سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
انگشت در چشم دشمنان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:11 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین کثیرا علی کل حال.


شکر خداوند کریم را که بار دیگر در این کشور اسلامی به فضل  الهی و  با اراده مردم بزرگ ایران اسلامی و رهبری رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ، چشم دشمنان خیره مانده و آرزوی جدائی مردم از نظام اسلامی را به گور بردند.

هرچه دشمنان این مرز و بوم تلاش کردند تا حضور مردم در این حماسه سیاسی کمرنگ شود، فایده نکرد و انگشتهای جوهرنشان مردم عزیز ایران در چشمهای پر طمع شان نشست و  شکست شان را در چشم های نابینایشان دیدند.

مردم ایران زمین با لبیک به فراخوان رهبر فرزانه شان حماسه ای نو بپا کردند تا همچنان دست نیافتنی بمانند و دوستان و دشمنان از این حماسه درسی دیگر بگیرند.

رئیس جمهور ایران اسلامی هر که باشد و از هر خط و حزبی آمده باشد از ریل انقلاب نخواهد توانست خارج شود و فقط باید راهکاری ارائه دهد تا قطار پرشتاب انقلاب با سرعتی بیشتر و توان مضاعف به پیش رود و مسافران و بار سنگین انقلاب و خون شهدا را به سلامت به مقصد رساند.

خوشبختانه این انقلاب با آبیاری خون شهدا و دست قدرت الهی هر کسی را که برخلاف این مسیر انقلابی قدم بردارد همچون جسم خارجی از خود دفع کرده و جای آن سرنشینی از جنس خود جذب می کند.  حال این مسئولین هستند که باید از تاریخچه این انقلاب جوان درس گرفته و خطای عده ای غافل و جاهل را مرتکب نشوند که خداوند با هیچ کس عقد اخوت نبسته تا در همه شرایط نگهدارش باشد. تنها کسانی از دست حمایت خدا برخوردار می شوند که راه شان راه خدا و عملشان عمل  شهدا و امام و رهبر انقلاب باشد و همواره برخلاف خواسته دشمنان اسلام و ولایت قدم بردارند.

گرچه بعلت تعداد زیاد کاندیداها در این انتخابات رأی مردم پراکنده شد اما همه مردم در حفظ عزت و خاک ایران و پشتیبانی از ولایت ، لحظه ای تعلل و درنگ نخواهند کرد و همیشه   آماده اند.

امیدواریم دولت جدید بتواند در حد و اندازه این انقلاب و مردم بزرگ ایران قدم بردارد و به شعارهای خود جامه عمل بپوشاند.



کلمات کلیدی : انتخابات
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats