سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
ورشکستگان سیاسی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:32 عصر
رویکرد زرد «شرق» برای فرار از بی‌مخاطبی؛
قرارداد روزنامه اصلاح‌طلب با ورشکستگان سیاسی و فرهنگی؛ هر روز یک عکس در صفحه اصلی!

رجانیوز - گروه سیاسی: این روزها صفحه اول یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب به فضایی برای انتشار تصاویر جمعی از ورشکستگان سیاسی و فرهنگی تبدیل شده است.

به گزارش رجانیوز،‌ روزنامه شرق که به دلیل انتشار مطالب و تصاویر موهن بارها توقیف و رفع توقیف شده در هفته‌های اخیر از عکس‌های برخی از فعالان فرهنگی و سیاسی به عنوان تصویر یک روزنامه در صفحه اول استفاده می‌کند که کارنامه مردودی آنها در آزمون‌های مختلف خصوصا فتنه سال 88 به امضای مردم رسیده است. 

رفتار دست‌اندرکاران این روزنامه در انتشار تصاویر این ورشکستگان سیاسی که پرونده برخی از آنها در دستگاه قضایی در دست بررسی است و برخی دیگر در وجدان عمومی ملت ایران محاکمه شده‌اند، حاکی از تلاش طیف افراطی صلاح‌طلب برای احیای مجدد کسانی است که در حالت احتضار سیاسی به سر می‌برند.

رونامه شرق که گویا تبحر خاصی در استفاده از موقعیت‌های مختلف دارد، سابقه دریافت کمک بلاعوض 600 میلیونی و دریافت وام میلیاردی از وزارت ارشاد دولت احمدی‌نژاد دارد.

خبری که هفته نامه 9 دی آن را منتشر کرد اما وزارت‌ ارشاد دولت دهم آن را تکذیب؛ با این حال این روزنامه اصلاح طلب و به ظاهر مخالف احمدی‌نژاد در همان ایام اقدام به برجسته‌سازی ایجابی مکرر مشایی در صفحه اول این روزنامه را کرد و شائبه ارتباط دست اندرکاران این روزنامه با جریان موسوم به انحرافی را به شدت تقویت کرد.

در عین حال هفته نامه منتشر کننده خبر کمک بلاعوض 600 میلیون تومانی به روزنامه شرق و وام میلیاردی تأکید کرد که سند این کمک‌ها را در اختیار دارد.

منبع: رجانیوز



کلمات کلیدی : اصلاح طلبان
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats