سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
امروز روز بیداری ست
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:49 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر عظمت پیامبر اسلام صل الله علیه و آله ، ساکنان خانه های عنکبوتی غرب و صهیونیست را وادار به جان کندن کرد. 

این کفتاران روزگار چون دیدند به پایان روزگار ننگین خود نزدیک میشوند در پی علت رفتند و دیدند که اسلام و رسول اکرم اسلام در خانه ها و  کوی و برزن شان جوانه زده و هر روز برگ های سبز قرآن بیشتر از دیروز بر درخت قد کشیده اسلام نمایان میشود و ثمره این درخت تنومند بزودی جهانیان را به پای خود خواهد کشاند. وقتی دیدند مردم بیدار جهان و ادیان مختلف جواب های سئوالات بیشمار خود را از اسلام می گیرند و با شهادتین عاشق و رهسپار اسلام می شوند،  به گمان خام و باطل خود چاره را در ساخت فیلم های ضداسلام دیدند تا چهره دلربای اسلام  و رسول الله صل الله علیه و اله را کمرنگ کنند ، اما غافل از آنکه اسلام و رسول خدا ریشه در فطرت انسانهای بیدار دارد و خاک مستعد فطرت انسانها شاهد سر برآوردن درخت استوار اسلام خواهد شد.  همانطور که خداوند وعده داده، اسلام فراگیر خواهد شد و این روباه های پیر و جوان، کاری از پیش نخواهند برد. دیگر زمان روباه و قالب پنیر زاغ بسر رسید و مردم دنیا شکارچیان قهار روباه های مکار شدند. دیگر هرچه روباه آواز بخواند چشمها بسته نخواهد شد تا او سر شکار خود را زیر آب کند. حالا مردم قصه چوپان دروغ گو را به یاد دارند و چوپان های دروغگوی روزگار را تک به تک می شناسند. 

امروز روز بیداری ست؛ نه تنها بیداری اسلامی که بیداری جهانی در راه است. جهان و جهانیان از خواب زمستانی بیدار شدند و می شوند و یخ های روزگار که گمان کردند زمین هستند باید آب شوند و نابود. حال که این کوه های یخی در حال آب شدن و فرو ریختن هستند صداهایی مهیب شنیده می شود که این فیلم های موهن ضد اسلام نمونه ای از آن می باشد؛ اما بزودی همه کوه های یخی فرو خواهند ریخت و در دریای بیکران و مواج بیداری جهانی محو و نابود خواهند شد. و آنگاه آفتاب تابان اسلام و فصل بهار ظهور فرزندرسول الله صل الله علیه و اله مژده آزادی به جهانیان خواهد داد و همگان جز شیطان زدگان بسوی این بهار ظهور خواهند دوید. 

سلام بر رسول گرامی اسلام که اگر امروز بر وحشیگری دشمنانش صبر می کنیم تنها برسم فرمانپذیریست که اگر امام حکم جهاد دهد دیگر پایان روزگار کفتارهای روباه صفت غرب خواهد رسید.

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک



کلمات کلیدی :
پرچمدار مقتدر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:50 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

آمدند.

آن سران که در چشم خود نقشی دیگر از سران زده بودند آمدند و نشستند و دیدند و شنیدند.

آمدند در سرزمین یلان ایران زمین که روزگاری نه چندان دور چون کوه دماوند در مقابل سیلاب گل آلود قدرت های جهان ایستادند و خم به ابرو نیاوردند. همان لباس خاکی پوش های خاکریزهای غرب و جنوب که خاک بهشت آرزوی قدمهایشان را داشت.

آمدند و نشستند در مکانی که بدست پرتوان ایرانیان هنرمند و عالم در اندک زمانی بناشد و عطر لاله های سرخ دست محبت بر سرشان می کشید.

آمدند و نشستند  دیدند ورود رهبر عظیم الشأن ایران اسلامی را به محل گردهمائی شان. دیدند انوار نورانی را که از این مرد الهی همگان را نوازش می کند و آرامش دل و جانشان می شود مگر آنانی را که بر سفره شیطان مهمان شده اند.

آمدند و نشستند و دیدند و شنیدند حرف های ابر مرد روزگارشان را که گوش به فرمان مولای غائب از نظر خود دارد و با کلامش شراب علم و حکمت به حق طلبان می نوشاند.

شنیده بودند از رهبری امام خامنه ای اما نچشیده بودند که چشیدند و رفتند تا دیگران را قطره ای بچشانند.

درود بر ایرانیان و پرچمدار مقتدرش.



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats