سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
نکته یابی انتخاباتی اسراییل
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:57 صبح

نکته‌ یابی انتخاباتی اسراییل برای بالکانیزاسیون ایران+سند

یک مرکز مطالعاتی وابسته به رژیم صهیونیستی طی آخرین گزارش خود به بررسی و ابعاد سنجی موقعیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جهت تحقق پروژه شکاف اقلیتی در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

 مشرق؛ مرکز مطالعاتی ???? ????? ???????? ?????? ?"? ???? ???? ???? طی آخرین گزارش خود به بررسی و ابعاد سنجی موقعیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جهت تحقق پروژه شکاف اقلیتی در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.


 
بر اساس این گزارش در حالی که برخی از نامزدها برای جلب حمایت از اقلیت ها اقدام به توزیع وعده در میان آنها می پردازند، این زمان بهترین فرصت برای بالا بردن خواسته های قومی و افزایش شکاف و گپ زبانی و به تیع آن تجزیه  قومیتی جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود.
در این گزارش جریال اصلاحات مساعدترین جریان جهت تحقق بالکانیزاسیون جمهوری اسلامی قلمداد شده و ضمن بررسی اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بوده، پتانسیل های زبانی موجود جهت تحقق این هدف را متذکر می شود.
 



??????? ????? ???????, ????????? ????????? ????? ???? ????????? ??????? ??????? ????? ??-??? "????? ????? ?????", ?? ??????? ?????? ?"????? ???? ?????"

این گزارش ضمن بررسی رویکرد اصلاح طلبان در پیشبرد هرچه سریعتر این هدف به عدم اقبال عمومی این جریان در جامعه اشاره و به بررسی پتانسیل موجود در میان اصول گرایان جهت تحقق این هدف می پردازد.

در این گزارش به صورت مفصل به همسویی مواضع یکی از هشت کاندیدای موجود در عرصه رقابت جهت تحقق بالکانیزاسیون جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مواضع این کاندیدا را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.
 



???? ?????? ?????? ?????? ?????? ?????? ??? ?????? ????? ????? ?????


این گزارش ضمن بررسی حوادث پیرامونی صورت گرفته در باب اقلیت های زبانی به ارائه فکت های مختلفی پرداخته و پتانسیل اقلیت های قومی را در به هم ریختن سیاست جمهوری اسلامی ایران (???????? ??????? ???? ????????? ????????) مورد مطالعه قرار می دهد.
این گزارش اقلیت های قومی را نیمی از جمعیت ایران در نظر گرفته و ضمن تقسیم ایشان به پنج گروه، تسلط آنها را بر نواحی مختلف کشور مورد بررسی قرار می دهد:

•    آذری ها در شمال و غرب

•    کردها در غرب

•    بلوچ ها در جنوب و شرق

•    ترکمن ها در شمال و شرق

•    عرب در جنوب و غرب

این گزارش در ادامه به بررسی مواضع یکی دیگر از نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم پرداخته و تعهدات وی را در ارایه  وعده های قومی جهت تضمین پیروزی و جلب رای مورد بررسی قرار می دهد.
 



???? ???? ????????? ?"????? ???????", ????? ?? ?????? ???????? ????????? ???????

 



??????? ?????? ??????, ??????, ?? ???? ?????? ?????-????? ???? ??????


این گزارش در ادامه به مواضع کاندیدای اول با لحاظ جایگاه حکومتی این کاندیدا در فرماندهی سابق مهمترین رکن انقلاب اسلامی ایران، یعنی سپاه پاسداران بازگشته و طرح فدرالیسم مد نظر وی را جهت تحقق هدف بالکانیزاسیون جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار می دهد.

این گزارش با رصد فعالیت این کاندیدا، به نحوه شروع مبارزت انتخاباتی وی از سیستان و بلوچستان اشاره می کند.
 



????? ?????? ????? ????? ????"?, ?? ????? ???? ?? ????? ?????? ?? ????? ???? ?? ??? ??????? ??????. ??? ????, ?? ?? ????? ????? ???? ???? ??? ????????? ?? ????? ???????? ??????? ?????? ??? ?? ????? ???? ?????? ?? ??? ??????? ??? ????? ??????-????"????? ????? ?????? ???? ?????? ????? ??????


مبتنی بر مستندات این گزارش این کاندیدا با وعده به توسعه تمام استان ها به حق اقلیت ها برای یادگیری زبان مادری خود در موسسات آموزشی اشاره و درد، رنج، فقر، کمبود و بیکاری اقلیت ها بویژه در سیستان و بلوچستان اشاره می شود.

 

این گزارش به جمله استراتژیک این کاندیدا با ماهیت اینکه "هیچ دلیلی برای قربانی فرهنگ های محلی به نفع فرهنگ ملی وجود ندارد" (????"? ?????, ?? ??? ???? ??????? ??????????? ?? ??? ???????? ??? ??? ?? ???? ?????? ?? ???????? ???????? ????? ?????? ??????? ????-??????? )، جهت تحقق هدف بالکانیزاسیون جمهوری اسلامی اشاره نموده و جهت معرفی هرچه بیشتر نظرات این کاندیدا به سراغ فیسبوک وی رفته و به آنالیز اطلاعات موجود در آن می پردازد.
 



????? ????? ?????, ????? ????, ????? ???? ???????? ?????? ?????? ??? ?????? ????? ?????? ??????


و جمله کلیدی تبلیغات فیسبوکی این کاندیدا را با عنوان "ایرانیان از همه نژادها با هم برابر هستند" (??????? ??? ?????? ????? ?? ???) را به صورت غیر مستقیم کلید تحقق امر بالکانیزاسیون جمهوری اسلامی ایران معرفی می کند.
 

???? ?? ???????? ?? ????? ????"?



در پایان باید این نکته را به کاندیداهای انتخابات متذکر شد که اظهاراتشان ممکن است مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیرد و به عنوان سیگنال نادرستی تعبیر و تفسیر شود و بر این اساس باید راه سوء برداشت دشمنان ایران اسلامی گرفته شود. 

مشرق نیوز



کلمات کلیدی : انتخابات
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats