سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
یاوه گویی صهیونیست ها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:28 صبح

زبان صهیونیست‌ها دوباره به یاوه‌گویی باز شد
نتانیاهو: ایران باید غنی‌سازی را متوقف کند

با گذشت چند روز از انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، مقامات صهیونیستی تهدید و یاوه‌گویی علیه کشورمان را از سر گرفتند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در دیدار با مسئول دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا یک بار دیگر این اتحادیه را به تلاش برای توقف برنامه هسته‌ای ایران تشویق کرد.
«بنیامین نتانیاهو» در این دیدار به «کاترین اشتون» که به فلسطین اشغالی سفر کرده، گفت: این (فعالیت هسته‌ای ایران) باید متوقف شود و فکر می‌کنم مهم است که اروپا هم به اسرائیل،‌ آمریکا و دیگر اجزا مسئول جامعه بین‌المللی ملحق شود و پایان برنامه هسته‌ای ایران را خواستار شود.
نتانیاهو در این صحبت‌ها توقف کامل غنی‌سازی و همچنین تعطیلی کامل سایت غنی‌سازی «فردو» را خواستار شد.
وی مدعی شد: تغییر رویکرد رئیس‌جمهور جدید ایران تنها در صورتی ثابت می‌شود که این کشور غنی‌سازی را متوقف کند.
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که به شدت از مخالفت مجدد اتحادیه اروپا با قرار دادن نام حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی خشمگین است، در این دیدار از کشورهای اروپایی خواست حزب‌الله را تروریست اعلام کنند.
در همین رابطه «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز بار دیگر افزایش چشمگیر تحریم‌ها علیه ایران را خواستار شد و گفت: باید کاری کرد ایران بر سر دو راهی بقا یا بمب اتم قرار بگیرد.
به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، «موشه یعلون» روز چهارشنبه مدعی شد: تا زمانی که ایرانی‌‌ها باور نکنند جامعه جهانی مصمم به توقف برنامه هسته‌ای این کشور است، دست از این برنامه برنمی‌دارند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در مراسم پایان دوره آموزشی افسران ارتش صحبت می‌کرد، گفت: اکنون در سایه انتخابات تحولات جدیدی را در ایران تجربه می‌کنیم، اما نسبت به بلندپروازی نظام ایران برای دستیابی به سلاح اتمی نیز هوشیاریم.
یعلون در این صحبت‌ها بار دیگر «افزایش چشم‌گیر تحریم‌ها علیه ایران» را خواستار شد تا ایران بر سر دوراهی انتخاب «بقا یا بمب‌ هسته‌ای» قرار گیرد.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی : صهیونیست
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats