سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
کاسبان فتنه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:32 عصر
حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"کاسبان فتنه" امروز، قصد فتنه‌گران را انتقاد تعبیر می‌کنند/هدف فتنه‌گران در انتخابات 88 غلبه بر نظام بود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: کاسبان فتنه همان‌هایی هستند که منافعشان در پاک شدن صورت مسئله فتنه است، آن‌ها می‌گویند فتنه‌گران قصد انتقاد داشته‌اند اما در سال 88 قصد آن‌ها براندازی بود نه انتقاد.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکیدات "مقام معظم رهبری" بر واژه "تغلب" مبنی بر اینکه" هیچ قدرتی در مکتب امام(ره) که از تغلب و از اعمال زور حاصل شده باشد، مورد قبول نیست"، اظهار داشت: عصاره فرمایشات معظم‌له این است که فتنه وجود داشته، وجود دارد و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: عده‌ای در داخل کشور، تلاشی بیهوده در راستای پاک کردن صورت مسئله فتنه 88 دارند و می‌خواهند این جریان را کاملا منحرف و یا از اذهان پاک کنند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که فتنه 88 با ریشه خارجی و به دست عوامل داخلی صورت گرفته بود، اضافه کرد: مقصود نهایی این جریان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود البته منظور این نیست که رای دهندگان به سران فتنه در انتخابات 88 آن‌ها را داخل جریان فتنه حساب می‌کنند.
 
حبیبی افزود: میلیون‌ها نفر از مردم به سران فتنه رای دادند اما پس از برملا شدن نقشه شوم آنان، به هیچ وجه آلوده فتنه نشدند و هم اکنون نیز در داخل خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.   
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه هواداران انقلاب و دوستداران آن بایستی از توطئه جدید منحرفان مسئله فتنه جلوگیری کنند، یادآور شد: پاک شدن صورت مسئله فتنه حافظه تاریخی ملت را نسبت به این قضیه تضعیف می‌کند و این در آینده به دلیل عدم اطلاع نسل آینده انقلاب نگران کننده خواهد بود.   
 
حبیبی به اصطلاح "کاسبان فتنه" که این روزها از سوی برخی فعالان سیاسی مطرح می‌شود، اشاره کرد و گفت: اصطلاح "کاسبان فتنه" به این معناست که عده‌ای با کاسبی و جلب منافع خودشان به این امر تاکید دارند که مسئله فتنه در فضای سیاسی کشور به عنوان تاریخ زنده نگه داشته شود، البته مقصود اصلی آنان استفاده ابزاری از موضوع فتنه است.
 
وی اضافه کرد: کاسبان فتنه همان‌هایی هستند که منافعشان در پاک شدن صورت مسئله فتنه است، آن‌ها می‌گویند فتنه‌گران قصد انتقاد داشته‌اند اما در سال 88 قصد آن‌ها براندازی بود نه انتقاد، تبلیغات دشمنان اسلام در خارج از کشور و تبلیغاتی که سران فتنه در داخل در سال 88 انجام دادند، مطابقت و مشابهت کامل دارد.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: عوامل خارجی در خارج از کشور و سردمداران اصلی فتنه در داخل یک صدا را تکرار می‌کردند، بنابراین اجازه نخواهیم داد صورت مسئله فتنه 88 از اذهان عمومی پاک شود.   
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری هدف فتنه گران در انتخابات 88 را قهر و غلبه بر نظام ارزیابی و خاطر نشان کرد: آن‌ها با ادعای قانونگرایی پشت پا به همه موازین قانون زدند؛ کسانی که ادعای مردمی بودن داشتند، ده میلیون رای بیشتر را برنتابدیند، بنابراین حوادث 88 ایجاد جو قهر و غلبه به منظور براندازی بود که با عنایت خداوند متعال به مجموعه انقلاب اسلامی مانع شد.

  باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : فتنه گران
 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats