سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
موجودات بــــد
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:21 عصر

 بسم الله الرحمن الرحیم

چه بد موجوداتی هستند دشمنان ایران اسلامی و دوستان دشمنان ایران.

دیروز در دامن صدام لعین، امروز کاسه لیس غرب و صهیونیست.

دیروز برای موشک های صدام گرا می دادند تا مردم بی دفاع ایران بیشتر در خون خود آغشته شوند و امروز نقشه راه می دهند تا دندان های تیز و خون آلود دشمنان ایران بر پوست و گوشت مردم ما فرو رود.

دیروز رو در روی رزمندگان پاک و آسمانی ما در کنار بعثی ها می ایستادند و امروز بر سر سفره صهینونیست  دست دراز می کنند تا استخوانی نصیبشان شود.

و دیروز و امروز بسیار است و صبر و قدرت مردم ایران بس بیشتر.

ولی چه روزگار سختی می گذرانند فتنه گران که هر روزشان سیاه تر از دیروزشان شده و رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران ، چشمهایشان را از حدقه بیرون آورده و راه نفس کشیدن برایشان سخت.  و چه روزگار سختی در انتظار منافقان هست که به حکم کلام خداوند در قرآن کریم:

 بَشِّرِ الْمُنَافِقِینَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِیمًا(النساء/138)
به منافقان بشارت ده که مجازات دردناکی در انتظار آنهاست!

آیا شما را طاقت مجازات خداوند هست؟ شما که در برابر توان انقلاب ایران زانو زده اید پس قدرت خدا را چه خواهید کرد؟

تا وقت است بیدار شوید و دست از دشمنی با خودتان بردارید که دشمنی شما بر اصحاب ولایت اثر نخواهد کرد.



کلمات کلیدی : فتنه گران
برنامههای حضور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:10 عصر
توسط استاندار خراسان شمالی اعلام شد
برنامه‌های حضور یک هفته‌ای رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی برنامه‌های سفر یک هفته‌ای رهبر معظم انقلاب به این استان را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های حضور یک هفته‌ای رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ، محمود احمدی بیغش در این باره اظهار داشت : مقام معظم رهبری روز چهارشنبه وارد استان خراسان شمالی خواهند شد و در همان روز به منظور سخنرانی و دیدار با مردم شریف استان به استادیوم بجنورد خواهند رفت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون، ائمه جمعه و مسئولان استانی از جمله برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری به این استان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سفر یک هفته‌ای‌شان به این استان علاوه بر حضور در مرکز استان به شهرستان‌های شیروان و اسفراین نیز سفر و از نزدیک با مردم این شهرستان‌ها ملاقات خواهند کرد.

انتهای پیام/ش30

اخبارمرتبط :  
منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی :
اختیارات ولی فقیه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:13 صبح
در محضر بهجت‌العرفا-6
نظر حضرت آیت‌الله بهجت درباره محدوده و اختیارات ولی فقیه

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله بهجت(ره) معتقد است: ولی فقیه باید تمام شئونات امام معصوم به استثنای امامت و آنچه را که مخصوص امام معصوم است، داشته باشد و بدون تشکیلات حکومتی، دشمنان نخواهند گذاشت که حکومت و آئین اسلامی عملی شود.

خبرگزاری فارس: نظر حضرت آیت‌الله بهجت درباره محدوده و اختیارات ولی فقیه

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) در کتاب «پرسش‌های شما، پاسخ‌های آیت‌الله بهجت» درباره ولایت فقیه و محدوده اختیارات آن می‌فرماید:

می‌دانیم که دین اسلام آخرین دین، و احکام و قوانین اسلام آخرین مقرراتی است که از ذات مقدس پروردگار وضع شده است، و پیغمبری بعد از خاتم انبیا صلی‌الله علیه و آله نخواهد آمد ‌و کتابی آسمانی بعد از قرآن کریم فرستاده نخواهد شد و باید این کتاب تا قیام قیامت، کتاب قانون بوده و عترت اهل‌بیت پیامبر اکرم علیهم‌السلام، مبیّن آن باشند.

و نیز روشن است که امت محمدی صلی‌الله علیه وآله در زمان حضرت حجت و معصوم حق، هر چند در زندان یا در حال تبعید باشند، می‌توانند وظیفه خود را ولو با مشقت بسیار و تحمل مشکلات فراوان به دست آورند. ولی سخن درباره زمان غیبت کبرای حجت حق است که در این موقعیت نمی‌توان برای مسئله بیش از سه صورت فرض کرد:

1- کتاب خدا و احکام و قوانین دین تعطیل شود؛

2- خود به خود بماند، یعنی خودش وسیله ابقای خود باشد؛

3- نیاز به سرپرست و حاکم و مبیّن دارد که همان ولی امر و مجتهد جامع‌الشرایط است.

فرض اول عقلا و نقلا باطل است، زیرا دین مبین اسلام، آیین خاتم است و تا ختم نسل بشر باید راهنما و آیین امت باشد.

و فرض دوم نیز باطل است، زیرا قانون خود به خود اجرا نمی‌شود و نیاز به شخص و یا اشخاص دارد تا آن را حفظ و به اجرا در آورند.

ناچار باید به فرض سوم قائل باشیم و بگوییم:‌ جامعه مسلمین را باید ولی امر به همت شئونات و ابعاد آن اداره کند.

از سوی دیگر نیز روشن است که جامعه نیاز به تشکیلات فراوان از جمله: ارتش، آموزش و پرورش، دادگستری و ... دارد، لذا باید دست ولی فقیه، در همه شئونات مادی و معنوی، مبیّن، شارح، راهنما و حلال مشکلات باشد.

در نتیجه، ولی فقیه باید تمام شئونات امام معصوم (ع) به استثنای امامت و آنچه را که مخصوص امام معصوم است داشته باشد تا بتواند اسلام را در جامعه پیاده کند ‌وگرنه در صورت عدم وجود تشکیلات حکومتی، دشمنان نخواهند گذاشت که حکومت و آئین اسلامی عملی شود. دلیل دیگر اینکه با استدلال خلف می‌توان گفت: هیچ جامعه و کشوری با هرج و مرج پایدار نمی‌ماند از این رو باید قانون و حاکم و حکومتی در آن حکمفرما باشد و اگر حکومت طاغوت حاکم باشد دین مبین اسلامی باقی نمی‌ماند و این خلاف فرض است چون گفتیم به دلیل عقلی و نقلی باید دین مبین اسلام تا قیام قیامت باقی بماند؛

«وَمَن یَبْتَغِ غَیْرَ الإِسْلاَمِ دِینًا فَلَن یُقْبَلَ مِنْهُ»؛ هر کس دین دیگری غیر از اسلام را بجوید، هرگز از او پذیرفته نمی‌شود.

منبع: فارس نیوز

 



کلمات کلیدی : ولی فقیه
غم خاکریـــــــز
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:7 صبح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آنجا بهشت یاران صاحب الزمان پر بود از ستارگان عشق و عاشقی. بر دامن خاکریزها می نشستند و بوسه بر خاک و نوای یا حسین بر دل چه ها می کرد و کرد.

امروز آن خاکریزها ماندند و دنیائی خاطره از روزگاران قشنگ رنگ خون. اما خون برای زمین جبهه ها همچون شراب ناب بهشت بود. یاد تک تیر ، یاد رگبار ، یاد آن خمپاره های وقت پاتک ، یاد تکبیر ، یاد سربندهای بر سر ،  یاد آن عشاق بی سر ، یاد سرد آن پلاک بی نفر ، یاد شبهای نیاز راز داران ، یاد سجده رفتن و تا عرش حق پرواز کردن ؛ همه در قلب و دل خاکریز خاکی موج انداخته.

وه که خاکریز هم چه عشقبازی ها نکرد. وقت پاتک دشمن سینه خاکریز عاشق چون سپر بود و به هر تیری بسوی آسمان پرواز می کرد قطعه ای از خاک خاکریز و خم به ابرویش نبود. 

یاد خاکریز ها بخیر که بر پشتش دریائی از دریادلان را می نشاند و دست پر مهر اما خاکی خود را بروی عاشقان حق می کشید.

یاد خاکریزها بخیر چون ریشه اش با خون صدها عاشق پرواز ، آبیاری شد.

آه ای خاکریز خاکی اکنون غم دوری ز یاران چهره ات را پیر کرده. چین و پینه بر رخت خانه گزیده و روزگارت ساکت و تنها نشسته. 

باش تا آنروز با فرمان حق نقل رشادت ها کنی. سینه ات را چاک چاک و  خون سرخ آن شهیدان را دوباره رو کنی.


یاد باد آن روزگاران یاد باد. لحظه پرواز یاران یاد باد.

 



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats