سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
مدعیان دروغین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:14 عصر
رسانه‌های غربی با چه عناوینی از تروریست‌های تکفیری بعثی یاد می‌کنند

مدعیان دروغین حقوق بشر تروریست‌های تکفیری بعثی را تروریست نمی‌دانند! + اسناد

رسانه‌‌های کشورهای داعی حقوق بشر غربی با استفاده از عناوینی چون "نیروهای جهادگر"، "شبه نظامیان اسلامگرای داعش" و "شبه نظامیان افراطی داعش" بر جنایات بشری تروریست‌های تکفیری بعثی سرپوش می‌گذارند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با ظهور و پیشرفت بیداری اسلامی در منطقه، گروهک تروریستی دولت عراق و شام، تروریست‌های تکفیری بعثی، با حمایت کشورهای غربی و برخی کشورهای مرتجع خاورمیانه شکل گرفت که فجیع‌ترین جنایات را در حق مردم سوریه روا داشتند و موجبات آوارگی هزاران خانواده سوری را فراهم آوردند.

در حال حاضر و  بعد از اینکه مردم سوریه حمایت خود را از راهکارهای سیاسی و برگزاری انتخابات دموکراتیک با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دادند و شکستی دیگر را به کارنامه سیاست‌های غربی-عربی اضافه کردند، اکنون در پی شکست در سوریه برای دستیابی به پایگاهی جدید به سوی عراق حمله‌ور شده‌اند.

طی چند روز گذشته که از هجوم وحشیانه تروریست‌های تکفیری بعثی به شهرهای عراق می‌گذرد، جهان شاهد انواع جنایات فجیع انسانی در حق مردم بی‌گناه این شهرها بوده است تا آنجا که تصاویر هولناک منتشر شده در رسانه‌‌های جهان از قتل‌عام جمع کثیری از جوانان دستگیر شده توسط این گروه تروریستی، اوج فاجعه انسانی را نمایان کرد. (اینجا)

 این در حالی است که درحال حاضر رسانه‌‌های کشورهای مدعی حقوق بشر غربی با چشم‌پوشی بر این جنایات، از تروریست‌های تکفیری بعثی با عنوان "نیروهای جهادگر" یاد می‌کنند و با این کار بر این جنایات بشری سرپوش می‌گذارند.

براین اساس "دویچه‌وله" خبرگزاری آلمانی، در اخبار و گزارش‌های خود از تروریست‌های تکفیری بعثی با لفظ "نیروهای جهادگر و نیروهای افراطی موسوم به داعش" یا اصطلاح "شبه‌نظامیان گروه دولت اسلامی عراق و شام" یاد می‌کند.



در همین راستا، صدای آمریکا (VOA) تروریست‌های تکفیری بعثی را در اخبار و گزارش‌های خود با عناوینی چون "گروه سنی داعش"، "شبه نظامیان اسلامگرای داعش" و "شبه نظامیان افراطی داعش" می‌خواند.



شبکه انگلیسی فارسی زبان BBC نیز که همواره مدعی نادیده‌ گرفته شدن حقوق بشر در کشورهای اسلامی بوده است چشم خود را بر اعمال وحشیانه این گروهک تروریستی بسته و آنان را "شبه نظامیان جهادگر" و "پیکارجویان سنی وابسته به داعش" معرفی می‌کند.  




از طرفی "رادیوفردا" ارگان رسمی وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا(CIA) در اخبار و گزارش‌های خبری خود این گروهک تروریستی را "شبه‌نظامیان گروه دولت اسلامی عراق و شام" ،"مخالفان سنی" ، "نیروهای داعش" خوانده و در برخی گزارش‌های خود با عنوان کردن برخی مطالب سعی در بی گناه جلوه دادن این گروه تروریستی و مقصر قلمداد کردن دولت نوری المالکی کرده است.






به کارگیری چنین اصطلاحاتی در این رسانه‌های غربی سرپوشی جانب‌گرایانه از سوی کشورهای حامی تروریست است، همان‌طور که پیش از این با همین سیاست‌‌ها گروهک تروریستی منافقین را وجهه‌ای قانونی داده و تا جایی که این گروهک تروریستی هم راستا با منافع آنان در حرکت بود از آنان حمایت کردند. 

گفتنی است؛ رسانه‌های وابسته به دولت‌های غربی با در پیش گرفتن اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل تسنن تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان به کار می‌بندد که البته این راهبرد آ‌ن‌ها کاملا باطل است. 

باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : منافقینامریکا
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats