سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
هدفگذاری جدید اصحاب فتنه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:53 عصر

از دوستی با اسرائیل تا رابطه با آمریکا

با بررسی مواضع اصحاب فتنه، در مورد استقامت جمهوری اسلامی ایران بر حفظ عرصة مقاومت که به عنوان تنها علمدار حامی مستضعفین جهان مطرح است، می­توان بر تمرکز ایشان بر ایجاد فرآیندی تحمیلی برای تشکیل فضای آشتی­ساز بین کشور و دشمنان استراتژیک نظام اسلامی بالاخص رژیم غاصب اسرائیل، پی برد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، با بررسی مواضع اصحاب فتنه، در مورد استقامت جمهوری اسلامی ایران بر حفظ عرصة مقاومت که به عنوان تنها علمدار حامی مستضعفین جهان مطرح است، می­توان بر تمرکز ایشان بر ایجاد فرآیندی تحمیلی برای تشکیل فضای آشتی­ساز بین کشور و دشمنان استراتژیک نظام اسلامی بالاخص رژیم غاصب اسرائیل، پی برد. 

هدف­گذاری اصحاب فتنه که از سال­های آخر دولت اصلاحات به شکلی علنی نمایان شد را می­توان از 3 رویکرد مورد بررسی و کنکاش قرار داد. 
 
1- رابطه با اسرائیل، زمینه ساز رابطه با آمریکا 
 
در این رویکرد می­توان اقدامات اصحاب فتنه را به گونه­ای قلمداد کرد که ایشان در صدد ایجاد بستری برای مجاب نمودن نظام به رابطة مستقیم با آمریکا، هستند. این اقدام که با تشکیل جریانی برای بزرگنمایی توان سیاسی و منطقه­ای اسرائیل همراه است، قصد دارد بدین گونه عمل کند که با رژیمی که تناقضات ایدئولوژیک اساسی با نظام دارد، مصالحه شکل بگیرد، پس با آمریکا که ماهیت کشور بودن را دارد، این امرکاری ساده و بی­خطر است. 
 
2- تلاش برای خارج نمودن اسرائیل از انزوای سیاسی 
 
در رویکرد مورد بحث، این مسأله مطرح است که با توجه به حمایت­های اخیر اصحاب فتنه(مهاجرانی، کدیور، مخملباف و…) از رژیم صهیونیستی، و با عنایت به افول توان سیاسی و منطقه­ای این رژیم در عرصة مناسبات بین­اللملی و منطقه­ای، تلاشی مشترک بین اپوزیسیون خارج­نشین و اصحاب فتنه(که دارای مشترکات سازمانی بسیاری هستند) برای خارج نمودن رژیم منفور صهیونیستی از انزوای سیاسی و بالا بردن توان اثرگذاری آن در منطقه شکل گرفت. 

با بررسی اخبار یک سالة اخیر به وضوح می­توان پی برد که هر زمان اسرائیل متوجه افول توان سیاسی خود و اپوزیسیون نظام شد، اقداماتی برای محکوم سازی ایران به موارد مختلف انجام داد. 

این سلسله اقدامات که گاهی در تهدیدات نظامی علیه کشور و گاهی در اعلام خط قرمز نتانیاهو برای برنامة هسته­ای صلح­آمیز ایران بروز می­نماید، امروز بین اپوزیسیون در مقام تئوری­ای مطرح می­شود که با اجرای آن امید به نفوذ مجدد اصحاب فتنه در نظام را دارند. 

در نظر گرفتن این نکته نیز بسیار حائض اهمیت است که، عمده دلیل فعالیت اصحاب فتنه در راستای تحقق تمایلات رژیم غاصب، تأمین منابع مالی آنان از سوی لابی­های صهیونیستی است. لابی­های صهیونیستی که از انزوای تشکیلات خود در تنگنای سیاسی قرار گرفته­اند، به این مهم رسیده­اند که راه خروج آنان از بن­بست پیش­رو، تضعیف مواضع جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است که بر همین اساس حمایت­های مالی خود را به فتنه­جویان هدایت می­کند تا برنامة مورد نظرش تبدیل به مطالبات اپوزیسیونی نظام ایران نماید. 
 
3- ایجاد تبعات اجتماعی، با محوریت مسایل اقتصادی 
 
رویکرد دیگر آن است که اصحاب فتنه با ایجاد بسترهایی(پیش­بینی شده از سوی غرب) برای بهبود شرایط اقتصادی، در نظر دارند که پس از اولین تحرکات سیاسی خود، دشمنان استراتژیک و ایدئولوژیک کشور را در طبقات اجتماعی، تبدیل به عواملی یکطرفه کنند و حتی علت شرایط اقتصادی کشور را در عدم وجود رابطه با برخی دشمنان(عوامل جدید) ابراز نمایند. 

پس از شکل گرفتن چنین تصوری در اذهان جامعه، بلافاصله با استفاده از بسترهای عملیاتی غرب(تحریم) وارد عرصه شده و روندی برای کاهش هزینه­ها اعمال کنند تا وجهة تخریبی علیه نظام، و زمینة اجتماعی برای تمایلات دشمنان(ایجاد رابطه با آنان) آماده گردد. 
 
سند فرآیند برنامه­ریزی فتنه­جویان 

سفرهای مکرر اصحاب فتنه به اسرائیل و اعلام حمایت­های آنان از این رژیم منفور، جزء لاینفک برنامة مدنظر غرب، در مسیر منحرف آنان است. سفر محسن مخملباف و حمایت وی از آئین بهائیت، سفر محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی و حمایت آنان از امور اجرایی رژیم غاصب، مصاحبة کاسپین ماکان(نامزد ندا آغاسلطان) با تلویزیون ملی اسرائیل و اعلام نظر امیرعباس فخرآور در مورد این رژیم که گفته بود: «من خودم صهیونیست هستم» سندهایی مختصر از پیوند مسیر فتنه با اسرائیل(نماد دشمن استراتژیک و ایدئولوژیک کشور) می باشد. 
باشگاه خبرنگاران


کلمات کلیدی : فتنه گران
موج بازگشت چهره های فتنه گر و ضد انقلاب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:12 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم

 وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الْمَاکِرِینَ  (آل عمران/54)

و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
منافقین و فتنه گران و اربابان مستکبرشان بهتر است روزی یکبار آیه فوق را تلاوت کنند و بعد در آن بیاندیشند تا تفسیر این آیه شریفه را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوضوح ببینند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران:

جزئیات طراحی 4 کشور غربی برای اجرای پروژه "دیوار آتش" در ایران/ موج بازگشت فتنه و ضد انقلاب به کشور در راه است؟

مستندات موجود نشان می دهد هدف گذاری اصلی پروژه دیوار آتش، ایجاد یک موج بازگشت به کشور از جانب کسانی است که پس از سال 88 کشور را ترک کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران هسته ای- یک گزارش که «ایران هسته ای» نسخه ای از آن را رویت کرده نشان می دهد 3 کشور اروپایی و یک کشور غربی دیگر در حال گسترش دادن تماس های خود با برخی ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور برای اجرای پروژه ای هستند که از آن به عنوان «پروژه دیوار آتش» نام برده می شود.

مامورانی از 3 کشور اروپایی و یک کشور غربی دیگر ظرف دو هفته گذشته با بیش از 150 نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین با رعایت برخی پوشش ها با حداقل 12 نفر در داخل ایران تماس گرفته و از آنها خواسته اند خود را برای نقش آفرینی در یک پروژه جدید آماده کنند.

مطابق این گزارش، این کشورها به مرتبطان خود تاکید کرده اند که با هماهنگی برخی جریان های سیاسی در داخل ایران تصمیم دارند با استفاده از فرصت آغاز به کار دولت جدید و سست شدن برخی ضوابط امنیتی در ایران، یک جبهه رسانه ای قدرتمند شامل بیش از 10 روزنامه، بیش از 100 سایت اینترنتی، و همچنین برخی شبکه های اجتماعی جدید و همچنین مرتبط کردن این شبکه با سازمان های حقوق بشری خارج از ایران و تلویزیون بی بی سی را راه اندازی کنند که هدف از آن ایجاد یک دیواره حفاظت رسانه ای برای جریان غرب گرا در داخل ایران است.

این پروژه که اختصارا دیواره آتش نامیده شده، با این پیش فرض طراحی شده است که جریان فتنه در ایران به زودی خواهد توانست در دل دولت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی خود را بازسازی کند و هم زمان با این کار، از جانب جریان اصولگرا و مدافعان نظام مورد حمله قرار خواهد گرفت.

این گزارش می گوید ویژگی اصلی ایجاد یک دیواره آتش رسانه ای این است که به عنوان نوعی ابزار بازدارنده عمل کرده و خواهد توانست جریان اصولگرا را در حمله به جریان فتنه محافظه کار کند.

نویسندگان این گزارش با استناد به دوران دوم خرداد نتیجه گرفته اند که این روش یک بار عملی شده و جواب داده است.

گزارش دریافتی «ایران هسته ای» نشان می دهد برای این پروژه چند هدف اصلی تعیین شده است:

1- احیای سریع ظرفیت رسانه ای جریان فتنه

2- ایجاد یک سازمان کار رسانه ای با هدف فشار بر دولت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برای امتیاز دهی به جریان فتنه

3- آغاز تخریب جریان اصولگرا و وارد کردن دولت به فاز درگیری با نظام در 2 سال پایانی

4- ایجاد یک دیواره آتش برای دفاع از جریان فتنه در مقابل نقد های اصولگرایان

5- ایجاد یک پوشش رسانه ای برای سازماندهی لایه های میانی جریان فتنه و شبکه سازی اجتماعی

یک نکته مهم در این گزارش این است که در تماس های این 4 کشور با ایرانیان خارج از کشور به آنها گفته شده است شاید لازم باشد که آنها به سرعت به ایران برگردند.

مستندات موجود نشان می دهد هدف گذاری اصلی پروژه دیوار آتش، ایجاد یک موج بازگشت به کشور از جانب کسانی است که پس از سال 88 کشور را ترک کردند و عمدتا در رسانه های بیگانه مانند بی بی سی یا سایت های ضد انقلاب مشغول کار هستند.

گزارش دریافتی «ایران هسته ای» حکایت از آن دارد که به این افراد گفته شده تلاش هایی در جریان است برای اینکه آنها بتوانند فعالیت رسانه ای را که در چند سال گذشته در بیرون از ایران داشته اند، در داخل ایران پیگیری کنند.

این مسئله نشان می دهد موضوع موج بازگشت چهره های فتنه گر و ضد انقلاب بسیار جدی است و از همین الان باید برای آن تدبیر شود.

باشگاه خبرنگاران

 



کلمات کلیدی : فتنه گران
بازیگران 18 تیر 1378
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:2 صبح

23 تیرماه، برگی دیگر از حضور بی نظیر مردم/ بازیگران 18 تیر 1378 چه کسانی بودند؟ + تصاویر

این روزها تقویم روی میز مرور حوادث و خاطراتی تلخ است که نگاهی گذرا به آنها ما را در برابر وقایع سال 1378 و کوی دانشگاه قرار می‌دهد.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، این روزها تقویم روی میز مرور خاطراتی تلخ است که نگاهی گذرا به این حوادث سپری شده ما را در برابر وقایع سال 1378 و کوی دانشگاه قرار می‌دهد.

گزارش پیش رو با مروری کوتاه اما جامع از حوادث کوی دانشگاه 1378 در صدد است رصدی کلی را نسبت به عملکرد و سرانجام برخی عوامل اصلی و پشت پرده این حوادث داشته باشد.

مجلس پنجم در اوایل سال سوم دوره نمایندگی یعنی آغاز سال یک هزار و سیصد هفتاد و هشت طرح اصلاح قانون مطبوعات را به میان آورد که این تصمیم به بهانه تهدید آزادی مطبوعات و تعارض آن با اصول "قانون اساسی"، با مخالفت صریح وزیر ارشاد به عنوان موضع رسمی دولت خاتمی روبرو شد. 

پس از آن مطبوعات زنجیره‌ای با به راه انداختن هیاهو و جنجال، سعی در وادار نمودن مجلس به عقب نشینی از تصمیم خود مبنی بر اصلاح قانون مطبوعات داشتند، در همین راستا "روزنامه سلام" در اقدامی غیر قانونی دست به انتشار یک خبر کاملاً سری و محرمانه زد که این امر بر شدت التهابات و هیجانات سیاسی در کشور افزود.  
 
این روزنامه، یک روز قبل از به بحث گذاشته شدن «طرح اصلاحیه قانون مطبوعات» در مجلس، یعنی در تاریخ 15 تیر 1378 یک نامه کاملاً سرّی و طبقه بندی شده را منتشر کرد که در آن از طرح اصلاح قانون مطبوعات و ارتباط آن با سعید امامی (اسلامی)، سخن به میان رفته بود.

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشته بود : «سعید اسلامی پیشنهاد اصلاح قانون مطبوعات را داده است. »



در پی این اقدام، "وزارت اطلاعات" شکایتی را علیه روزنامه سلام تنظیم و آن را تسلیم قوه قضاییه نمود، تا قوه قضاییه عاملین این اقدام غیر قانونی را مورد پیگرد و مجازات قرار دهد.  
 
دادگاه ویژه "روحانیت" نیز در پی این شکایت، روزنامه سلام را به جرم انتشار اسناد طبقه بندی شده توقیف نمود.

اما اعلام تعطیلی روزنامه سلام، نخستین تاثیر خود را بر فضای دانشگاهی و دانشجویی کشور در تیر ماه سال 1378 وارد کرد چرا که به دنبال آن اولین واکنش دانشجویان به تعطیلی این روزنامه پس از "دعای کمیل" در مسجد کوی دانشگاه صورت گرفت.

دانشگاه تهران پس از اطلاع از ماجرای توقیف روزنامه سلام و نیز با انگیزه مخالفت با تصویب کلیات طرح اصلاح قانون "مطبوعات"، در شامگاه هفدهم تیرماه به صحنه تجمع‌های اعتراض آمیز و درگیری‌های خشونت بار تبدیل گردید. 

 
"دفتر تحکیم وحدت" در روز پنجشنبه 17 تیر 1378 بنا بر گزارش کمیته تحقیق شورای عالی امنیت ملی، یک میتینگ اعتراض آمیز را در دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

پس از آن واقعه در ساعت 22:45 دقیقه حدود 150 نفر از دانشجویان اقدام به راهپیمایی غیر قانونی کرده و سپس با تحریکات عده‌ای از عناصر افراطی از کوی دانشگاه خارج می‌شوند و با سر دادن شعارهایی مراتب اعتراض خود را ابراز می‌دارند که از جمله شعارهای دانشجویان این بود: "طرح سعید امامی ملغی باید گردد”، "مجلس فرمایشی، خجالت خجالت”، "خاتمی‌خاتمی حمایتت می‌کنیم”، آزادی اندیشه، همیشه‌همیشه”. 

این امر در حالی بود که فاجعه‌بارترین تهاجم علیه نهاد دانشگاه در نیمه شب پنجشنبه (هفدهم) و ساعات آغازین روز جمعه هجدهم تیر شکل می‌گیرد؛ فاجعه‌ای که به گفته شاهدان طی ساعات اولیه (دقایقی بعد از نیمه‌شب پنجشنبه)، ابتدا از جلوی درب ورودی کوی آغاز و به‌ تدریج (ساعت حدود 4:30 بامداد جمعه) به داخل محوطه کوی و درون اتاق‌های دانشجویان گسترش پیدا کرد.

روز جمعه هجدهم تیر کوی دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف در وضعیتی کاملا بحرانی به سر برد. با گذشت ساعت‌ها، همچنان تعداد قابل توجهی از دانشجویان در خیابان محل درگیری اجتماع کرده‌ و نیروی انتظامی با بستن خیابان اصلی میان دانشجویان و مهاجمان که در سمت دیگر خیابان اجتماع کرده‌ بودند،‌ حائلی به وجود آوردند.

با گذشت چند روز از وقوع درگیری در کوی و روشن شدن ابعاد فاجعه، بازار صدور اطلاعیه و اعلام مواضع احزاب و جریان‌های سیاسی رونق دیگری یافته بود.
 
روز قبل از 23 تیر همچنان در خیابان‌های تهران درگیری بود، لذا صبح روز 23 تیر برخی آمده بودند و تصورشان این بود که امروز هم درگیری می‌شود اما فضای 23 تیر 1378 به گونه دیگری رقم خورد و حضور مردم و شور و بیعت آنها با نظام و انقلاب بساط آشوب و آشوبگران را برچید.


23 تیر ماه 1378 حضوری بی نظیر و گسترده بود که مشتی محکم بر دهان دشمنان و معاندان این نظام بود.
 
در واقع 18 تیر 1378 بحرانی بود که معاندان نظام در لباس جنبش دانشجویی با شعار مطالبات دانشجویان اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار دهند.

آنچه در 18 تیر 78 رخ داد، در حقیقت و واقعیت شبه کودتایی آشکار و همه‌جانبه بود، که اساس نظام اسلامی را نشانه رفته بود و نسلی از مخالفین را پدید آورد که اکنون در داخل و خارج ایران فعال هستند.

حشمت طبرزدی، اکبر محمدی، احمد باطبی، منوچهر محمدی، پرویز سفری، محمد مسعود سلامتی، فرخ شفیعی، حسن زارع زاده اردشیر، محمد رضا کسرایی، محمود شوشتری، مهرداد لهراسبی، بهروز جاوید تهرانی، عباس دلدار، غلامرضا مهاجرانی نژاد، علی مهری، علی بیکس و مهدی فخرزاده از جمله افرادی بودند که دادگاه انقلاب در روند رسیدگی به پرونده کوی و حواشی آن به محاکمه آنان پرداخت.

همچنین افرادی دیگر همچون علی افشاری، اکبر عطری، فریبا مهاجرانی، امیر عباس و آرش فخر آور و .... نیز از جمله افرادی بودند که در جریان کوی دانشگاه 1378 نقش بسیار پر رنگی را ایفا کردند.

در این میان نیز افراد دیگری که جزو جریان‌های ضد انقلاب محسوب می‌شدند از فضای ملتهب شده و به وجود آمده استفاده کردند و احساس کردند می توانند از این فضا به سود خود استفاده کنند که در این میان می‌توان به وجود افرادی چون محسن سازگارا، مهرانگیز کار، اکبر گنجی، حسن یوسفی اشکوری، جمیله کدیور ، عطاء الله مهاجرانی، فاطمه حقیقت جو و ... اشاره کرد.

"احمد باطبی "

متولد 4 خرداد ماه 1356 در شیراز 


باطبی که در جریان اغتشاشات 18 تیر 78 و کوی دانشگاه با قصد ایجاد تشویش و شوراندن دانشجویان سعی در ایجاد اغتشاش و جو ناسازگاری در دانشگاه را داشت؛ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی کشور دستگیر شد که در ابتدا با حکم اعدام مواجه گردید اما حکم اعدام او نیز مانند سایر هم مسلکی‌های وی به 15 سال زندان کاهش یافت.

باطبی پس از تحمل 9 سال زندان از مرخصی استعلاجی خود استفاده کرده و نوروز 1387 ایران را ترک کرد و به خارج از کشور پناهنده شد.

باطبی که با حمایت آمریکا از ایران فرار کرد، به اردوگاه اشرف رفت تا از کاخ سفید سردرآورد. 

باطبی خود اذعان داشته است: پیراهن خون آلودی که در عکس معروف وی مشهود است در خانه به رنگ آغشته کرده تا نماد دروغین برای آشوب بسازد و این عکس طبق یک برنامه ریزی از پیش هماهنگ شده توسط یک عکاس گرفته شد تا در ابعاد وسیع در روزنامه‌های زنجیره‌ای منتشر شود.

باطبی که پس از فرار از ایران با "بوش" رئیس جمهور وقت آمریکا دیدار کرد و بعد به عنوان کارشناس مسائل سیاسی ایران در رسانه‌های بیگانه از جمله صدای آمریکا و بی بی سی صحبت می‌کرد، کم کم رو به انزوا رفت و پس از درگیری که با امیرعباس فخرآور از دیگر عناصر ضدانقلاب پیدا کرد، به کلی از این شبکه‌ها جدا شد.


وی در این مدت دیگر هیچ جایی در رسانه‌های بیگانه نداشت و به شدت از نظر روحی رو به افول بود تا اینکه با لطف برخی دوستانش در صدای آمریکا، به عنوان خبرنگار این شبکه فعالیت کرد.

باطبی که جایگاه خود را به عنوان کارشناس و سخنران میتینگ‌های ضد انقلابی می‌دید،مجبور بود برای امرار معاش در حد خبرنگار فعالیت خود را پایین بیاورد.

این عنصر ضد انقلاب در تازه ترین فعالیتش به همجنس بازی روی آورده است و در فیس بوک عکس حمایت از همجنسگرایان را قرار داده است.


"اکبر عطری و علی افشاری"


اکبر عطری دارای لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران (سال 1999) و فوق‌لیسانس در همین رشته از دانشگاه مفید قم در سال 2004 است. 

"اکبر عطری" عضو پیشین شورای مرکزی "تحکیم وحدت" که در ابتدا فردی تندرو با نقابی به نام اصلاحات بود به همراه بسیاری از اعضاء این دفتر همانند علی افشاری و ... در دام حلقه کیان گرفتار آمدند.

وی بعد از استحاله فکری و عقیدتی،پادوهای ترویج تفکر دین‌ستیز و وابسته به آمریکا و عملاً تبدیل به تریبون کهن‌سالان نهضت آزادی و منحرفین فکری همچون سروش در دانشگاه‌ها شد.

این عضو شورای مرکزی تحکیم وحدت و نیز علی افشاری بعد از چند سال سوء استفاده از آزادی بیان در داخل کشور به همراه تعدادی همفکران خود به آمریکا پناهنده شدند.

عطری با مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی، از اواسط سال 83 پیگیر مقدمات ادامه تحصیل خود در خارج از کشور از قبیل پذیرش از دانشگاه‌های معتبر خارجی،گرفتن پاسپورت و ویزا بوده و به صورت رسمی برای این کار اقدام کرده و به صورت قانونی برای ادامه تحصیل از کشور خارج شده است.

وی هنگامی که در پاییز سال 84 با ویزای دانشجویی به واشنگتن رسید خود را از سرکردگان قیام دانشجویی 18 تیرماه 1378 معرفی کرد و دفتر تحکیم وحدت را برنامه ریز و هدایت کننده این قیام دانشجوی خواند، که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله داشت.

اکبر عطری پس از ازدواج با مریم معمار صادقی که از شکارچیان قهار گرانت‌های وزارت خارجه آمریکا هم هست، موسسه آموزشی به نام توانا ثبت کرده است و موفق به دریافت دو میلیون دلار از محل بودجه‌های وزارت خارجه آمریکا برای پیشبرد اهداف ننگین و پلیدانه خود در نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که البته تمامی این اقدامات براندازانه به جایی نرسیده است.


البته این بودجه به عطری به جهت تابلو دار بودن در اغتشاشات دانشجویی 18 تیرماه 1378، پرداخت گردیده است.
 
عطری مقالات و مطالبی در «نیویورک تایمز »، «وال‌استریت جورنال»، «گاردین»، رادیو بی بی سی، صدای آمریکا و دیگر نشریات منتشر کرده است.

وی اکنون در آرلینگتن ویرجینیا زندگی می‌کند.

 
"امیرعباس فخر اور"

متولد 15 تیر 1354 در تهران


امیرعباس فخرآور ملقب به سیاوش از فعالان فتنه 18 تیر 1378 و از پایه گذاران کنفدراسیون دانشجویان ایرانی بوده ‌است.  
 
اقدام علیه امنیت ملی و دعوت به آشوب در سال 1387 باعث شد به 3 سال زندان توسط شعبه چهار دادگاه انقلاب ارومیه محکوم شود.

امیرعباس فخر آور پیش از زندان، دانشجوی رشته پزشکی بود که به دلیل تکرار مشکلات اخلاقی اخراج شد.
 
در فاصله سالهای 1377 تا 1381 در اوضاع بی سر و سامان دوم خرداد در روزنامه‌های خرداد و مشارکت و هفته نامه آذر خبرنگار بود. 

در روزنامه مشارکت فخر آور با کمک عباس عبدی ستون ثابتی به نام "کی بدونه از مردم بهتر" دست به سیاه نمایی زد. 

سال 1379 به دنبال تعطیلی روزنامه‌های زنجیره‌ای که در خدمت استکبار بودند و پایگاه دشمن شده بودند به زندان افتاد و سال 1381 در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به اتهام اقدام علیه امنیت جمهوری اسلامی به 8 سال زندان محکوم شد.

امیرعباس فخرآور هم جزو کسانی بودند که فرامین کاخ سفید را در اطراف خیابان‌های کوی دانشگاه در تیرماه 78 پیاده کرده‌اند.

فخرآور در سال 1385 از یک مرخصی کوتاه دوران زندان برای شرکت در امتحانات دانشگاهی‌اش استفاده کرد و در حالی که 4 سال از دوران زندانی اش باقی مانده بود از زندان فرار کرد.

وی هم اکنون در شهر واشنگتن در کشور آمریکا سکونت دارد و در خدمت سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

فخرآور سه بار به دیدار جرج دبلیو بوش رفته و با "ناتان شارانسکی"، "واتسلاو هاول"، "خوزه ماریو ازنار"، "گری کاسپارف"، "برنارد لوییس"، "سناتور تام کوبرن"، "سناتور جو لیبرمن"، "سناتور سنتروم" و "جیمز وولسی" روابط و برای آنها حکم جاسوس دارد.

وی در دوران حضور خود در آمریکا بارها خواستار براندازی جمهوری اسلامی شده است. امیر فخرآور که وطن فروشی او برای آمریکایی‌ها ثابت شده است او را در واشنگتن پناه دادند تا از توانایی تبلیغاتی او علیه کشورمان بهره ببرند.
 
"منوچهر محمدی"
 
 متهم ردیف اول اغتشاشات کوی دانشگاه تهران در 18 تیرماه 1378

از جمله پیاده نظام‌هایی که اصلاً دانشجو نبود و باید در بین دانشجویان نفوذ پیدا می‌کرد. 

منوچهر محمدی در سخنرانی در جمع ضد انقلاب در خرداد سال 1378 با وجودی که هیچ مدرکی دال بر دانشجو بودن وی در هیچ دانشگاهی وجود نداشت؛بارها به دروغ بر دانشجو بودن خود تأکید کرده و بیان داشته است: «حکومتی غیرمذهبی باید در کشور سرکار بیاید، بنده در بین دانشجویان هستم و سازمان دانشجویی را به عنوان یک سازمان غیرمذهبی اداره می‌کنم و به دلیل بودن با دانشجویان به خواسته های آنها واقف هستم» و البته بعدها بوش نیز از دروغ‌های محمدی تقدیر شایانی کرد.

منوچهر محمدی به همراه برادرش اکبر محمدی نیز از جمله افرادی بودند که در دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شد، اما پس از چندی حکم آنها به 15 سال حبس تقلیل یافت.

وی پس از مرگ برادرش، از فرصت مرخصی زندان برای حضور در مراسم خاکسپاری برادرش اکبر محمدی که او هم یکی از متهمان حضور در ناآرامی‌های دانشجویی 18 تیر بود، از ایران خارج و به کردستان عراق سفر کرد. 

محمدی از کردستان عراق به ترکیه رفت تا روادید سفر خود به آمریکا را از سفارت این کشور در آنکارا دریافت کند. اما پلیس ترکیه وی را به خاطر حضور غیرقانونی در این کشور به مدت 11 روز بازداشت می‌کند و سپس به عراق باز می‌گرداند. 

او پس از بازگشت به عراق، با کمک سفارت آمریکا در این کشور مستقیما به آلمان منتقل شده و از آنجا به آمریکا منتقل می‌شود.
 
 
"بهروز جاوید تهرانی"


 
بهروز جاوید تهرانی فعال دانشجویی و سیاسی در 18 تیر 1378 در سن 19 سالگی در حوادث کوی دانشگاه بازداشت شد. 

وی به خاطر حضور در اعتراض‌ها و حوادث کوی دانشگاه تهران از سوی دادگاه به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به هشت سال زندان محکوم شد.

دادگاه تجدیدنظر حکم هشت سال زندان وی را در این دوره به چهار سال زندان و سه سال حبس تعلیقی کاهش داد و جاوید تهرانی در اواخر سال 1382 با نظر قاضی مبنی بر معلق شدن 3 سال از دوران محکومیتش و با استفاده از قانون آزادی مشروط از زندان آزاد شد و مابقی حکم وی به حالت تعلیق در آمد.

جاوید تهرانی بعد از آزادی از زندان به فعالیت سیاسی خود ادامه داد.

وی در طول سال 1383 دو بار دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل شد.

تاریخ یکی از دستگیری‌های وی در روز 18 تیر ماه سال 1383 بود که پرونده‌ای در همین زمینه برای وی در شعبه 26 دادگاه انقلاب تشکیل شد. هر دو بار این بازداشت‌ها به خاطر حضور وی در تجمع اعتراضی در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برای حمایت از زندانیان سیاسی بود.

بهروز جاوید تهرانی مجددا در تاریخ 4 خرداد ماه سال 1384 به اتهام ارتباط با گروه‌های معاند نظام بازداشت و در شعبه 26 دادگاه انقلاب به تحمل 7 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

سرانجام وی با پایان دوره محکومیت در تاریخ 5 دی ماه 1390 از زندان آزاد شد.
 
"حشمت‌الله طبرزدی"

 متولد 1 فروردین 1338 در روستای دُرّاز توابع گلپایگان اصفهان


طبرزدی در سال 1356 و در آغاز ورود به دانشگاه به آزادیخواهان مستقل از گروه‌های سیاسی موجود-مذهبی و چپ-، پیوسته و مخالفت خود با رژیم حاکم را با فعالیت در جنبش دانشجویی به ویژه به مناسبت بزرگداشت 16 آذر 1332 که سه دانشجو توسط رژیم شاه کشته شدند، شروع کرد و به دلیل همین مبارزات در بهار 57 از دانشکده اخراج موقت شد.

با پیروزی انقلاب در 22 بهمن 1357 عملا فعالیت‌های فرهنگی-سیاسی-تشکیلاتی خود را در انجمن اسلامی دانشجویان ادامه داده و به زودی در گروه رهبری این انجمن در آمد و با مطالعه کتب فلسفی مطهری-طباطبایی دو تن از فیلسوفان معاصر اسلامی، از مروجین اندیشه اسلام انقلابی شد.

در پایان سال 58 به عنوان نماینده? انجمن اسلامی در شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت بود.

در همین رابطه و به دنبال صدور پیام نوروزی امام خمینی(ره) در سال 59 جزء دانشجویانی بود که به گفته خودش دست به انقلاب فرهنگی زد.

طبرزدی از سال 68 تا 73 به مدت 4 سال به فعالیت‌های تشکیلاتی سیاسی اتحادیه مشغول بود. تا آنجا که مجوز فعالیت "پیام دانشجو"به عنوان هفته نامه‌ای سراسری را از وزارت ارشاد کسب نمود.


بسته شدن روزنامه سلام بهانه‌ای برای حرکت گروهی دانشجویان در 18 تیر 1378 فراهم آورد.حادثه 18تیر 1378 نقطه تاریکی در مبارزات دانشجویی شد که از طبرزدی یک فرد شاخص در میان اپوزیسیون درون مرز ساخت که پایه حرکت‌های بعدی را بنیان گذاشت و در این میان طبرزدی بازداشت شد.

از 1379 به بعد او به زندان‌ محکوم شد. ابتدا به 14 سال زندان که بعدها به ده سال تخفیف یافت.

"حشمت‌الله طبرزدی" در مسیر انتخابات 1388 مواضع خودش را در مصاحبه با شبکه‌های خارجی بیان می‌کرد و همراه با مردم در اغتشاشات خیابانی حضور داشت و در نهایت در ظهر روز 7 دیماه 1388، بلافاصله پس از تجمع‌های غیر قانونی آشوبگران در تاسوعا و عاشورای حسینی (5 و 6 دی 1388) بازداشت شد.
 
"عباس دلدار"
 
عباس دلدار که در جریان حوادث کوی دانشگاه تهران در سال 78 به اتهام مشارکت در اعتراض‌های عمومی و دانشجویی و تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی،بازداشت و ابتدا محکوم به اعدام شد؛ اما دادگاه تجدید نظر به 15 سال حبس؛ رای داد.دلدار پس از تحمل بیش از نیمی از محکومیت خود در 24 دی ماه سال 1385 مشمول آزادی مشروط شده و از زندان آزاد شد.

وی پیش از بازداشت عضو هیچ حزب و گروه و دسته و سازمان سیاسی نبوده است.
 
"محسن سازگارا"

محمدحسن (محسن) سازگارا، فرزند محمدعلی، در سال 1333 در خانواده‌ای نسبتاً مرفه در تهران متولد و پس از پایان تحصیلات متوسطه، وارد دانشگاه صنعتی آریامهر (شریف کنونی) شد که احتمالاً در سال 1351 بوده است.


سازگارا پس از مدتی از ادامه تحصیل در این دانشگاه معتبر ایرانی منصرف شد و به آمریکا رفت تا در دانشگاه شیکاگو در رشته فیزیک تحصیل کند.

در آنجا به فعالیت‌های سیاسی روی آورد و بنا به گفته برخی، به عضویت نهضت آزادی در آمده و عضو انجمن اسلامی دانشجویان در آمریکا و کانادا شد.

سازگارا: «من خودم پیش از انقلاب هم مبارز خارج از کشور بودم. وقتی برای ادامه تحصیل به خارج رفتم از فعالین جنبش دانشجویی خارج کشور هم بودم»

وی از جمله افراد تاثیرگذار در غائله 18 تیر بود که باید در مطبوعات وظایف غرب را انجام می‌داد.

محسن سازگارا، پس از حوادث خرداد ماه سال 1382 در کوی دانشگاه تهران، به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب بازداشت شد و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، به تحمل 7 سال حبس تعزیری محکوم شد.

وی پس از سه ماه بازداشت موقت در زندان اوین، سرانجام با قرار وثیقه آزاد شد.

سازگارا پس از خروج از ایران، به فعالیت در صدای آمریکا در رابطه با مسائل سیاسی ایران به ویژه تحلیل و بررسی فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران (1388) و همچنین فعالیت‌های سیاسی در وبسایت شخصی‌اش پرداخت.
 
 "مهرانگیز کار"

مهرانگیز کار وکیل و روزنامه‌نگار


او متولد سال 1323 در شهر اهواز و دانش‌آموخته دوره کارشناسی رشته حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی و اقتصاد دانشگاه تهران است.

در فروردین سال1379 مهرانگیز کار در کنفرانس «ایران بعد از انتخابات» که توسط بنیاد "هانریش بل" در برلین برگزار شده بود (مشهور به کنفرانس ننگین برلین) شرکت کرد.

مهرانگیز کار پس از بازگشت از این کنفرانس در شعبه سوم دادگاه انقلاب مورد بازجویی قرار گرفت و دستگیر شد.

وی به مدت دو ماه در زندان اوین زندانی بود و پس از آن آزاد شد و سپس موفق شد به خارج از کشور برود.

در همین دوره همسرش، سیامک پورزند، با اقرار به مطالبی بیان کرد که آنها توسط یک نهاد جاسوسی آمریکا برای براندازی نظام تلاش می‌کنند.

مهرانگیز کار از سال 1381 در تبعید به سر می‌برد و با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های معتبر جهان از جمله دانشگاه هاروارد و کلمبیا در آمریکا و موسسه تدا در ژاپن در زمینه حقوق بشر همکاری کرده‌ است.

مهرانگیز کار هم اکنون در «مرکز پِمبروک برای تدریس و تحقیق در مورد زنان» در دانشگاه براون مشغول به کار است.
 
"اکبر گنجی"
 
اکبر گنجی متولد 11 بهمن 1338، تهران
 

با پیروزی "محمد خاتمی" در دوم خرداد 1376 و در انتخابات ریاست جمهوری، یاران او که اکبر گنجی نیز در میان آن‌ها بود به نام اصلاح طلبان شهره شدند و فعالیت‌های گسترده? سیاسی و اجتماعی را پی گرفتند.

زندانی شدن اکبر گنجی به دلیل واکاوی فاشیسم مذهبی در دانشگاه شیراز و انتشار هفته نامه "راه نو" از رویدادهای چشمگیر این دوران زندگی اوست.
 
وی پس از شرکت در کنفرانس ننگین برلین، پس از بازگشت به ایران در فرودگاه مهرآباد تهران در مورخ سوم اردیبهشت 1379دستگیر شد.

دادگاه اولیه گنجی به ریاست قاضی مرتضوی وی را به دلیل چند اتهام سنگین سیاسی به ده سال حبس و پنج سال تبعید محکوم کرد؛ اما دو سال بعد در دادگاه تجدیدنظر حکم گنجی تنها به شش ماه حبس کاهش یافت.


پس از آن با اعتراض دادستانی، حکم گنجی دوباره نقض شد و این بار به شش سال حبس تبدیل شد.

گنجی چند ماه پس از پایان دوران زندان به خارج از ایران مسافرت کرد.

گنجی از همان ابتدا، سفر خود را موقتی نامید و گفت به کشور باز خواهد گشت.
 
 
"فاطمه حقیقت جو"
 
فاطمه‏ حقیقت‌جو نماینده? اصلاح‌طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی بود.

 
فاطمه حقیقت جو در سال 1380 در دادگاهی به ریاست «سعید مرتضوی» به بیست ماه زندان محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر به ریاست «احمد زرگر» به هفده ماه کاهش یافت.  
 
وی دارای دکترای مشاوره، پژوهشگر و مدرس دانشگاه‌های تهران و مراکز آموزش عالی فرهنگیان، نایب رئیس انجمن مشاوره ایران، 10 سال سابقه در پست‌های امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش، عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران و دو دوره عضو سازمان غیرقانونی «دفتر تحکیم وحدت» بوده است.  
 
پس از مهاجرت فاطمه حقیقت جو به خارج از کشور، بورسیه‌های تحصیلی از طرف آمریکا برای او صادر شد.

فاطمه حقیقت جو در سال‌های 2005 تا 2006 در «مرکز مطالعات بین‌الملل دانشگاه ام آی تی» مشغول به فعالیت شده و پس از آن به جهت خوش خدمتی‌اش در ایران برای سران کشورهای غربی به عنوان پژوهشگر در «مرکز زنان در سیاست و سیاستگذاری دانشگاه هاروارد» مشغول به کار شده است.

 
وی در جریان اغتشاشات سال 88 تلاش گسترده‌ای برای برگزاری کمپین‌های اعتراضی در خارج از کشور می‌کند، او با همکاری اکبر گنجی و برخی دیگر به برگزاری هر چه پرشور تر این کمپین‌ها همت می‌گمارد تا از آن سو مورد توجه دولت‌های غربی قرار گرفته و به خیال خودشان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک‌های مالی کنند!
 

"فریبا داوودی مهاجر"

 فریبا داوودی­ مهاجر مشاور دوران اصلاحات، ضدانقلاب فعلی ساکن آمریکا و عضو سازمانی غیرقانونی به نام سازمان دانش‌آموختگان ایران اسلامی(ادوار دفتر تحکیم وحدت) است.


وی مدعی است فعال حقوق زنان و حقوق بشر است، اما تمام فعالیت­‌هایش در تضاد ریشه‌ای با اصول اسلام قرار دارند.

مهاجر به گفته خودش ابتدا در ایرلند کشف حجاب کرد؛اما به طور رسمی در مقابل دوربین شبکه صدای آمریکا حجاب خود را از سر برداشت.

وی علت تغییر مداوم ظاهر خود را ترس از کنار زده شدن از برخی محافل سیاسی می‌داند.

مهاجر پس از خروج از ایران با همکاری دوستان خارج نشین خود هدایت فتنه‌ای را در دست گرفت که از ابتدا محکوم به شکست بود.

همچنین داوودی در 29 فروردین ماه سال 1386، به دلیل شرکت در تظاهرات، به چهار سال زندان محکوم شد.

اتهامات وی اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، مصاحبه با رسانه‌های خارجی، و نشر اکاذیب بود.

"پایان"

هر ساله با رسیدن به اواسط تیر ماه، تصاویر و مطالب اغتشاشات حادثه 18 تیر از آرشیوها خارج شده و بازخوانی می‌شود تا برگی دیگر از خیانت معاندان نظام مرور شود.

برگی که ریشه خصومت‌ها و تحرکات چند سال اخیر از جمله فتنه 88 و همچنین ترورها و فشارها و شاخ و برگ جریان معاند ملت و نظام اسلامی را فاش می‌کند.

این گزارش تنها گوشه کوچکی از نگاه ما در گذر تلخ تاریخ بود که با توجهات حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای تمامی فتنه‌های دشمنان نقش بر آب شده و جز ننگی و خاری چیزی در سبد فتنه‌های آنان باقی نمی‌ماند.

باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : فتنه گران
عملیات روانی منافقین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:48 صبح

3 تناقض در تازه‌ترین پروژه عملیات روانی منافقین علیه برنامه هسته‌ای ایران

آنچه گروهک منافقین در اینجا فراموش کرده این است که حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی از سال 2005 (1384) دیگر دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول پرونده هسته‌ای ایران نبوده و هیچ توان تصمیم‌گیری درباره مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران نداشته است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران هسته‌ای، گروهک تروریستی منافقین که در طول 10 سال گذشته حتی یک بار موفق به یک افشاگری معتبر علیه برنامه هسته‌ای ایران نشده به تازگی ادعا کرده است که اطلاعاتی درباره یک پروژه هسته‌ای مخفیانه در ایران در اختیار دارد.
 
شورای ملی مقاومت (شاخه سیاسی گروهک) روز پنج شنبه 20 تیر 1392 (11 ژوئیه 2013) با صدور اطلاعیه ای از پارس –محل استقرارش- ادعا کرد در شهر دماوند ایران یک پروژه هسته‌ای محرمانه با عنوان معدن شرق یا کوثر وجود دارد. این گروهک با بیان اینکه به نظر می رسد این تاسیسات از سال 2006 تاسیس شده باشد، در اطلاعیه خود آورده است: «براساس این گزارش‌ها که طی یک سال و از 50 منبع اطلاعاتی مختلف جمع‌آوری شده، پایگاه هسته‌ای ایران با اسم رمز  معادن شرق  یا  پروژه کوثر  به صورت تونل‌هایی حفر شده در داخل کوه است». همچنین این گزارش می‌افزاید که فاز اول ساخت این مرکز در سال 2006 با حفر این تونل‌ها و نیز تأسیس 4 انبار انجام شده و به زودی تکمیل خواهد شد. نظارت بر این پروژه هم به عهده شرکت  ایمان گستران محیط  است که مدیریت آن را محسن فخری‌زاده به عهده دارد. شورای ملی مقاومت ایران (منافقین) همچنین اعلام کرده که پروژه ساخت مرکز اتمی در دماوند شامل تأسیس30 تونل و 30 انبار خواهد بود. سازمان مجاهدین خلق (منافقین) همچنین اعلام کرده که حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران که مسئول سابق مذاکرات هسته‌ای این کشور بوده نیز در این فعالیت‌ها، نقش کلیدی داشته است.
 
بلافاصله پس از این اظهارات سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که آژانس این اظهارات را بررسی خواهد کرد. ژیل تودور، سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، طی ایمیلی به خبرگزاری فرانسه اطلاع داد که این آژانس اخبار ارائه شده از سوی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) را همچون دیگر اخبار و اطلاعات دریافتی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد.
 
همچنین فلیپ لالیو سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما این اطلاعات را نیز مانند تمام اطلاعات دیگر مربوط به پرونده هسته ای ایران بررسی خواهیم کرد».
 
کارشناسان در تهران اگرچه پروژه های رسانه ای گروهک منافقین را بی ارزش می دانند، اما عقیده دارند تحلیل محتوای این دروغ سازی ها حقایق مهمی را درباره شگردهای عملیات روانی سرویس های اطلاعاتی اداره کننده منافقین آشکار می کند.
 
در این باره چند نکته مهم وجود دارد:
 
1- نخستین نکته این است که در اطلاعیه گروهک هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است که چرا این گروهک مدعی است تاسیسات یاد شده –بر فرض وجود- یک تاسیسات هسته ای است و نه فی المثل یک تاسیسات معدنی ساده یا یک شرکت خصوصی؟ علاوه بر این این گروهک اذعان می کند اطلاعاتی دراین باره در اختیار ندارد که چه نوع فعالیت هسته ای در این مرکز انجام می شود. بنابراین در اصل، پروژه عملیات روانی گروهک هیچ چیز درباره یک «تاسیسات هسته ای» به ما نمی گوید.
 
2- این گروهک مدعی شده است که این پروژه شامل تعدادی زیادی حفره و تونل در دل زمین است. کارشناسان فنی می گویند این ادعای فنی مهم ترین نقطه ضعف این پروژه عملیات روانی است چرا که اگر واقعا پروژه مورد ادعای منافقین یک تاسیسات غنی سازی باشد، هیچ نیازی به این همه تونل و حفره ندارد. مارک فیتز پاتریک، تحلیلگر فنی موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک در این باره گفته است: «اگر این گزارش حقیقت داشته باشد، این محل برای غنی سازی نیست زیرا غنی سازی به این همه تونل و انبار نیازی ندارد. این ساختار با نیروگاه های غنی سازی اعلام شده در ایران متفاوت است».
 
3- سومین تناقض مضحک در این به اصطلاح افشاگری این است که از یک سو ادعا می کند دکتر حسن روحانی –رییس جمهور منتخب- نقش جدی در تاسیس این پروژه داشته و از سوی دیگر می گوید آغاز به کار این پروژه در سال 2006 بوده است. آنچه گروهک منافقین در اینجا فراموش کرده این است که حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی از سال 2005 (1384) دیگر دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول پرونده هسته ای ایران نبوده و هیچ توان تصمیم گیری درباره مسائل مربوطبه برنامه هسته ای ایران نداشته است.

باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : منافقین
اسرائیل را دوست دارم
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:47 صبح
در جشنواره فیلم اورشلیم مطرح کرد
محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، گفت: من پیروان بهائیت را در فیلم خود انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، روز گذشته در نشستی در حاشیه این جشنواره فیلم خواستار گفت‌وگوی فرهنگی بین ایران و رژیم صهیونیستی شد!

 
وی که در فیلم جدیدش به بهانه صلح و دوستی به مدح مذهب ضاله بهاییت پرداخته است، خطاب به ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: شما را دوست دارم اما خواهش می‌کنم به ایران حمله نکنید چراکه حمله راه حل نیست بلکه وضع را بدتر می‌کند.
 
مخملباف در این جشنواره با بیان اینکه سخنان مقامات صهیونیست برای حمله به مراکز اتمی ایران فایده‌ای ندارد، خواستار حمایت اسرائیل و غرب از کسانی شد که به گفته او «نیروهای دمکرات» هستند و افزود: آمریکا و اروپا نمی‌خواهد ایران دمکراتیک باشد بلکه تمام تلاش آنها مراقبت مسئله اتمی است.
 
وی با بیان اینکه ممکن است در آینده چنین فیلمی را درباره زرتشتیان یا ادیان هندی بسازد، گفت: من متدین نیستم اما نمی‌توان امور دینی و قدرت آن در امور را رد کرد؛ من پیروان بهائیت را در این فیلم انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.

باشگاه خبرنگاران



کلمات کلیدی : منافقین
خوشرقصی تازه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:34 صبح
ادعای کشف سایت هسته‌ای در دامنه آتشفشان؛

خوش‌رقصی تازه گروهک منافقین برای‌ صهیونیست‌ها

گروهک تروریستی منافقین که این‌روزها حتی حامیان‌شان نیز از اعطای پناهندگی به آنها اکراه دارند، مدعی شدند ایران در حال ساخت سایت جدید هسته‌ای در دامنه آتشفشان دماوند است. این ادعا مورد استقبال گسترده رسانه‌های صهیونیست قرار گرفته است.

گروه بین‌الملل مشرق - گروهک تروریستی منافقین در تازه‌ترین ادعای خود بر ضد فعالیت‌های هسته‌ای ایران مدعی شدند ایران در حال ساخت سایت جدید هسته‌ای در ارتفاعات دماوند است.

گروهک تروریستی رو به فروپاشی منافقین که هم‌اکنون بر سر نخواستن آنها میان حامیان شان اختلاف و دعوا شکل گرفته است، با طرح اتهامی جدید بر ضد ایران آخرین تلاش‌های خود را برای جلب توجه حامیان غربی‌شان و حفظ نفس‌های به شماره افتاده این گروهک به کار بسته‌اند. این اتهام در شرایطی مطرح شده است که فضای بین‌المللی به نفع ایران تغییر پیدا کرده و کشورهای طرف مذاکره ایران نیز نسبت به آینده روابط با ایران ابراز خوش‌بینی کرده‌اند.

این گروهک تروریستی امروز پنجشنبه مدعی شدند که ایران در حال ساخت سایت هسته‌ای زیرزمینی در منطقه کوهستانی دماوند در 10 کیلومتری شهر دماوند است.

 


این خبر بلافاصله مورد استقبال رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته و با انتشار جزئیات بیشتر و با هدف فضاسازی در آستانه روی کار آمدن دولت یازدهم، پوشش داده شد. این اتهام جدید منافقین به‌سرعت در خبرگزاری‌های غربی نظیر رویترز، خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس نیز به سوژه‌ای برای پروپاگاندا بر ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران تبدیل شد.

گروهک تروریستی منافقین که مدعی کشف این سایت زیرزمینی در حال ساخت شده است و ادعا کرده اطلاعات دقیقی در دست دارد، همانند گذشته هیچ سندی در اثبات ادعای خود منتشر نکرده است.

این گروهک در اطلاعیه خود مدعی شده است ایران در منطقه‌ای کوهستانی در 10 کیلومتری شهر دماوند، تونل‌هایی حفر کرده است و ساخت سایت جدید هسته‌ای را از سال 2006 آغاز کرده و اکنون تقریباً رو به اتمام است.

به گزارش مشرق، منافقین برای اثبات ادعای خود تصاویر ماهواره‌ای نامفهومی را نیز منتشر کرده‌اند که حتی رسانه‌های اسرائیلی نیز از انتشار این تصاویر بدلیل جعلی بودن آن‌ها خودداری و آنها را غیرقابل استناد ذکر کرده‌اند.

سخنگوی گروهک منافقین در توضیح این اتهام بی‌سند خود اظهار داشته است «ما در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم چه فعالیت‌ هسته‌ای در این سایت انجام می‌شود اما کارخانه‌ها و افرادی که در این منطقه فعالیت‌ دارند نشان دهنده وجود سایت هسته‌ای است»!

انتخابات پر شور ریاست‌جمهوری در ایران که شگفتی توأم با تحسین کشورهای غربی و عصبانیت رژیم صهیونیستی را به همراه داشت، سران این گروهک تروریستی و حامیان صهیونیست‌ آن را برای زنده نگه‌داشتن فضای ضد ایرانی به تکاپو وا داشته است.

سید حسین موسویان، سخنگوی سابق مذاکره‌کنندگان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در دوره دبیری حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی در مقاله‌ای که برای روزنامه فرامنطقه‌ای "الشرق‌الاوسط" نگاشته بود، تهدید کرده بود که در صورت ادامه فشارهای دشمنان بر موضوع هسته‌ای کشورمان، ایران خروج از ان‌پی‌تی را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی افزوده است: «صرف نظر از اینکه چه کسی در دولت ایران روی کار می‌آید، این کشور هرگز نمی‌تواند از حقوق هسته‌ای خود صرف نظر کند و در نبود راه حل آبرومندانه واقع‌بینانه و در صورت ادامه روند تحریم و فشار، خروج از ان‌پی‌تی به گزینه‌ای جذاب برای تهران تبدیل خواهد شد. ایران می‌تواند فتوای مذهبی رهبر معظم انقلاب در ممنوعیت بمب هسته‌ای و تمامی سلاح‌های کشتار جمعی را جایگزین کنوانسیون‌های بین‌المللی کند.»

به نظر می‌رسد موضع‌گیری قاطعانه دکتر حسن روحانی در نخستین نشست خبری خود مبنی بر پایان دوران تعلیق غنی‌سازی و موضع‌گیری اخیر موسویان درباره این موضوع، در جنجال‌آفرینی اخیر گروهک تروریستی منافقین بی‌تأثیر نبوده است.

منبع: مشرق نیوز



ترسیم جغرافیای فکری و کنش فتنه گران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:26 عصر
با هدف ترسیم جغرافیای فکری و کنش فتنه‌گران صورت گرفت

بررسی ریشه‌ها و روند انحراف و خیانت اصحاب فتنه بعد از انتخابات سال 1388 + دانلود کتاب

گزارش پیش رو بر آن است ضمن استناد اظهارات اصحاب فتنه، جهت‌های فکری و خواسته‌های آشکار و پنهان آنها را تا آن اندازه که ظرف زمان و امکانات اجازه دهد به صورتی مدون ارائه کند تا مخاطبان به عمق توطئه‌ای که هدف آن حذف جمهوری اسلامی و طرد دین اسلام از عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و مثله کردن آموزه‌ها و اندیشه‌های تابناک تشیع بود پی ببرند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در سالهای بعد از انقلاب اسلامی، متاثر از تاثیر گسترده و عمیق آن در احیای فکر و فرهنگ دینی، جریانی با عنوان "روشنفکری دینی" هم شکل گرفت که خواسته یا ناخواسته در پی در اختیار گرفتن موضع روحانیت در گفتمان دینی بود.



این جریان روشنفکر دینی که بعدها عناصر و چهره‌های وابسته به آن تلاش کردند تا عنوان "نواندیشی دینی" را بر آن بنهند در واقع جریان التقاطی بود که میخواست میان گرایش‌های غربی دین ستیز و گرایش قوی دین باور ایرانی پیوند برقرار کند در حالیکه سنخ این دو کاملا متفاوت و حتی کاملا متضاد بود.

روشنفکری دینی را می‌توان یکی از دستاوردهای ناقص جریان روشنفکری به شمار آورد در حالیکه خود جریان روشنفکری هم در ایران متولد شد و به رغم تلاش برخی از روشنفکران ایرانی تقریبا هیچ گاه نتوانست بر مدار صحیح"تفکر و حقیقت" بماند و به جای آنکه گرهی از کلاف در هم پیچیده جامعه و فرهنگ ایران - که از یک  سو وابسته به سنت دیر پا و مذهبی جامع نگر و منسجم بوده و از سوی دیگر درگیر تحولات جهانی و مواجه با پیشرفت سریع علوم و فنون در غربِ دارای فرهنگ بسیار متفاوت – بگشاید، بر بغرنجی آن افزود و - بی اغراق و  یکجانبه نگری- گاهی با صبغه‌ای خیانتکارانه انحرافاتی را باعث شد که آثار آن تاکنون و بعد از اکنون نیز مانده و خواهد ماند. 

چنین قضاوتی درباره جریان روشنفکری در ایران یکباره ناامیدکننده است و البته بسیار چالش برانگیز؛ اما واقعیتی است انکارناپذیر که شواهد بیشماری را در تاریخ ایران میتوان برای آن یافت. 

یکی از دلایل وضعیت خاص روشنفکران ایرانی که چنین قضاوتی را درباره آنان متبادر می کند این است که اساساً  محصولی وارداتی از اروپا به ایران بوده است و نه « روشنفکری » جریانی ریشه دار در فرهنگ و سنت ایرانی ( و به طریق اولی با فرهنگ و سنت ایرانی در ستیز آشکار یا پنهان).

روشنفکر در فرهنگ غرب آن گونه که "ادوارد سعید" آن را تعریف میکند کسی  است که در امور مربوط به منافع و مصالح عمومی جامعه دخالت میکند و از خود واکنش نشان می‌دهد و علت وجودی‌اش بازی کردن نقش نماینده هم? آن مردم و مباحثی است که در فرایند جریان عادی، یا فراموش شده یا پنهان نگه داشته می‌شوند.

"ادوارد سعید" تلویحاً میگوید این تلقی ناظر بر استقلال روشنفکر از قدرت و ایدئولوژی است و البته با رعایت اصول اخلاقی. 

در ایران اما روشنفکری بدین مفهوم نایاب و وجه مشخص آن است که نه متضمن « قدرت » و « سیاست » و « دین » نسبتش با استقلال آن از قدرت و نه بیطرفی ایدئولوژیک است.

 

به طوری که تقریبا در تمام دوره حیات روشنفکری در ایران روشنفکران، یا "دین ستیز" ند یا "دین زدا" یا "دین پیرا" و نیز یا سیاست زده‌اند یا « سیاستگریز » یا « قدرتطلب » یا « سلطه‌پذیر » و البته در همه احوال.

"غرب زده" (دقیقا به مفهومی که آل احمد می‌گفت) و قبله آمال و آرزوهایشان را در غرب می جویند و می‌بینند.

در فتنه بعد از انتخابات سال 1388 که بی گمان یکی از پیچیده‌ترین برنامه‌های دشمنان برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود و سالها به تهیه و تدارک آن مشغول بودند و زمینه‌های آن را به انحای مختلف فراهم آورده بودند، آشکار شد که چه کسانی به اسلام و انقلاب و ایران و مردم ایران می‌اندیشند و چه کسانی دلبسته غرب شده یا به آلت دست دشمنان اسلام و ایران تبدیل شده‌اند.

در این مستندات به کسانی برمی‌خوریم که بررسی افکار و آراء و نظراتشان در یک دوره زمانی کمتر از ده سال به سمت تضاد عملی با نظام و انقلاب و حتی اسلام گراییده و حرف‌ها و مواضعشان به شکلی عجیب و عبرت آموز نشان از ریشه‌های انحرافی عمیق و درازمدت دارد. گویی از سالها پیش عامدانه یا ناآگاهانه در مسیری گام برداشت‌اند که در بزنگاهی مانند فتنه 88 به نفع و در جهت کودتایی نرم اما سنگین علیه نظام برآمده از انقلاب اسلامی ایران به کار آید و این کودتا را که به مراتب ننگینتر و عواقب و نتایج آن کاری تر از کودتای 28 مرداد به پیروزی برساند.

به واقع، فتنه 88 گذرگاهی بس دشوار بود که جز با رهبری کسی همچون حضرت آیت الله‌العظمی خامنه ای( مد ظله‌العالی) گذر از آن میسر نمی‌شد. درست به همین دلیل است که در جریان فتنه 88 و ماههای بعد از آن تا به امروز با سیر صعودی هجمه و هتاکی به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب مواجهیم. همه کسانی که در این کودتا نقش داشتند - از بازوهای فکری گرفته تا بازیگران میدانی و عمله خیابانی آن - پس از شکست فتنه، مهار گسیخته به هتاکی علیه اصل ولایت مطلقه فقیه و شخص رهبر نظام مشغول شدند. و باز در اینجا به اهمیت و عمق این سفارش حضرت امام خمینی ( ره) باید اندیشید که « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد ».

همه نعره‌هایی که "اصحاب فتنه"، اعم از اعضای اتاق فکر و عمل? خیابانی آن، علیه این اصل و رهبری نظام کشیدند چیزی نبود جز تکرار خواسته استکبار و صهیونیسم و در خیانت آنان به این کشور و به اسلام و انقلاب کوچکترین شبههای روا نیست.



مستندات جمعآوری شده بر آن است که به استناد اظهارات اصحاب فتنه، جهت‌های فکری و خواسته‌های آشکار و پنهان آنها را تا آن اندازه که ظرف زمان و امکانات اجازه دهد به صورتی مدون ارائه کند تا مخاطبان به عمق توطئه‌ای که هدف آن حذف جمهوری اسلامی و طرد دین اسلام از عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و مثله کردن آموزه‌ها و اندیشه‌های تابناک تشیع بود پی ببرند و نیز هوشیار باشند که این جریان دست از مواضع و تلاش‌های خود برنداشته و در لباسی دیگر شاید در مقطعی دیگر سر در بر آورد.


هدف از ارائه این مستندات ترسیم جغرافیای فکری و کنش فتنه‌گران است تا برداشت نسبتاً روشنی از ایده‌ها و گرایش‌های از لابه‌لای گفته‌ها و نوشته‌ها و مواضعشان به دست داده شود.


مستندات اظهارات اصحاب فتنه بعد از انتخابات سال 88 





کلمات کلیدی : فتنه گران
خاطرات جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی - 6
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:17 عصر

ادامه خاطرات مستر همفر...


 او هنگامی که میخواست مرا آموزش دهد وضوی نماز میگرفت و از من هم میخواست که
 چون او وضو بگیرم و روی به قبله بنشینم.
 گفتنی است وضو یکی از شستشوهای مسلمانان میباشد. ابتدا روی را میشویند،  سپس دست
 راست را از انگشتان تا آرنج و آنگاه دست چپ را به همین گونه، پس از آن بر سر، پشت
 گوشها و گردن دست میکشند و سرانجام پاهایشان را میشویند.
 میگویند گرداندن آب در دهان و به بینی کشاندن آن پیش از وضو بسیار نیکو است.
 استفاده از مسواک برایم بسیار دشوار بود  و آن چوبی است که برای تمیز کردن  دندانهایشان پیش

از وضو به دهان میبرند. من معتقد بودم این چوب برای دهان و دندانها زیان آور
است، گاهی نیز دهان را زخم میکرد و از آن خون میامد.  امّا من ناگزیر از این کار بودم
زیرا مسواک زدن سنّت مؤکد پیامبرشان حضرت محمّد صلی الله علیه و آله و سلم بود و آنها
فضیلتهای بسیاری برای آن برمیشمردند.
هنگامی که در استانبول به سر میبردم پولی به خادم مسجد میپرداختم و شبها نزدش
میخوابیدم. او فردی تندخو بود، نامش مروان افندی که نام یکی از یاران پیامبر صلی الله
علیه و آله و سلم بوده است و این خادم به این نام فرخنده افتخار میکرد. به من میگفت: اگر
خدا به تو فرزندی داد نام او را مروان بگذار زیرا او یکی از شخصیّتهای بزرگ و مجاهد
اسلام بود.
شام را آن خادم برایم فراهم میکرد و با هم تناول میکردیم. جمعه (عید مسلمانان) را کار
نمیکردم و دیگر روزها نجاری کار میکردم، او مزد اندکی به صورت هفتگی به من
میپرداخت. چون من تنها صبحها سر کار بودم و مزد من نصف مزد دیگر کارگرها بود. نام
نجّار خالد بود که به هنگام بیکاری پیرامون فضیلتهای خالد بن ولید پرحرفی میکرد. خالد
بن ولید یک سردار اسلامی و از اصحاب پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بوده و برای اسلام
  بسیار رنج کشیده است
وی از آن اندوهگین بود که امیرالمؤمنین عمر بن الخطاب به هنگام خلافتش، خالد بن ولید را
بر کنار کرد.
خالد، نجّار بسیار بداخلاق و تندمزاجی بود. او به من اطمینان داشت امّا من دلیلش را
نمیدانستم. شاید سبب این اعتمادش آن بود که من حرف شنو و مطیع بودم و در امور دین و
مغازه اش با او بحث نمیکردم. او در خلوت از من درخواست لواط میکرد، این کار به گفته
شیخ احمد برای آنها مؤکد منع شده است، امّا خالد در واقع اعتقادی به دین نداشت، اگر چه به
ظاهر و پیش دوستانش به آن تظاهر میکرد. او به نماز جمعه میرفت، امّا نمیدانم که در
روزهای دیگر نماز میخواند یا نه؟ ولی من از این کار خودداری میکردم، به گمانم او با
سلانیک  یهودی   ودیگر کارگرانش چنین میکرد. یکی از کارگران جوان و زیبا از
بود که مسلمان شده بود، گاهی با خالد به قسمت پشت مغازه که انبار چوب بود میرفتند و
وانمود میکردند که میخواهند انبار را مرتب کنند، امّا من میدانستم که آنها در پی انجام کار
دیگری هستند.
من در مغازه غذا میخوردم و برای نماز به مسجد میرفتم. تا وقت نماز عصر در مسجد
میماندم و پس از نماز راهی خانه شیخ احمد میشدم. در خانه او دو ساعت به آموختن قرآن
و زبانهای ترکی و عربی میپرداختم. هر آدینه زکات پولی را که در یک هفته به دست آورده
بودم به وی میپرداختم. این زکات در واقع رشوه ای بود که من برای تداوم روابط به او
میدادم تا مرا بهتر آموزش دهد. او در آموزش قرآن، مبانی اسلام و ریزه کاریهای دو زبان
عربی و ترکی از چیزی فروگذاری نمیکرد.
هنگامی که شیخ احمد دریافت که من همسر ندارم از من خواست که با یکی از دخترانش
ازدواج کنم. من خودداری کردم و گفتم: که ناتوانم و چون دیگر مردان قادر به ازدواج نیستم.
البتّه پس از آنکه او بر این کار پافشاری کرد و تهدید کرد روابطش را با من خواهد برید، این
عذر را آوردم. وی گفت: ازدواج سنّت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم است. پیامبر گفته
 هر کس از سنت من سرپیچی کند از من نیست است.
من چاره ای ندیدم جز آنکه این بیماری دروغین را بهانه کنم. شیخ این سخن را پذیرفت و
پیوندهای دوستانه و محبت آمیز دوباره بازگشت.
پس از دو سال اقامت در استانبول اجازه گرفتم که به وطنم بازگردم امّا شیخ نپذیرفت. او
گفت: چرا میخواهی بروی؟ در استانبول هر چه دلت بخواهد و چشمانت بپسندد فراهم است.
خدا، دین و دنیا را در آن گرد آورده است. و افزود تو پیش از این گفتی که پدر و مادرت
مرده اند و برادری هم نداری؛ پس در همین شهر مسکن اختیار کن. شیخ به دلیل دوستی با من
پافشاری میکرد که بمانم من هم به او بسیار دلبسته شده بودم، امّا وظیفه ملّی مرا به بازگشت
به لندن و ارائه گزارش مشروح از اوضاع پایتخت خلافت و دریافت دستورات جدید فرا
میخواند.
در مدّت اقامتم در استانبول ماهانه گزارشی از تحوّلات و مشاهداتم برای وزارت مستعمرات
میفرستادم. به یاد دارم که یکبار در گزارشم درخواست صاحب مغازه را در مورد لواط
آوردم. پاسخ شگفت آور آن بود که اگر این کار در دستیابی به هدف کمک میکند اشکالی
ندارد.
هنگامی که پاسخ را خواندم آسمان گرد سرم چرخید. با خود اندیشیدم چگونه رؤسای من از
فرمان دادن به چنین کار زشتی شرم نمیکنند؟ امّا ناگزیر بودم که این جام را تا پایان بنوشم،
بنابراین کارم را ادامه دادم و لب فرو بستم. در روز وداع با شیخ، او با چشمان اشکبار به
من گفت: فرزندم خدا به همراهت. اگر به این شهر بازگشتی و مرا زنده نیافتی به یادم باش؛
ما در روز بازپسین یکدیگر را نزد پپامبر صلی الله علیه و آله و سلم خواهیم دید. من نیز
واقعاً بسیار اندوهگین شدم و اشکهای گرمی فشاندم امّا وظیفه مهمتر از احساسات بود.

 



کلمات کلیدی : مستر همفر
قدرت نمایی منافقین
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:16 عصر

قدرت نمایی منافقین در پاریس با مزدوران اجاره ای 

چند روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران، گردهمایی سالانه گروهک منافقین در ویلپنت، یکی از حومه‌های پاریس برگزار شد، در این تجمع اعضای گروه مجاهدین از سراسر اروپا آمده بودند تا ” مادر” جنبش و رئیس شورای ملی مقاومت ایران را مورد تشویق خود قرار دهند.
به گزارش مشرق، روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی از این تجمع نوشت: در این تجمع اعضای گروه مجاهدین از سراسر اروپا آمده بودند و همچنین مهاجرین روس و لهستانی تبار که شاید خیلی هم در جریان مبارزه ای که انجام می شود نبودند با استفاده از سفر رایگان با اتوبوس از آلمان در این تجمع حضور یافتند تا ” مادر” جنبش و رئیس شورای ملی مقاومت ایران را مورد تشویق خود قرار دهند.



همچنین یکی از ایرانیانی که در این تجمع حضور داشته می گوید: سالِ اول که به فرانسه آمده بودم با یک ایرانی آشنا شدم که بعضی‌ وقت‌ها تلفنی با هم حرف میزدیم و احوال‌پرسی می کردیم، تا اینکه یک روز زنگ زد و گفت یک تجمع ایرانیان در حومه? پاریس برگزار میشود اگر تونستی بیا هم فال است و هم تماشا.
تا لحظه آخر نمیدونستم گردهمایی ایرانیان مربوط به مجاهدین است و خلاصه رودربایستی گرفت و رفتیم داخل، از هر ملیتی آنجا بود از کرد‌های عراق گرفته تا ترک‌های ترکیه و از آفریقایی گرفته تا عرب، خلاصه چند دقیقه چرخی زدم و گفتم بپرسم چرا اینجا از همه ملیت‌ها جمع شدن.
از کرد‌های عراق پرسیدم که از سوئد آمده بودند، یکیشون گفت که ما از سوئد آمده ایم و گفتند 4 روز شما رو به پاریس می‌بریم و تنها یک بعدازظهر با ما در یک مراسم هستید و بعد آزاد هستید هرجا می‌خواهید بروید و رفت و برگشت و هتل و غذا و سایر امکانات از طرف ما.
با دوستِ تازه آشنا شده? کردِ عراقی رفتیم با عرب‌ها حرف زدیم یکی‌ از آنها گفت من از دانمارک اومدم و شرایط همان شرایط دوستِ کرد بود، فقط با تفاوت اینکه اونها خانوادگی اومده بودند.


خلاصه ترک‌ها و آفریقایی‌ها هم همین شرایط را داشتند البته با یک روز بیشتر و یک روز کمتر به اقتضای شرایط و طلبِ بیشتر یا کمتر.
از پاریس هم خیلی‌‌ها آمده بودند که بیشتر آنها کرد‌های عراق و افغانی بودند که منتظر بودند مراسم تمام شود و اگر جای خالی‌ بود با اتوبوس‌های آنها به کشورِ دیگری بروند و اکثر آنها هلند و آلمان رو در نظر داشتند و کنار اتوبوس‌های این 2 کشور ایستاده بودند.
در آن مراسم هرگونه خوردنی و نوشیدنی مجانی‌ و فراوان بود طوری که بعضی‌ از خانواده‌ها ده‌ها ساندویج و نوشیدنی توی پلاستیک و جعبه گذاشته بودند و برای روز‌های آینده ذخیره کرده بودند.


اما در داخل سالن و در حین صحبت‌ها و مراسم صندلی‌‌های جلو مربوط بود به اعضای مجاهدین و کادر‌های آنها که برای فیلمبرداری چهره? مراسم مجاهدینی باشد، و برای هر یک نفر که داخل اون سالن بزرگ بود ده‌ها پلاکارد و پرچم و عکس و جلیقه‌های با عکس مسعود و مریم رجوی وجود داشت که بین حاضرین پخش میشد، حدودِ 50 صندلی‌ مجهز به دستگاه‌های ترجمه سمتِ چپِ سالن بودند که به زبان‌های فرانسه، آلمانی‌، انگلیسی‌ و اسپانیایی حرف‌های سخنوران را ترجمه می کرد.



همچنین یک تبعه قرقیزستان روایت جالبی از هزینه‌های گروهک تروریستی منافقین برای راه‌اندازی میتینگ‌های نمایشی با حضور اتباع دیگر کشورها در پاریس منتشر کرد که رادیو فردا گزارشی از قول این دختر دانشجوی قرقیزی به این شرح منتشر کرده است: آلینا آلیمکووا، تبعه قرقیز که مدتی را به عنوان خبرنگار آزاد با سرویس قرقیزی رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی همکاری کرده به تازگی سفری به پاریس داشته است. اما این سفر برای آلینا آن‌گونه که توصیف می‌کند سفری معمولی نبوده است. او می‌گوید که روزی اتفاقی با یک آگهی رو به رو شده که به گفته او کلیدی بود برای سفرش به پاریس. شهر رویاهای آلینا. آن هم با قیمتی باور نکردنی برای یک دختر دانشجو. بلیت رفت و برگشت، یک هفته اقامت در هتل چهار ستاره همراه با صبحانه؛ «اساساً آنهایی که به این سفر آمده بودند همه شیفته قیمت پایین این سفر شده بودند. این که می‌شد حدود 35 یورو معادل 46 دلار بدهی و مدتی را در پاریس بمانی. من آنجا جوان‌هایی را از روسیه، جمهوری چک، اوکراین و آسیای میانه دیدم.»


آلینا مانند بسیاری از دانشجویان و جوانان دیگر ایمیلی برای برگزارکننده تور فرستاد، اما خودش می‌گوید همان جا پی برده که باید کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه باشد.
آلینا سپس ادامه می‌دهد که برگزارکننده تور برایش توضیح داده است که او باید در یک تظاهرات سیاسی در پاریس هم شرکت کند. پرچم در دست بگیرد و شعارهایی به زبان فارسی بدهد. برگزارکننده تور که خانم آلیمکووا تلاش دارد نام او محفوظ بماند به او اطمینان می‌دهد که این حرکت یک حرکت اعتراضی مسالمت‌آمیز و خالی از خشونت است و او پس از آن صحیح و سالم به خانه‌اش خواهد رسید.
آلینا آلیمکووا با این که خودش اذعان می‌کند که حتی یک کلمه فارسی هم نمی‌داند و چیز زیادی هم درباره مسائل مربوط به ایران نمی‌داند، اما تصمیم می‌گیرد با این پیشنهاد «خوب» به پاریس سفر کند. 31 خرداد ماه 1392 ساعت 9 شب در یک هوای سرد و بارانی آلینا همراه با یکی از هم‌دانشگاهیان قرقیزش قدم به ترمینال اتوبوس پراگ می‌گذارد. همه مسافرانی که قرار است سوار هشت دستگاه اتوبوسی شوند که از پراگ به پاریس می‌روند جوان‌اند و اغلب دانشجو و همه از طریق اینترنت به گفته او به نوعی استخدام شده‌اند. چنان که این دختر دانشجوی اهل قرقیزستان می‌گوید هیچ کس به درستی از هدف این سفر اطلاعی نداشته است.
در ادامه گزارش رادیو فردا آمده است: در بدو ورود به پاریس مسافران متوجه می‌شوند که از هتل چهار ستاره وعده داده شده همراه با صبحانه گرم خبری نیست و این هتل 60 کیلومتر با پاریس فاصله دارد. اول تیر ماه مسافران را که به گفته این دختر دانشجو حالا قرار بود نقش معترضان به نظام حاکم در ایران را بازی کنند به جایی در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل می‌برند. آنجا را که عده‌ای نگهبان شخصی محافظت می‌کردند با پرچم‌های زرد و بنفشی که به گفته خانم آلیمکووا اسم مریم رجوی بر آنها حک شده بود تزیین کرده بودند. آلینا می‌گوید به همه شرکت‌کنندگان کوپنی داده بودند که با آن می‌شد نوشیدنی و ساندویچ مجانی گرفت.

مشرق نیوز



کلمات کلیدی : منافقین
وظیفه منتظران حضرت مهدی علیه السلام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:17 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگترین وظیفه‌ى منتظران حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در کلام رهبر معظم انقلاب

پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir گلچینی از بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در مورد حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء و وظایف منتظران آن حضرت را منتشر کرده است.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir گلچینی از بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در مورد حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء و وظایف منتظران آن حضرت را منتشر کرده است.


* این، آینده‌ى قطعى شماست

ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهى، با کمکهاى معنوى غیبى و با ادعیه‌ى زاکیه و هدایتهاى معنوى ولى‌الله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامى را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با عظمت تمدن اسلامى را برافراشته نماید. این، آینده‌ى قطعى شماست. جوانان، خودشان را براى این حرکت عظیم آماده کنند. نیروهاى مؤمن و مخلص، این را هدف قرار دهند.
دیدار ایثارگران 29/05/1376

 
* قبل از فرج، آسایش و راحت‌طلبى و عافیت نیست!

قبل از دوران مهدى موعود، آسایش و راحت‌طلبى و عافیت نیست. ...قبل از ظهور مهدى موعود، در میدانهاى مجاهدت، انسانهاى پاک امتحان مى‌شوند؛ در کوره‌هاى آزمایش وارد مى‌شوند و سربلند بیرون مى‌آیند و جهان به دوران آرمانى و هدفىِ مهدى موعود(ارواحنافداه) روزبه‌روز نزدیکتر مى‌شود؛ این، آن امید بزرگ است؛ لذا روز نیمه‌ى شعبان، روز عید بزرگ است.
دیدار با مردم قم 30/11/1370
 

* حقیقت انتظار

انتظار، یعنى دل سرشار از امید بودن نسبت به پایان راه زندگى بشر. ممکن است کسانى آن دوران را نبینند و نتوانند درک کنند - فاصله هست - اما بلاشک آن دوران وجود دارد؛ لذا تبریک این عید - که عید امید و عید انتظار فرج و گشایش است - درست نقطه‌ى مقابل آن چیزى است که دشمن مى‌خواهد به وجود بیاورد.

ما آن وقتى مى‌توانیم حقیقتاً منتظر به حساب بیاییم که زمینه را آماده کنیم. براى ظهور مهدى موعود(ارواحنافداه) زمینه باید آماده بشود؛ و آن عبارت از عمل کردن به احکام اسلامى و حاکمیت قرآن و اسلام است. اولین قدم براى حاکمیت اسلام و براى نزدیک شدن ملتهاى مسلمان به عهد ظهور مهدى موعود (ارواحنافداه و عجّل‌اللَّه‌فرجه)، به‌وسیله‌ى ملت ایران برداشته شده است؛ و آن، ایجاد حاکمیت قرآن است؛
دیدار به مناسبت میلاد حضرت مهدى (عج) 25/09/1376
 

* باید زمینه را آماده کنى

مسأله‌ى ولادت حضرت مهدى علیه‌الصّلاةوالسّلام‌وعجّل‌اللَّه‌تعالى‌فرجه‌الشّریف، از این جهت هم حائز اهمیت است که مسأله‌ى انتظار و دوران موعود را که در مذهب ما، بلکه در دین مقدّس اسلام ترسیم شده است - دوران موعود آخرالزّمان؛ دوران مهدویت - ما به یاد بیاوریم، روى آن تکیه کنیم و بر روى آن مطالعه و دقّت و بحثهاى مفیدى انجام گیرد. شما باید زمینه را آماده کنى، تا آن بزرگوار بتواند بیاید و در آن زمینه‌ى آماده، اقدام فرماید. از صفر که نمى‌شود شروع کرد! جامعه‌اى مى‌تواند پذیراى مهدى موعود ارواحنافداه باشد که در آن آمادگى و قابلیت باشد، والّا مثل انبیا و اولیاى طول تاریخ مى‌شود
در دیدار با پاسداران 10/12/1368
 

* دنیا را از عدل و داد پر مى‌کند و ظلم را ریشه‌کن مى‌سازد

خصوصیت مهدى موعود(عجل‌الله‌تعالى‌فرجه‌وارواحنافداه) در نظر مسلمانان این است که: «یملأالله به‌الارض قسطا و عدلا کما ملئت ظلما و جورا». عدل و داد، استقرار عدالت در جامعه، از بین بردن ظلم از سطح زمین، خصوصیت مهدى موعود است. ... بشر به سمت آن چیزى حرکت مى‌کند که مظهر آن، وجود مقدس مهدى(علیه‌الصلاةوالسلام‌و عجل‌الله‌تعالى‌فرجه‌الشریف) باشد و او کسى است که در احادیث متواتر وارد شده که دنیا را از عدل و داد پر مى‌کند و ظلم را ریشه‌کن مى‌سازد.
سخنرانى در خجسته سالروز ولادت امام زمان(عج) 22/12/1368
 

* باید در آن جهت تلاش و کار کنیم

ما که منتظر امام زمان هستیم، باید در جهتى که حکومت امام زمان(علیه الاف التحیة و الثناء و عجل‌الله تعالى فرجه) تشکیل خواهد شد، زندگى امروز را در همان جهت بسازیم و بنا کنیم. البته، ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم آن گونه بنایى را که اولیاى الهى ساختند یا خواهند ساخت، بنا کنیم؛ اما باید در آن جهت تلاش و کار کنیم.

مظهر عدل پروردگار، امام زمان(عج) است و مى‌دانیم که بزرگترین خصوصیت امام زمان(علیه‌الصّلاةوالسّلام) - که در دعاها و زیارات و روایات آمده است - عدالت مى‌باشد: «یملأ اللَّه به الارض قسطا و عدلا».
رابطه‌ى قلبى و معنوى بین آحاد مردم و امام زمان(عج) یک امر مستحسن، بلکه لازم و داراى آثارى است؛ زیرا امید و انتظار را به طور دایم در دل انسان زنده نگه مى‌دارد.
دیدار اقشار مختلف مردم در روز نیمه‌ی شعبان 27/05/1387
 

* مصداق وعده‌ی الهی

ما همین‌قدر مى‌دانیم که وجود مقدس امام زمان، مصداق وعده‌ى الهى است. همین‌قدر مى‌دانیم که این بازمانده‌ى خاندان وحى و رسالت، علم سرافراز خدا در زمین است. «السلام علیک ایها العلم المنصوب و العلم المصبوب و الغوث و الرحمة الواسعة وعدا غیر مکذوب».
...حجت خدا در بین مردم زنده است؛ موجود است؛ با مردم زندگى میکند؛ مردم را مى‌بیند؛ با آنهاست؛ دردهاى آنها، آلام آنها را حس میکند. انسانها هم، آنهائى که سعادتمند باشند، ظرفیت داشته باشند، در مواقعى به طور ناشناس او را زیارت میکنند. او وجود دارد؛ یک انسان واقعى، مشخص، با نام معین، با پدر و مادر مشخص و در میان مردم است و با آنها زندگى میکند. این، خصوصیت عقیده‌ى ما شیعیان است.
سخنرانى در سالروز میلاد امام عصر(عج) 11/12/1369
 

* خواهد رسید...

دورانى خواهد رسید که قدرت قاهره‌ى حق، همه‌ى قله‌هاى فساد و ظلم را از بین خواهد برد و چشم‌انداز زندگى بشر را با نور عدالت منور خواهد کرد؛ معناى انتظار دوران امام زمان این است.
دیدار با مردم قم 30/11/1370
 

* پیام انقلاب ما

بشریت که با عطش تمام منتظر امام زمان عج‌الله تعالى فرجه الشریف است و مى‌خواهد مهدى موعود بیاید و چشم انتظار آن حضرت است، براى این است که او بیاید تا دنیا را از عدل و داد پر کند. این است آن پیامى که انقلاب اسلامى براى دنیا دارد و خودش هم متعهد و متکفل آن است.
دیدار با کارگزاران 17/10/1371
 

* امیدى در دل بنى‌آدم

امام زمان علیه سلام‌الله، رمز عدالت و مظهر قسط الهى در روى زمین است. به همین جهت است که همه‌ى بشریت، به شکلى انتظار ظهور آن حضرت را مى‌کشند. ...موضوع امام زمان عج الله تعالى فرجه الشریف، با این دید، نه مخصوص شیعه و نه حتى مخصوص مسلمین است. بلکه انتظارى در دل همه‌ى قشرهاى بشر و ملتهاى عالم است. امیدى است در دل بنى‌آدم؛ که تاریخ بشریت به سمت صلاح حرکت مى‌کند. این امید، به بازوان قوت مى‌بخشد، به دلها نور مى‌دهد و معلوم مى‌کند که هر حرکت عدالتخواهانه‌اى، در جهت قانون و گردش طبیعى این عالم و تاریخ بشر است.
دیدار مهمانان خارجى دهه‌ى فجر در روز نیمه شعبان 18/11/1371
 

* تاثیر اعتقاد به ظهور حضرت

ملتى که به خدا معتقد و مؤمن و متکى است و به آینده امیدوار است و با پرده نشینان غیب در ارتباط است؛ ملتى که در دلش خورشید امید به آینده و زندگى و لطف و مدد الهى مى‌درخشد، هرگز تسلیم و مرعوب نمى‌شود و با این حرفها، از میدان خارج نمى‌گردد. این، خصوصیت اعتقاد به آن معنویت مهدى علیه آلاف التحیة والثناء است. عقیده به امام زمان، هم در باطن فرد، هم در حرکت اجتماع و هم در حال و آینده، چنین تأثیر عظیمى دارد. این را باید قدر دانست.
دیدار در روز میلاد پربرکت حضرت ولى عصر(عج) 17/10/1374
 

* زندگى بشر هم از آن‌جا به بعد است!

دنیاى سرشار از عدالت و پاکى و راستى و معرفت و محبت، دنیاى دوران امام زمان است که زندگى بشر هم از آن‌جا به بعد است. زندگى حقیقى انسان در این عالم، مربوط به دوران بعد از ظهور امام زمان است که خدا مى‌داند بشر در آن‌جا به چه عظمتهایى نایل خواهد شد.
خطبه‌هاى نماز جمعه‌ى تهران 26/01/1379
 

* روز تحقق شعارها

شعارهایى که امام زمان علیه‌الصلاةوالسلام‌وعجل‌الله‌تعالى‌فرجه بر سر دست خواهد گرفت و عمل خواهد کرد، امروز شعارهاى مردم ماست؛ شعارهاى یک کشور و یک دولت است. ... این شعارها یک روز تحقق پیدا خواهد کرد.
بیانات در سالروز میلاد خجسته‌ى امام زمان (عج) 22/08/1379
 

* فقط نشستن و اشک ریختن فایده ندارد!

امام زمان ارواحنافداه با اقتدار و قدرت و تکیه بر توانایى‌اى که ایمان والاى خود او و ایمان پیروان و دوستانش، او را مجهز به آن قدرت کرده است، گریبان ستمگران عالم را مى‌گیرد و کاخهاى ستم را ویران مى‌کند.
درس دیگر اعتقاد به مهدویت و جشنهاى نیمه‌ى شعبان براى من و شما این است که هر چند اعتقاد به حضرت مهدى ارواحنافداه یک آرمان والاست و در آن هیچ شکى نیست؛... اما این آرمانى است که باید به دنبال آن عمل بیاید. انتظارى که از آن سخن گفته‌اند، فقط نشستن و اشک ریختن نیست.
دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381
 

* ما باید خود را براى سربازى امام زمان آماده کنیم

انتظار به معناى این است که ما باید خود را براى سربازى امام زمان آماده کنیم.. سربازى منجى بزرگى که مى‌خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‌المللى مبارزه کند، احتیاج به خودسازى و آگاهى و روشن‌بینى دارد... ما نباید فکر کنیم که چون امام زمان خواهد آمد و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد، امروز وظیفه‌اى نداریم؛ نه، بعکس، ما امروز وظیفه داریم در آن جهت حرکت کنیم تا براى ظهور آن بزرگوار آماده شویم. اعتقاد به امام زمان به معناى گوشه‌گیرى نیست. ...امروز اگر ما مى‌بینیم در هر نقطه‌ى دنیا ظلم و بى‌عدالتى و تبعیض و زورگویى وجود دارد، اینها همان چیزهایى است که امام زمان براى مبارزه با آنها مى‌آید. اگر ما سرباز امام زمانیم، باید خود را براى مبارزه با اینها آماده کنیم.
دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381
 

* بزرگترین وظیفه‌ى منتظران

بزرگترین وظیفه‌ى منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوى و اخلاقى و عملى و پیوندهاى دینى و اعتقادى و عاطفى با مؤمنین و همچنین براى پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند. کسانى که در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شرکت مى‌کردند، منتظران حقیقى بودند. کسى که وقتى کشور اسلامى مورد تهدید دشمن است، آماده‌ى دفاع از ارزشها و میهن اسلامى و پرچم برافراشته‌ى اسلام است، مى‌تواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید، پشت سر آن حضرت در میدانهاى خطر قدم خواهد گذاشت. اما کسانى که در مقابل خطر، انحراف و چرب و شیرین دنیا خود را مى‌بازند و زانوانشان سست مى‌شود؛ کسانى که براى مطامع شخصى خود حاضر نیستند حرکتى که مطامع آنها را به خطر مى‌اندازد، انجام دهند؛ اینها چطور مى‌توانند منتظر امام زمان به حساب آیند؟ کسى که در انتظار آن مصلح بزرگ است، باید در خود زمینه‌هاى صلاح را آماده سازد و کارى کند که بتواند براى تحقق صلاح بایستد.
دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381
 

* یک حکومت صددرصد مردمى

...حکومت آینده‌ى حضرت مهدى موعود ارواحنافداه، یک حکومت مردمى به تمام معناست... امام زمان، تنها دنیا را پر از عدل و داد نمى‌کند؛ امام زمان از آحاد مؤمن مردم و با تکیه به آنهاست که بناى عدل الهى را در سرتاسر عالم استقرار مى‌بخشد و یک حکومت صددرصد مردمى تشکیل مى‌دهد
دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه‌ى شعبان در مصلاى تهران 30/07/1381
 

* ناظر است و مى‌بیند!

امام زمان ناظر است و مى‌بیند. انتخابات شما را امام زمان دید؛ اعتکاف شما را امام زمان دید؛ تلاش شما جوان‌ها را براى آذین‌بندى نیمه‌ى شعبان، امام زمان دید؛ حضور شما زن و مرد را در میدان‌هاى گوناگون، امام زمان دیده است و مى‌بیند؛ حرکت دولتمردان ما را در میدان‌هاى مختلف، امام زمان مى‌بیند و امام زمان از هر آنچه که نشانه‌ى مسلمانى و نشانه‌ى عزم راسخ ایمانى در آن هست و از ما سر مى‌زند، خرسند مى‌شود. اگر خداى نکرده عکس این عمل بکنیم، امام زمان را ناخرسند مى‌کنیم. ببینید، چه عامل بزرگى است.
دیدار اقشار مختلف مردم به‌مناسبت نیمه‌ى شعبان 29/06/1384
 

* این معنى انتظار فرج است

معناى انتظار فرج به عنوان عبارة أخراى انتظار ظهور، این است که مؤمن به اسلام، مؤمن به مذهب اهل‌بیت(علیهم السلام) وضعیتى را که در دنیاى واقعى وجود دارد، عقده و گره در زندگى بشر میشناسد... امام زمان (علیه الصلاة و السلام) براى اینکه فرج براى همه‌ى بشریت به وجود بیاورد، ظهور میکند که انسان را از فروبستگى نجات بدهد؛ جامعه‌ى بشریت را نجات بدهد؛ بلکه تاریخ آینده‌ى بشر را نجات بدهد. انتظار فرج یعنى قبول نکردن و رد کردن آن وضعیتى که بر اثر جهالت انسانها، بر اثر اغراض بشر بر زندگى انسانیت حاکم شده است. این معنى انتظار فرج است.
دیدار اقشار مختلف مردم به‌مناسبت نیمه‌ى شعبان 29/06/1384
 

* دست قاهر قدرتمند الهى

...انتظار فرج، انتظار دست قاهر قدرتمند الهى ملکوتى است که باید بیاید و با کمک همین انسانها سیطره‌ى ظلم را از بین ببرد و حق را غالب کند و عدل را در زندگى مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند؛ انسانها را بنده‌ى واقعى خدا بکند. باید براى این کار آماده بود... انتظار معنایش این است. انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن براى اینکه کار به خودى خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. انتظار آمادگى است. ...انتظار فرج یعنى کمر بسته بودن، آماده بودن، خود را از همه جهت براى آن هدفى که امام زمان (علیه الصلاة والسلام) براى آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن. آن انقلاب بزرگ تاریخى براى آن هدف انجام خواهد گرفت. و او عبارت است از ایجاد عدل و داد، زندگى انسانى، زندگى الهى، عبودیت خدا؛ این معناى انتظار فرج است.
دیدار اقشار مختلف مردم در روز نیمه‌ی شعبان 27/05/1387

باشگاه خبرنگاران


کلمات کلیدی : امام خامنه ای


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats