سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تلویزیون نفاق با پول مالیات
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:13 صبح
تلویزیون BBC فارسی، باز هم در اختیار تروریست‌ها

پخش تصاویر تلویزیون نفاق با پول مالیات مردم انگلیس/ تروریست‌ها باز هم پایشان به BBC باز شد

بلافاصله بعد از انتشار خبر حمله نیروهای مردمی عراق به کمپ اشرف، سایت و تلویزیون وابسته به جریان نفاق به همراه دیگر بازوهای رسانه‌‌ای این جریان وارد عمل شدند تا با تبلیغات پرحجم و پخش مستمر تصاویر حمله به اعضای گروهک به نوعی در حال کسب وجاهت برای اعضای این گروهک تروریستی باشند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی جریان‌ها و گروه‌های حامی منافقین را به همراه داشت. شب گذشته اعضای خانواده‌های شهدای ترور شده به دست گروهک تروریستی منافقین به همراه نیروهای امنیتی عراق در حمله به کمپ اشرف بنا بر آمار ارائه شده از رسانه‌ها، بیش از 44 نفر از اعضای این گروهک را به هلاکت رساندند و نزدیک 80 نفر را نیز دستگیر کردند.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، سایت و تلویزیون وابسته به جریان نفاق به همراه دیگر بازوهای رسانه‌‌ای این جریان وارد عمل شدند تا با تبلیغات پرحجم و پخش مستمر تصاویر حمله به اعضای گروهک به نوعی در حال کسب وجاهت برای این گروهک تروریستی باشند.

نکته‌ای که در این میان قابل توجه بوده حضور دوش به دوش شبکه وابسته به خاندان سلطنتی (BBC   فارسی) در کنار سایت و تلویزیون وابسته به گروهک نفاق در پوشش اخبار می‌باشد.

از صبح امروز سایت BBC‌ فارسی با پوشش اخبار مربوط به حمله به کمپ اشرف ضمن پوشش همه جانبه اخبار این حمله با انتشار پر حجم و گسترده اخبار برگرفته از سایت‌ گروهک نفاق سعی در کسب وجاهت برای این گروهک تروریستی داشته است.

 

با شروع برنامه‌های تلویزیون BBC   فارسی، تحریریه این شبکه با استناد به تصاویر پخش شده از تلویزیون وابسته به گروهک تروریستی منافقین تمام تلاش خود را برای دادن وجهه‌ به اعضای این گروهک به کار بست.

این شبکه حامی تروریست‌ها با تهیه گزارشی از حمله امروز به کمپ اشرف تمامی تصاویر پخش شده از شبکه نفاق را به عنوان مستندات خود به روی آنتن برد.




البته اقدام بی بی سی فارسی در پوشش جانبدارانه اخبار گروهک تروریستی منافقین دور از انتظار نبود چرا که پیش از این نیز این شبکه با آنتن دادن به اعضای این گروهک تروریستی از جمله اردشیر امیرارجمند، آنتن این شبکه دولتی    را در اختیارمنافقین قرار داده بود.

گفتنی است BBC  فارسی، با در اختیار قرار دادن امکانات خود به گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب و اعضای وابسته به سلطنت طلب‌ها و همچنین گروهک‌ تروریستی ریگی، خدمات گسترده‌ای را در اختیار آن‌ها قرار داده است.



کلمات کلیدی : ماهوارهمنافقین
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats