سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
چند روز بعد از لبخند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:48 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اوباما: گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است . ایران به دلیل تحریم‌ها اکنون برای مذاکره از خود آمادگی نشان می‌دهد.


فقط چند روز از خوشحالی و ذوق زدگی طرفداران رابطه با آمریکا گذشت و همه دیدیم که توبه گرگ مرگ است. . براستی آن کسانی که سر خود را زیر برف کرده اند فکر می کنند میتوانند برای همیشه سر خود را زیر برف نگه دارند و یا فکر می کنند که همیشه زمستان بوده و برف می بارد تا آنها سر خود را زیر برف کرده و حقایق را نبینند. اما بالاخره مجبور خواهند شد سر از برف بیرون آورند که اگر بیرون نیاورند خورشید برف را محو خواهد کرد و آنوقت هست که خواهند دید شکارچیان غرب مستکبر از روزنه دید به مگسگ و از مگسگ نیز سرهای آنها را نشانه رفته اند .  بسی خامی است که خیال کنیم گرگ ها اهلی شده  و از گله ما حفاظت می کنند.  همانطور که حضرت امام خامنه ای فرمودند      «دست داراز شده امریکا همان پنجه چدنی است که روی آن را یک دستکش مخملی پوشانده اند»؛ و این پنجه چدنی با چند بار فشرده شدن از زیر دستکش مخملی بیرون خواهد زد چه بخواهند و چه نخواهند.  امروز هم بعد از چند روز ژست های دوستانه و تغییر روش امریکائیها و دست دوستی دراز کردن، دیدیم که به فاصله چند روز پنجه جدنی آنها نمایان شد و طعم سرد و خشن خود را چشاند. 

جمهوری اسلامی ایران تنها حکومت مشروع در این جهان پهناور می باشد که طبق دستور خدا و معصومین علیهم السلام و قرآن بنا شده هرچند هنوز تا رسیدن به قله حکومت اسلامی فاصله داریم اما اساس حکومت ما همان حکومت مورد تأیید فقه شیعه می باشد؛ حال با این پشتوانه عظیم آیا ما باید در مقابل حکومت های باطل سر تعظیم فرود آوریم یا آنها ، آیا باید برای سفره ای رنگین تر زیر بار ظلم و ذلت رویم یا همچون کوه استوار و محکم باشیم. آیا میشود از شیطان بزرگ انتظار دوستی و خیرخواهی داشت که اگر میشد چرا امام خمینی فرمودند: امریکا شیطان بزرگ است . این حرف امام خمینی از روی سیاست نبود که از اوج عرفان امام و آنچه از امریکا شهود کرده بود به زبان مبارکشان آمد.  خداوند حکیم نیز در قرآن کریم فرمود:  إِنَّ الشَّیطَانَ لَکُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا یدْعُو حِزْبَهُ لِیکُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِیرِ(فاطر/6)
البته شیطان دشمن شماست، پس او را دشمن بدانید؛ او فقط حزبش را به این دعوت می‌کند که اهل آتش سوزان (جهنم) باشند!
  أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیکُمْ یا بَنِی آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّیطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ(یس/60)
آیا با شما عهد نکردم ای فرزندان آدم که شیطان را نپرستید، که او برای شما دشمن آشکاری است؟!

آن آقایانی که در گوشه ذهن خود این هدف را می پرورانند که باید با امریکا کنار آمد و بعضی از خواسته هاشان را نیز برآورده کرد آیا جوابی برای آیات قرآن ذکر شده و آیات بسیار دیگر دارند؟

وَلَ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَإِیاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُمْ إِنْ کُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهَادًا فِی سَبِیلِی وَابْتِغَاءَ مَرْضَاتِی تُسِرُّونَ إِلَیهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَأَنَا أَعْلَمُ بِمَا أَخْفَیتُمْ وَمَا أَعْلَنْتُمْ وَمَنْ یفْعَلْهُ مِنْکُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاءَ السَّبِیلِ(الممتحنة/1)
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید! شما نسبت به آنان اظهار محبت می‌کنید، در حالی که آنها به آنچه از حق برای شما آمده کافر شده‌اند و رسول الله و شما را به خاطر ایمان به خداوندی که پروردگار همه شماست از شهر و دیارتان بیرون می‌رانند؛ اگر شما برای جهاد در راه من و جلب خشنودیم هجرت کرده‌اید؛ (پیوند دوستی با آنان برقرار نسازید!) شما مخفیانه با آنها رابطه دوستی برقرار می‌کنید در حالی که من به آنچه پنهان یا آشکار می‌سازید از همه داناترم! و هر کس از شما چنین کاری کند، از راه راست گمراه شده است!

چپاول و خونریزی ، برده کشی و جنایت ، خُـلق و خوی امریکا و هم قطارانش هست و اعتماد به آنها از جنس اعتماد ابوموسی اشعری به معاویه می باشد که نتیجه ای جز خیانت به امیرالمومنین علیه السلام نداشت. 

خون شهیدان همواره سدی محکم در برابر مکر و حیله دشمنان داخلی و خارجی ست و ولایت، خورشیدی تابان که نخواهد گذاشت ظلمت گمراهی بر این دیار علوی چادر زند. 

به دشمنان ایران انقلابی بگوئید هرچه مکر و حیله دارید بکار برید که ما پشتمان به آیه های قرآن کریم محکم است و خواهد بود:

 وَقَدْ مَکَرُوا مَکْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَکْرُهُمْ وَإِنْ کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ(الإبراهیم/46)
آنها نهایت مکر (و نیرنگ) خود را به کار زدند؛ و همه مکرها (و توطئه‌هایشان) نزد خدا آشکار است، هر چند مکرشان چنان باشد که کوه‌ها را از جا برکند!

 أَفَأَمِنُوا مَکْرَ اللَّهِ فَلَا یأْمَنُ مَکْرَ اللَّهِ إِلَّا الْقَوْمُ الْخَاسِرُونَ(الأعراف/99)
آیا آنها خود را از مکر الهی در امان می‌دانند؟! در حالی که جز زیانکاران، خود را از مکر (و مجازات) خدا ایمن نمی‌دانند!

وَمَکَرُوا مَکْرًا وَمَکَرْنَا مَکْرًا وَهُمْ لَا یشْعُرُونَ(النمل/50)
آنها نقشه مهمی کشیدند، و ما هم نقشه مهمی؛ در حالی که آنها درک نمی‌کردند!



کلمات کلیدی : امریکا
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats