سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
آسمان شب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

وَهُوَ الَّذِی خَلَقَ اللَّیلَ وَالنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ کُلٌّ فِی فَلَکٍ یسْبَحُونَ(الأنبیاء/33)
او کسی است که شب و روز و خورشید و ماه را آفرید؛ هر یک در مداری در حرکتند!

 لَا الشَّمْسُ ینْبَغِی لَهَا أَنْ تُدْرِکَ الْقَمَرَ وَلَا اللَّیلُ سَابِقُ النَّهَارِ وَکُلٌّ فِی فَلَکٍ یسْبَحُونَ(یس/40)
نه خورشید را سزاست که به ماه رسد، و نه شب بر روز پیشی می‌گیرد؛ و هر کدام در مسیر خود شناورند.

آسمان شب زمین

منبع:  مرکز مطالعات و پژوهشهای فلکی - نجومی



کلمات کلیدی :
لحظه انتقام
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:33 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

روزگاری مردی از جنس آتش که مرد نبود تمام همت خود را صرف پایمال کردن حق و یاد مردی آسمانی کرد اما ندانست دست آتش به آب حیات بخش آسمانی نخواهد رسید.  مرد آتشین سکه ها داد و شمشیرها نشان داد تا بر سر منبرها آن مرد آسمانی را لعن و نفرین کنند تا دیگر اثری از او و یارانش نماند. در این راه سالیان دراز مکرها به کار بست و مکر خدا بالاتر از مکر او بود.

او همان مرد جهنمی معاویة بن ابوسفیان لعنت الله علیه بود که 40 سال یا بیشتر لعن و نفرین بر امیرالمومنین را رواج داده بود و واجب کرده بود بر عده ای جاهل بی دین از این امر کوتاهی نکنند و نمی کردند اما  همه می بینند مدح و ستایش حضرت امیرالمومنین جهانی شده و دانشمندان و روشنفکران آزاده مات و مبهوت کلام و مرام امیرالمومنین مانده اند و خواهند ماند.  رسول خدا صل الله علیه و آله و سلم بیهوده نفرموده که من شهر علم هستم و علی درب شهر علم.

حال بعد از گذشت قرن ها از روزگار معاویه و بر آب شدن تمام نقشه هایش ، معاویه های دیگری قد علم کرده اند بنام آل سعود.  این بیچارگان هم بر ارابه عذاب الهی گرفتار آمده اند و با سرعت بسوی جهنم در حرکت اند و شیعه کشی و بی حرمتی به اهل بیت رسول خدا را سرلوحه اعمال و سیاست خود قرار داده اند و به گمان خود اینبار می توانند ریشه شیعه را بخشکانند. اما این مزدوران   مستکبران و شیاطین  به چشم خود دیدند و می بینند که روز به روز بر تعداد شیعیان و عاشقان ولایت اهل بیت افزوده میشود و هیچ قدرت و مکر و حیله ای کارگر نیست. به  همین خاطر با سربازان شکست خورده خود به بحرین حمله ور شدند تا عقده های خود و نیاکان خود را خالی کنند که بازهم به مدد الهی و قدرت ولایت و ایمان شیعیان نخواهند توانست.  خداوند خود فرموده که یار و مدد کار اهل ایمان است و دشمنان اهل ایمان باید از سد غیرقابل تصوری چون خداوند بگذرند که در خواب هم نخواهند توانست. خداوند اولین کسی ست که به کمین دشمنان اهل ایمان و مومنان می نشیند و کسانی که اسیر کمین خداوند شوند جز نابودی و خفت و خواری در این جهان و عذاب جهنم در سرای دیگر عاقبتی نخواهند داشت.

همه خواهند دید که سرنوشت آل سعود و هم قطارانش به چه خفت و خواری و نابودی خواهد کشیده شد.  انشاءالله.

و در پایان آل سعود و یارانش بدانند که ما منتظر اشاره ای از ولــــیّ  خود هستیم و آن لحظه لحظه نابودی آنها برای همیشه است. لحظه ای که انتقام دندان شکسته رسول الله و چادر خاکی دختر رسول خدا در کوچه های مدینه را یکجا حساب خواهیم کرد. لحظه ای که شمشیر نشسته بر فرق امیرالمومنین را بر فرق شان خواهیم نشاند. لحظه ای که تیرهای بوسه زده بر تابوت امام حسن علیه السلام را بر قلبشان فرو خواهیم کرد. لحظه ای که قتلگاه کربلا را برای آنان براه خواهیم انداخت. لحظه ای که انتقام همه دشمنان اهل بیت و یارانشان را از این معاویه ها و یزیدیان زمان خواهیم گرفت.

 



کلمات کلیدی :
پادشاه سعودی و ترس
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:39 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

پادشاه سعودی 3 مقام نظامی و دولتی را از کار برکنار کرد

منابع خبری از تغییرات گسترده در برخی مناصب دولتی و نظامی عربستان به دلیل نگرانی پادشاه این کشور از خیزش های مردمی خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری ها، این تغییرات گسترده در مناصب دولتی و نظامی، همگی با دستور شخص ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان صورت گرفته است. براساس این گزارش، ملک عبدالله با صدور حکمی رئیس ستاد مشترک ارتش عربستان را برکنار و معاون او را به سمت جانشین وی منصوب کرد.
به موجب این حکم، «ژنرال صالح المحیا» از سمت ریاست ستاد مشترک عربستان کنار گذاشته شد و «عبدالرحمان المرشد» معاون رئیس ستاد مشترک و فرماندهی نیروهای دریایی ارتش، با ارتقای درجه، جانشین المحیا شد.
گفته می شود، علت این عزل و نصب های جدید، تلاش پادشاه بیمار عربستان در جهت آرام کردن شهروندان سعودی پس از تحولات اخیر بوده تا این کشور شاهد آغاز خیزش های مردمی و اعتراض آمیز نباشد.
همچنین پادشاه عربستان با صدور دو حکم دیگر، «ابراهیم بن شایع الحقیل» رئیس دیوان مظالم و «علی بن سلیمان العطیه» معاون وزیر آموزش عالی کشور را برکنار کرد.
منابع عربستانی اگرچه هنوز علت این برکناری ها را مشخص نکرده اند، اما با توجه به بالا گرفتن اعتراض ها در کشورهای عربی، در روزهای اخیر، خبرهایی مبنی بر احتمال تغییراتی در عربستان شنیده می شود.
برپایه این گزارش، تقاضاهای گسترده مردم عربستان و بحران پیش آمده در پی سیل جده، از جمله مهمترین عوامل این تغییرات بوده است.
نظام سیاسی عربستان که به شدت با انقلاب مردم مصر مخالفت می کرد، پس از موفقیت مردم در سرنگونی رژیم مبارک، این بار، نگران آن است که انقلاب در برخی از کشورهای هم مرز، چون یمن، نیز به پیروزی برسد و زمینه را بیش از پیش، برای شکل گیری انقلاب در داخل عربستان فراهم سازد.
از سوی دیگر، زنان عربستانی برای به دست آوردن حق رانندگی در کشورشان اعلام کردند، بزرگترین تجمع اعتراض آمیز خود را با عنوان «زنان برای رانندگی» در هفدهم ژوئیه(26 تیرماه) برگزار خواهند کرد.
گفتنی است براساس قوانین سنتی در عربستان، رانندگی زنان در این کشور ممنوع و تخطی از آن جرم محسوب می شود.


**************************************

خودفروشی اپوزیسیون نردبان ترقی در بی بی سی (خبر ویژه)

شبکه تلویزیون فارسی بی.بی.سی بعد از آغاز کار و جلب توجه بسیاری از مخاطبان فارسی زبان دچار حاشیه های غیراخلاقی و افسردگی های شدید در میان برخی کارکنان خود شده است.
به گزارش البرز، شماری از خبرنگاران این شبکه که جزء تیم روزنامه نگاران روزنامه های زنجیره ای و عمدتا اصلاح طلب بودند پس از گذراندن دوره های خبرنگاری تلویزیون راهی لندن شدند اما اکنون دچار درگیری های متعدد اخلاقی، خانوادگی و ... شده اند به نحوی که برخی از آنها تهدید به اخراج شده اند.
این گزارش می افزاید دو نفر از خبرنگاران این شبکه زمانی که ایران را ترک می کردند پیمان زن و شوهری داشتند که بعد از رسیدن به محیط مسموم کار در شبکه، هر دو نتوانسته اند ارتباطات طرف مقابل را تحمل کنند و از یکدیگر جدا شده اند.
همچنین یکی دیگر از خبرنگاران این شبکه در صفحه فیس بوک خود خطاب به دوستانش در ایران نوشته که در آستانه افسردگی شدید است، احساس پوچی می کند و هیچ چیز او را راضی نمی کند.
البرز نیوز سال گذشته ایمیلی با نام یکی از کارکنان بی. بی.سی دریافت کرد که در آن صراحتا گفته شده بود شرط پیشرفت در این شبکه برقراری ارتباطات افسارگسیخته با مدیران ارشد بخش است در غیر این صورت امکان رشد به اصطلاح حرفه ای در محیط کار فراهم نخواهد شد. او حتی تصریح کرده بود مدیران ارشد بی .بی.سی کارکنان بخش فارسی را مانند برده های ... می بینند.
**************************************
کروبی در حصر هم به تجارت مشغول است (خبر ویژه)

کروبی برای تسهیل در برخی فعالیت های تجاری و اقتصادی خواستار تغییر محل سکونت شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که کروبی خواستار جابه جایی خانه خود از خانه فعلی ( در منطقه دیباجی واقع در فرمانیه تهران) به خانه ای دیگر شده است. بی بی سی در توجیه این درخواست از قول افراد نزدیک به کروبی می گوید مسئولان امنیتی با انتقال کروبی و همسرش به مکانی دیگر موافقت کرده اند تا ساکنان سایر واحدهای مسکونی مجتمع محل سکونت آنها بتوانند از خانه های خود استفاده کنند. 4 واحد از این مجتمع مسکونی 8 واحدی متعلق به کروبی و خانواده وی است.
ارتباطات بیرونی کروبی و موسوی پس از دعوت به اغتشاش در 25 بهمن محدود شد. رسانه های ضد انقلاب آن زمان ادعا کردند کروبی و موسوی و زهرا رهنورد به زندان حشمتیه منتقل شده اند. اما بعدها همین رسانه ها و از جمله کلمه اعتراف کردند که کروبی و موسوی در خانه های خود حضور دارند و به جای دیگری منتقل نشده اند.
گزارشها حاکی است همسر کروبی که برخلاف رهنورد آزادی رفت و آمد را دارد، در پی یافتن منزل مسکونی دیگری است.
در همین حال سایت «ندای انقلاب» گزارش داد «شنیده های موثق حکایت از آن دارد که پس از خانه نشینی سران فتنه به همراه همسرانشان، هم اکنون کروبی و همسرش سرزنده تر از موسوی و همسرش می باشند».
بنابر این گزارش موسوی و همسرش اغلب مشغول نقاشی هستند و تعداد بوم زیادی در هفته های اخیر سفارش دادند تا برای آنها تهیه شود.
این گزارش از رفتارهای پرخاشگرانه رهنورد در روزهای اول حکایت می کند که اکنون فروکش کرده است.
«ندای انقلاب» می افزاید: «همسر کروبی در اوایل در واحدی دیگر از آپارتمانهای کروبی در خیابان دیباجی زندگی می کرد و در اصل جدا از شیخ مهدی بود که این امر موجبات اعتراض کروبی را فراهم آورد. همسر کروبی البته همانند زهرا رهنورد خانه نشینی را انتخاب نکرده بلکه برای بسیاری از کارهای شخصی از خانه خارج شده و به امور خود رسیدگی می کند. مهدی کروبی نیز که برعکس موسوی از روحیه بهتری برخوردار است، علاوه بر رفتن به استخر در هر هفته از خورد و خوراک بهتری نیز استفاده می کند شنیده شده که کروبی علاوه بر حفظ رژیمی که پزشک مخصوص برای او صادر کرده از بهترین رستورانهای تهران در منطقه خیابان دولت سفارش انواع کباب و... را می دهد! او روزانه خرده فرمایشهایی را برای مامورین حاضر در محل در مورد خرید مایحتاج خود دارد.»

*************************************
اسرائیل: در خاورمیانه دشمنان ایران قلع و قمع شده اند (خبر ویژه)

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد با روی کارآمدن اسلامگرایان در انتخابات مصر، اسرائیل بیش از پیش تنها شود.
ایهود باراک در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا تأکید کرد: ارتش مصر حافظ دموکراسی است و ژنرال طنطاوی مایل به حفظ صلح با اسرائیل می باشد، اما در انتخابات سپتامبر آینده اخوان المسلمین می تواند 40 درصد آرا را کسب کند و در آن صورت ما تنها خواهیم ماند.
باراک درباره ایران هم گفت: من هر روز دعا می کنم [!!] که شعله های قیام خاورمیانه به ایران سرایت کند، اما به نظر می رسد که ایران از این امواج، در امان مانده است.
وی افزود: ایرانیها خوشحالند که دشمنشان در مصر، یعنی مبارک، ساقط شده اما پس از گذشت چند ماه، ایران بار دیگر به مشکل جامعه بین الملل تبدیل خواهد شد. جمهوری اسلامی در پی دستیابی به سلاح اتمی و تسلط بر خلیج فارس است. در عراق مداخله می کند، در افغانستان مشغول است و در پاکستان نیز همین کار را تکرار خواهد کرد.
یادآور می شود سران رژیم صهیونیستی از فتنه سبز در ایران به عنوان «سرمایه بزرگ اسرائیل» و «پیاده نظام ارتش اسرائیل که به نیابت از تل آویو با ایران می جنگند» یاد کرده بودند. فتنه گران چندین بار (از جمله در روز قدس سال 88 و 25 بهمن 89) تحرکات ناکامی را به نفع رژیم صهیونیستی ساماندهی کردند.
**************************************
مردم بحرین در حضور نظامیان خواستار سرنگونی آل خلیفه شدند

مردم شهرهای مختلف بحرین به رغم حملات گسترده نیروهای بحرینی و سعودی تظاهرات کردند و سرنگونی رژیم آل خلیفه را خواستار شدند.
هزاران تظاهرکننده بحرینی پس از برپایی نمازجمعه در شهرهای دیه، الدراز، منامه و چند شهر دیگر به خیابان ها آمدند و برای سرنگونی رژیم آل خلیفه شعار دادند.
تظاهرکنندگان همچنین خواستار آزادی زندانیان سیاسی شدند.
این در حالی است که اقدامات سرکوبگرانه مقامات بحرینی که با پشتیبانی نیروهای آل سعود صورت می گیرد همچنان ادامه دارد و تجمعات مردمی به شدت سرکوب می شود.
نیروهای امنیتی آل خلیفه و نظامیان آل سعود با حمله به منازل مبارزان سیاسی در شهرها و روستاهای بحرین آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و به زندان منتقل می کنند.
رژیم حاکم بحرین همچنین برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم و جلوگیری از مشارکت آنان در تظاهرات در تمامی کوچه ها و خیابان ها نیروهای نظامی مستقر کرده و هلی کوپترهای این رژیم در ارتفاعی بسیار پایین پرواز می کنند تا مردم را دچار وحشت کنند.
دولت بحرین از زمان آغاز تظاهرات ضد رژیم در اواسط ماه فوریه صدها نفر از تظاهرکنندگان و فعالان مخالف را بازداشت و شماری از آنان را شکنجه کرده است.سازمان عفو بین الملل و دیدبان حقوق بشر از دولت بحرین به دلیل سرکوب خشونت بار مردم معترض به شدت انتقاد کرده اند.
شورای مسلمانان انگلیس نیز از سیاست های دولت انگلیس در قبال بحرین عمیقاً ابراز ناراحتی کرد و افزود: به نظر می رسد میان سیاست خارجی انگلیس و حمایت از حقوق بشر تناقض و ناهماهنگی وجود دارد.
تحلیلگر ارشد هندی نیز ناآرامی های بحرین را بسیار دردناک و جنایات ضدبشری در این کشور را وحشتناک توصیف کرد.

منبع: کیهان



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats