سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
فضائل الشیعه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:37 عصر

زیدبن ثابت گفت: رسول خدا صل الله علیه و آله:

هرکس علی را در زمان حیات آن حضرت و بعد از وفاتش دوست بدارد، خداوند عزوجل، تا زمانی که خورشید طلوع و غروب می کند، برای او ایمنی (از عذاب ) و (ثبات) ایمان می نویسد و هر کس در زمان حیات علی علیه السلام و یا بعد از وفاتش نسبت به آن حضرت بغض و کینه ورزد، به مرگ جاهلیت خواهد مرد و همه کردار و رفتارش ، حسابرسی می شود.

فضائل الشیعه شیخ صدوق، ص 27

 



کلمات کلیدی :
ادامه کتاب ولایت...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:29 عصر

بحث راجع به تشیع و شیعه بخاطر اصالت شیعه است، بخاطر اینکه ما معتقد به تشیع هستیم، بخاطر اینست که اسلام را از دیدگاه تشیع می بینیم نه بخاطر اینکه میخواهیم بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنیم. هرگز چنین منظوری نداریم و این اختلاف را هم حرام می دانیم.

-انما ولیکم الله و رسوله والذین امنوا الذین یقیمون الصلوة و یؤتون الزکوة و هم راکعون - (سوره مائه ایه 55)

حالا باید دید اگر ولایت را رعایت کردیم چه میشود آیا اثری هم برای ما دارد؟ اگر سه بعد ولایت را که عبارت باشد از حفظ پیوندهای داخلی، قطع پیوند و وابستگی به قطبهای متضاد خارجی و حفظ ارتباط دائمی و عمیق با قلب پیکر اسلامی و قلب امت اسلامی یعنی امام و رهبر، که بیان کردیم حالا اگر این سه بعد را رعایت کردیم چه خواهد شد؟ آیه قرآن در آیه بعد جواب میدهد: - و من یتول الله و رسوله والذین امنوا  فان حزب الله هم الغلبون - (مائده ایه 56)  کسیکه قبول ولایت خدا و رسولش و یا کسانیکه ایمان آورده اند را بکند و این پیوند را مراعات و حفظ کند اینها غالب و پیروزمندانند و از همه پیروزتر همینها هستند و اینها هستند که بر همه جناحهای دیگر غلبه خواهند داشت. 

والسلام

پایان گفتار دوم



کلمات کلیدی :
خداوندا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:18 صبح

بسم الله و بالله

خداوندا لعنت و عذابت را بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام نازل بفرما و در دو دنیا خوار ذلیلشان بگردان.

همه دشمنان اهل بیت بدانند که ، اینکه شما بیچارگان در ردیف دشمنان اهل بیت علیهم السلام قرار گرفته اید، عذابی است که از سوی خداوند بر شما نازل شده همچنانکه بوی تعفن شما دشمنان از فرسنگها به مشام میرسد. 

دشمنان اهل بیت در این دنیا خوار ذلیل هستند همانطور که گذشتگانشان بودند و در آخرت نیز چنان عذابی از جهنم در انتظار شان میباشد که تصور آن هم کشنده است.

ای دشمنان اهل بیت علیهم السلام به کوری چشم شما روز به روز بر عزت و مقام و طرفداران و عاشقان شیدای اهل بیت علیهم السلام افزوده میشود و خواهد شد و جهان بزودی بدست آخرین بازمانده از اهل بیت علیهم السلام ، حضرت بقیة الله اعظم علیه السلام فتح خواهد شد و همه دشمنان اهل بیت و شیعیان به سزای اعمالشان خواهند رسید مگر آنانکه تا دیر نشده توبه کنند و بسوی خدا بازگردند. 

 



کلمات کلیدی :
خاطراتی از حضرت ایت الله خامنه ای روحی فداه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:0 صبح

رعایت حدود الهی در برخوردهای دیپلماسی

یکی از مطالبی که در زمان ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای ، بسیار در دنیا انعکاس پیدا کرد و آثار بسیار مثبتی در میان مسلمانان گذاشت ، برخورد ایشان با دعوت رییس جمهور زیمباوه در میهمانی رسمس شام بود.

پس از آن که به معظم له اطلاع داده شد که در سر میز شام ، مشروبات الکلی وجود دارد ایشان پیغام دادند که ما در این میهمانی شرکت نمی کنیم مگر اینکه مشروبات الکی جمع شود. آنان گفتند ما به شما کاری نداریم ، یعنی به ایرانی ها تعارف نمی کنیم ، بلکه طبق رسم خودمان از میهمانان غیر ایرانی با مشروبات الکی پذیرایی می کنیم.

مقام معظم رهبری به آنان فرمودند: ما سر سفره شامی که در آن مشروبات الکلی باشد ، حاضر نمی شویم چون شرعاً حرام است. آنان حاضر نشدند که مشروبات را جمع آوری کنند معظم له هم در آن میهمانی شرکت نفرمودند.

غربی ها و رسانه های آنان تصور کردند که طعمه دندان گیری از این خبر نصیب آنها شده است و در دنیا چنین منعک کردند که ایرانی ها و رییس جمهور آنها بر خلاف آنچه در پروتکل های تشریفاتی جهان مرسوم است ،در میهمانی شام حاضر نشدند . ولی انتشار این خبر در جهان اسلام موجب تقویت موضع آرمانی نظام اسلامی شد و بسیار به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شد.

دکتر علی ولایتی



کلمات کلیدی :
ادامه کتاب ولایت...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:24 عصر

... بایستی با برادران اهل سنت معارضه را کنار بگذارد برای اینکه دشمن خارجی وجود دارد ما که داریم بحث می کنیم می خواهیم تشیع را اثبات کنیم نمی خواهیم دیگران را نفی کنیم و بیخودی اختلاف عقیده و سلیقه درست کنیم، اما شما لازم است بفهمید که تشیع را چگونه درک می کنید، تشیعی که من می گویم غیر از اعلام چیز دیگری نیست، اسلام غیر از تشیع چیز دیگری نیست، برداشتی که تشیع از اسلام و قرآن دارد آن برداشت، درست و منطقی و عادلانه و عاقلانه است پس توجه دارید که ما داریم اصول اسلامی را میگوئیم  و به نظر خودمان بحثهائی که داریم اصول ایدئولوژیکی اسلام است، من گمان نمیکنم شما نظری برخلاف این داشته باشید، بنابراین مسائل مثبت و جنبه های مثبت قضیه مورد نظر ماست، اسلام را آنچنانکه در مکتب تشیع می فهمیم و میشناسیم بیان می کنیم و به جناحهای دیگری که ممکن است جور دیگری بشناسند و بفهمند کاری نداریم و بحثی هم نمی کنیم. تعارض نداریم و با هم برادر هم هستیم و دست دوستی هم می دهیم چرا؟ چون دشمن داریم، چون بیرون از خانه دشمن ایستاده است الان حق نداریم توی سرو کله هم دیگر بزنیم اینهم طریقه ماست که خواستم عرض کنم...



کلمات کلیدی :
مرد عمل
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:0 عصر

با دکتر چمران، عده ای را برداشتیم و به اهواز رفتیم. نزدیک به یک ماه از شروع جنگ می گذشت اما تحرک خاصی در جبهه ها دیده نمیشد. عبا و عمامه را گذاشتم کنار و لباس سربازی پوشیدم.

به سرعت، عملیات های ایذایی را شروع کردیم . با چند نفر از بچه های مدافع شهر، می رفتیم سراغ تانک های دشمن. حسابی کفری شان کرده بودیم.  آرایش زرهی دشمن را به هم می ریختیم و باز می گشتیم.

جای پای باران ، بر اساس خاطره ای از زبان معظم له (مقام معظم رهبری)

دیدار با طلاب و روحانیون عازم جبهه 26/8/66



کلمات کلیدی :
خاطرات شهدا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:0 عصر

نوجوان شهید محمد معماریان

خیلی از کارهای خانه را که بلد بود، خودش انجام می داد.

وقتی هم مانع می شدیم، می گفت:  کجای اسلام آمده که همه کارهای منزل را باید مادر انجام بده؟  چند ماهی رفت کلاس خیاطی ؛ زود یاد گرفت.  باباشم براش یه چرخ خیاطی گرفت؛لباس های مردانه می دوخت.  کم کم مشتری هم پیدا کرده بود. درآمد هم داشت. پولش رو با مشورت و حساب شده خرج میکرد.

دوران طالائی



کلمات کلیدی :
ادامه کتاب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:33 عصر

... روابط خارجی را گفت، پیوندهای داخلی را گفت حالا قلب پیوندهای داخلی را بیان می کند یعنی پیشوا را ، رهبر و امام را می گوید. - انما ولیکم الله - ولی و قائم امر و آن کسیکه تمام نشاطها  و فعالیتهای جامعه و امت اسلامی به او باید برگردد و از او باید الهام بگیرد خداست اما خدا که مجسم نمیشود بیاید و بین مردم بنشیند و امر و نهی کند پس دیگر کی؟ - و رسولة - پیداست که بین رسول و بین خدا هرگز رقابت و تنازع نیست پیامبر رسول اوست اما همانطور که قرآن گفته است - انک میت فانهم میتون - رسول هم برای همیشه باقی نمی ماند پس باید برای بعد از رسول هم تکلیفها روشن باشد لذا خدای تعالی آنها را معرفی می کند - والذین امنوا - آن کسانیکه ایمان آوردند اما هر که ایمان آورد کافی است؟ معلوم است که جواب منفی است بلکه صفات دیگری هم دارد - الذین یقیمون الصلوة - آنها که اقامه نماز می کنند - و یؤتون الزکوة - و زکات میدهند - و هم راکعون - در حالیکه در رکوعند یعنی در حال رکوع زکاة میدهند و مجموع این نشانه ها یعنی اینکه امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب ، یعنوان ولی معین میشود و این در حالیست که -واو- را واو حالیه می گیرد.

اگر بفرض در این تشکیک بکنند و بگویند که می خواهد مطلق مؤمنین را بگوید که دارای این خصوصیت هستند، بنده سؤال میکنم سمبل و رمز برای یک چنین مکتبی چه کسی میتواند باشد؟  در جامعه اسلامی غیر از علی ابن ابیطالب کسی را سراغ نداریم، در آن جامعه اسلامی آن کسیکه میتوانست سمبل اینگونه جناح ایمانی متقن و محکم باشد علی ابن ابیطالب بود، ولو عرض کنید که آیه به آن حضرت ناظر نباشد، لازم است در اینجا تذکر بدهم که اگر در بحث ما راجع به ولایت تکیه بر شیعه داریم منظور ما جنبه مثبت قضیه است نه جنبه منفی قضیه  همانطور که مکرر گفته ایم ما اینرا لازم میدانیم که شیعه خودش را بشناسد، فکر خودش را بشناسد، ایمان خودش را هرچه بیشتر راسخ و نافذ بکند و در کنار این نیز معتقدیم که شیعه امروز بایستی با برادران اهل سنت معارضه را کنار بگذارد برای اینکه دشمن خارجی وجود دارد ...



کلمات کلیدی :
دعا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:5 صبح

(السلام علیک یا ابالفضل العباس ادرکنا )

چند روزیست یکی از دشمنان اهل بیت در این وبلاگ آنچه لایق خود و هم خطهایش میباشد را به اهل بیت علیهم السلام بخصوص امام رضا علیه السلام روحی فداه نسبت می دهد، از همه عاشقان ولایت تقاضا میشود برای نابودی این دشمنان اهل بیت ، دست به دعا بردارید تا هرچه زودتر بسزای اعمالشان برسند.

 



کلمات کلیدی :
پیام امام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:48 صبح

امام خمینی:

شما اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها، یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار ، و بنای قلبی اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمیکنید.

صحیفه نور ج 17 ص 271



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats