ولایتمداری پیکر مطهرش دوباره به راه افتاد تا آن عده که هنوز خواب مانده اند بیدار شوند و دست پلید دشمنان علی علیه السلام را بشناسند.

حالا مشخص شد که دشمنی غرب و صهیونیست و شیوخ مزدورشان با ایران اسلامی فقط برای انقلاب مردم ایران نیست؛ بلکه دشمنی این بیچاره های زمان تنها و فقط دشمنی با علی علیه السلام و فرزندان معصوم اش می باشد. اگر غیر از این بود هیچ دلیلی نداشت که بعد از هزار و چندصد سال پیکر مطهر جعفر طیار برادر بزرگوار امیرالمومنین علیه السلام و حجربن عدی یار با وفای مولا را هتک حرمت کرده و دست به کثیف ترین عمل همه دوران یعنی نبش قبر بزنند.  البته باید گفت این مزدوران جیره خوار در حقیقت خود را نبش قبر کردند و با این عمل شیطانی، ماهیت کثیف و ضد بشری و لامذهبی شان را نشان دادند تا در این دوره آخر زمان، آخرین غربال های خداوند زده شده و جهان آماده ظهور حضرت بقیة الله علیه السلام شود.

امروز تکلیف بر همه مخصوصاً ملت بزرگ ایران مشخص شد و آن بیداری و هوشیاری در برابر دشمنان ایران که همان دشمنان قرآن و عترت رسول خدا صل الله علیه و آله می باشد هست.  همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید دست در دست هم در برابر وهابی های انگلیسی زاده بایستند تا از زحمات رسول خدا صل الله علیه و آله محافظت کنند و مکر و حیله دشمنان اسلام را نقش بر آب نمایند که این وهابیان منافق و انگلیسی گرفتار مکر خدا شده اند و خبر ندارند.

در خاطرات مستفر همفر انگلیسی همان جاسوس انگلیس خواهید خواند که چگونه وهابیت را طبق فرامین سیاستمداران راه اندازی کردند تا از این طریق سیاستهای انگلیس و صهیونیسم را بنام اسلام بخورد جهانیان و مسلمانان ناآگاهی که هنوز در خواب غفلت بسر می برند بدهند. این جاسوس قصد راه اندازی فرقه ای همچون وهابیت را در بین شیعیان داشت که با هشیاری علما و مراجع بزرگ جهان تشیع تیرشان به سنگ خورد و مجبور به فرار از جمع شیعیان شد.  وهابیت یعنی فرزند نامشروع انگلیس و صهیونیسم و تنها چنین فرزند نامشروعی می تواند دست به کشتار و نبش قبر و اعمال غیر انسانی دیگر بزند.

برادران اهل سنت که غیر از وهابیت هستند نیز از این بی دینان انگلیس زاده بیزارند و باید همه با هم در این را متحد باشیم.

پایان عمر کثیف این بی مقداران نزدیک شده و صدای غرش عذاب جهنم اینگونه عقل از کف شان ربوده و رسوا شده اند.  یا علی



کلمات کلیدی : وهابیت
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats