سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
سبزهای وامانده و صهیونیستها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:5 صبح
سبزها دوشادوش راست‌های‌تندرو و صهیونیست‌ها؛ حالا که تهران نشد لندن!

اجتماع عظیم روز قدس در حالی امسال در تهران و سایر شهرهای کشور بزرگ شد که علی‌رغم خط و نشان کشیدن‌های مجازی جریان فتنه در فضای سایبر، در فضای واقعی و میدانی عملاً اثری از فتنه‌گران نشد تا روشن شود پس از اوج‌گیری رفتارهای ضددینی این جریان در سال گذشته و افشای ماهیت جریان برانداز، کف‌گیر رفتارهای ساختارشکنانه به ته دیگ خورده و حتی سران فتنه نیز با وجود وعده قبلی خود جرأت حضور در میان مردم را ندارند.

به گزارش رجانیوز، اگرچه در ایران و به‌ویژه تهران به‌عنوان مرکز رفتارهای ساختارشکنانه جریان برانداز در فتنه 88،‌ حتی دیگر تاکتیک انگلی این جریان که چسبیدن به اجتماعات مردمی و بر هم زدن آن‌ها بود، بی‌اثر شده است اما تعداد معدودی از صهیونیست‌ها راست‌های افراطی انگلیس که هر سال به راهپیمایی روز قدس لندن حمله می‌کردند و این مراسم را به‌هم می‌ریختند، امسال تعدادی از ضدانقلاب مقیم پایتخت انگلیس را نیز با نمادهای سبز در کنار خود دیدند.

حضور این افراد با نمادهای سبز در کنار صهیونیست‌ها برای برهم زدن راهپیمایی روز قدس احتمالاً‌ به تلافی ناکامی در تکرار ساختارشکنی‌های روز قدس 88 در تهران باشد، اگرچه تعداد این افراد این‌قدر کم بود که حتی رسانه‌های بیگانه نیز تمایلی برای برجسته‌نمایی آن از خود نشان ندادند.

 

تصاویر راهپیمایان روز قدس لندن

منبع:  رجانیوز

--------------------------------------

بسم الله و بالله.  مزد گمراهی و دوری از تنها حکومت شیعی در جهان و پا گذاشتن روی خون شهدا و مقابله با ولی فقیه زمان ، چیزی جز همراهی و دست به دامن شدن صهیونیست ها نیست و اگر توبه نکنند این سبزهای گمراه ، کارشان به جهنم و عذاب الهی خواهد کشید که هم اکنون هم همینگونه اند.  بامید هدایت گمراهان انشاءالله



پایان اعتبار اصلاح طلبان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:31 صبح

بی اعتباری اصلاح طلبان در داخل می تواند باعث محرومیت اپوزیسیون از کمک خارجی شود (خبر ویژه)

علنی شدن بی عرضگی مطلق جریان مدعی اصلاح طلبی در زمینه معارضه با جمهوری اسلامی صدای اعتراض محافل ضدانقلاب را بلند کرده است. این محافل سال گذشته امید فراوانی به جریان نفاق جدید بسته بودند.
یک پایگاه اینترنتی ضدانقلاب (ایران گلوبال) در ارزیابی دلایل شکست فتنه سبز نوشت: آنچه جنبش را به عنوان یک خطر جدی و مرگبار تهدید می کند سپردن سکان هدایت آن به دست اصلاح طلبان امتحان پس داده و شکست خورده است که توان تغییر اساسی در نظام اسلامی را ندارند. با توجه به اینکه اصلاح طلبان مقبولیت داخلی و خارجی ندارند، معرفی آنها به عنوان متولیان جنبش سبز می تواند به محروم شدن جنبش از حمایت های خارجی و داخلی بینجامد.
نویسنده این تحلیل معتقد است: من بعد از انتخابات خرداد 88 نوشتم که اکنون جهان از امکان تغییر از درون جمهوری اسلامی ناامید شده است. حوادث یک سال گذشته بعد از انتخابات غرب را درباره امکان متوقف کردن رژیم از داخل به تردید انداخت اما بی اعتمادی به اصلاح طلبان تنها در خارج مطرح نیست بلکه بی اعتمادی به این جریان شکست خورده در داخل هم غیرقابل انکار است لذا پیوند جنبش سبز با اصلاح طلبان به شکلی که سکان رهبری جنبش بدست آنان سپرده شود نقطه ضعف بزرگی برای جنبش سبز و در جلب حمایت دولت های خارجی به حساب می آید و در بلند مدت اعتبار جنبش را در داخل کشور خدشه دار نموده و موجب از دست رفتن پایگاه اجتماعی جنبش در بین طبقات سیاسی و اجتماعی خواهد گردید.
«ایران گلوبال» با تصریح بر اینکه موسوی حتی اگر به قدرت می رسید هم توان تغییر در ساختار جمهوری اسلامی را نداشت، می نویسد: منطقی این است که اصلاح طلبان را به عنوان بخش کوچکی از جنبش بپذیریم نه کل جنبش. به جرئت می توان گفت تنها رئیس جمهوری که درصدد تغییر اساسی در رژیم بود آقای بنی صدر بود که خلع شد و اگر فکر کنیم این امر تکرار خواهد شد سخت به خطا رفته ایم چه آنکه هم اکنون در داخل کشور نه چنین شخصی برخاسته از نظام وجود دارد و نه رژیم اشتباه گذشته خود در میدان دادن به کسی چون بنی صدر را تکرار خواهد نمود بنابراین دوباره تکرار می کنیم برای مصون ماندن جنبش از خطر فرسایش در داخل و از دست رفتن حمایت جهانی از جنبش سبز می باید اصلاح طلبان را تنها جزیی از کل و نه کل جنبش معرفی کنیم و آن را به عنوان فقط بخش کوچکی از جنبش سبز بپذیریم نه به عنوان کل جنبش. چرا که با توجه به نداشتن مقبولیت داخلی و خارجی اصلاح طلبان، معرفی آنها به عنوان متولیان جنبش سبز می تواند به محروم شدن از حمایت های خارجی و داخلی بیانجامد.

 
منبع: سایت کیهان


کلمات کلیدی : اصلاح طلبان بی اعتبار
صفین و نهروان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:35 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار نقدی در جمع هادیان سیاسی بسیج:
از فتنه جمل سربلند بیرون آمدیم؛ مراقب صفین و نهروان باشید

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید بدانیم برای رسیدن یک ملت به کمال با پیروزی در هر آزمایشی آزمایش سخت‌تری در پیش خواهد بود. باید خودمان را برای امتحانات پیچیده‌تر آماده کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هادیان سیاسی بسیج کشور اظهار داشت: بحمدالله ملت ما هوشیاری و بصیرت عالی از فتنه جمل سربلند بیرون آمد و با گذر هوشمندانه از فتنه 88 ثابت کرد حقیقتا لایق توصیف امام خمینی (ره) است که فرمود ملت ما در عصر حاضر از مردم حجاز در عهد رسول الله (ص) و از مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین (ع) برترند.
آزمایشی که ملت ایران در سال 88 از آن موفق بیرون آمد در طول تاریخ هیچ ملتی از چنین آزمایشی موفق بیرون نیامده است و شاید بتوان گفت: این اولین بار در تاریخ است که یک امت از چنین آزمون سخت و پیچیده‌ای با موفقیت گذر کرده و راه را گم نکرده است ولی باید بدانیم برای رسیدن یک ملت به کمال با پیروزی در هر آزمایشی آزمایش سخت‌تری در پیش خواهد بود باید خودمان را برای امتحانات پیچیده‌تر آماده کنیم. ...
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : فتنه جمل
هدف دشمن
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:7 صبح
سردار نقدی:
هدف دشمن از درگیری‌های ساختگی احیای مردگان سیاسی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن قصد دارد با ایجاد درگیری‌های محلی مردگان سیاسی فتنه‌گر را دوباره زنده و حزب‌الله را بدنام کند، گفت: جوانان دلسوز باید مراقب باشند و وارد چنین بازی‌هایی نشوند.


به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در جمع دست‌اندرکاران تربیت و آموزش بسیج سخن می‌گفت با بیان اینکه در مبارزه امروز میان حق و باطل، طرف حساب بسیج استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست، افزود: دست نشاندگان خرده پای استکبار حقیرتر از آن هستند که به حساب آیند.

وی با یادآوری اینکه خط مشی امروز بسیج، آگاهی بخشی و تقویت آمادگی‌ها برای به نتیجه رساندن مبارزات حق‌طلبانه مردم ایران و همه مسلمانان با نظام سلطه جهانی است، گفت: ایجاد درگیری‌های ساختگی سناریوی دشمن است؛ آنها قصد دارند با ایجاد درگیری‌های محلی مردگان سیاسی فتنه‌گر را دوباره زنده و حزب‌الله را بدنام کنند. جوانان دلسوز باید مراقب باشند و وارد چنین بازی‌هایی نشوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها بویژه انگلیس خبیث که صحنه‌گردان این مسائل است باید بدانند که این مهره‌ها سوخته و لو رفته‌اند و از نظر مردم افتاده‌اند و با هیچ ترفندی احیا نخواهند شد.

نقدی افزود: ده‌ها میلیون ایرانی رشید روز قدس امسال روی جسد این مردگان سیاسی و بانیان شعار "نه غزه نه لبنان " رژه رفتند و با اراده آهنین خود صهیونیسم و ایادی فتنه‌گرش را زیر پا له کردند.

به گفته وی، دم عیسوی هم نمی‌تواند دیگر این مردگان را زنده کند چه برسد به درگیری‌ها و مظلوم‌نمایی‌های نمایشی.

سردار نقدی در پایان اظهار داشت: هیچ درگیری فرعی نمی‌تواند اذهان ملت ایران را از مقابله با دشمن اصلی منحرف کند و مبارزه مقدس ما با جهانخواران تا حاکمیت اسلام بر جهان ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی : هدف دشمنان
کمک مالی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:11 صبح
وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با فارس:
کمک مالی برخی کشورها به سران فتنه از طریق ان‌جی‌او ها سابقه‌دار است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مصلحی گفت: کمک مالی برخی کشورها به سران فتنه موضوعی نیست که فقط در انتخابات و فتنه بعد از آن صورت گرفته باشد، بلکه از گذشته سابقه دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس درباره کمک مالی برخی کشورها به سران فتنه اظهار داشت: این کمک طی چند سال گذشته از طریق NGOها و تشکیلاتی که با آنان همکاری می‌کردند، صورت گرفته است.

وی افزود: این کمک موضوعی نیست که فقط در جریان انتخابات و فتنه صورت گرفته باشد، بلکه از گذشته سابقه دارد و حرکت‌هایی از گذشته دنبال می‌شد که می‌خواستند در انتخابات نتیجه آن‌را بگیرند.

وزیر اطلاعات همچنین خبر ورود یک گروه از منافقین به خاک کشور با حمایت دستگاه جاسوسی آلمان را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مصلحی پیش از این در حاشیه جلسه هیئت دولت ‌در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بحث یک میلیارد دلاری کمک به سران فتنه توسط برخی کشورها واقعیت دارد، گفت: بله این موضوع واقعیت دارد و شما می‌توانید بالاتر از آن را نیز حساب کنید.
منبع:  فارس نیوز



کلمات کلیدی : کمک به فتنه گران
ارتباط فتنه 88 و ...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:35 صبح
تحلیل پناهیان از ارتباط فتنه 88 و صدور قطعنامه چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 09 مرداد 1389 ساعت 15:24

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به امیدواری دشمن به برخی از عناصر داخل کشور گفت: اگر فتنه‌ و توطئه سبز نبود، قطعاً تحریم‌ها و محاصره اقتصادی اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران شکل نمی‌گرفت.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در جمع دانشجویان برگزیده استان کرمانشاه در تالار مجتمع بعثت کرمانشاه اظهار داشت: تنها عاملی که به دشمن جرأت می‌دهد چنین اقداماتی انجام دهد این است که در داخل نظام کسانی هستند که مایه امید دشمنان هستند و به صورت پنهانی به آنان چراغ سبز نشان می‌دهند و دشمن نیز از حضور این افراد آگاه است و چنین اقداماتی را با حمایت این افراد انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر چنین افرادی داخل نظام نبودند نه تنها علیه ما قطعنامه صادر نمی‌شد بلکه آنان مجبور بودند برای مذاکره با ما چندین امتیاز به ما بدهند و اگر همین فتنه‌های سبز اخیر نبود این تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی اخیر نیز مطمئناً شکل نمی‌گرفت اما باز هم مقام معظم رهبری با سعه صدر به این فتنه‌گران فرصت می‌دهند که شاید هدایت شوند.

حجت‌الاسلام پناهیان تاکید کرد: در همین فتنه سبز رشد بسیار بالایی در جامعه صورت گرفت و بینش و بصیرت مردم بالا رفت و در این بین نیز افرادی ریزش کردند که باید گفت در رویش‌های آخرالزمان ریزش‌هایی هم صورت می‌گیرد.

وی با تشریح ولایت و رهبری امام و مقام معظم رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده امام خمینی (ره)این بود که ایشان یک استراتژیست بودند و بعد از امام (ره) نیز استراتژیک‌ترین فرد در بین تمام شخصیت‌های سیاسی و معنوی در جمهوری اسلامی ایران شخص مقام معظم رهبری هستند.

این روحانی سرشناس با تببین این موضوع که امام از نظر استراتژیکی در زمان خود فوق‌العاده بودند اظهار داشت: امام راحل(ره) در بررسی و تعیین اولویت‌ها در همه مباحث و همه دوران بسیار دقیق و حساب شده عمل نمودند و این نشأت گرفته از تفکر استراتژیک ایشان بود.

وی تاکید کرد: امام (ره) بعضی اوقات از طرف مومنین به بی‌دینی متهم می‌شدند و در این بین به امام تهمت‌های زیادی می‌زدند که در اثر چنین اقداماتی، برخی از علمای انقلابی نیز از انقلاب بریدند.

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: برخی در زمان امام هم بصیرت نداشتند و در همان زمان امام هم درست عمل نکردند و به بیراهه رفتند که آقای منتظری یکی از این افراد بود و یکی از افرادی که در زمان امام از امام فاصله گرفت و شایسته برخوردهای زیادی بود، شخص آقای منتظری بود و حرف‌هایی می‌زد که ضدانقلاب وقتی می‌خواست صحبتی انجام دهد به حرف‌های منتظری استناد می‌کرد.

وی افزود: حرف‌هایی که آقای منتظری می‌زد به دلیل اینکه از بینش استراتژیک برخوردار نبود، بسیار به ضرر انقلاب و حکومت بود و ایشان مصاحبه‌هایی انجام می‌داد که حضرت امام(ره) به‌خاطر این مصاحبه‌ها آرزوی مرگ کرد تا جایی که فرمودند: که آقای منتظری به‌خاطر اینکه از قعر جهنم نجات یابد، باید توبه کند که وی تا پایان عمر نیز چنین توبه‌ای نکرد.

پناهیان تاکید کرد: درست است این شخص مجاهدت‌های زیادی داشته و حتی در این مجاهدت‌ها، شکنجه‌هایی هم متحمل شده بود اما یک‌دفعه به دلیل مخالفت با امام به فردی ضدانقلاب تبدیل شد و با دست خود، خود را به مسیر دیگری برد.

وی افزود: امام در آن زمان دارای بینش استراتژیک بسیار بالایی بود اما این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که امام به دلیل داشتن سعه صدر در بحث انتخاب آقای منتظری فرمودند: من از همان اول نیز با انتخاب آقای منتظری به این سمت مخالف بودم و ایشان را فردی مناسب برای این کار نمی‌دانستم و در جریان انتخاب آقای منتظری می‌توان فهمید که این انتخاب، تحمیلی از سوی برخی افراد بود اما باز هم امام با سعه صدر با این شخص برخورد کرد.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از رفتارهای استراتژیک مقام معظم رهبری، به ذکر نکاتی پرداخت و گفت: راهبرد هوشمندانه مقام معظم رهبری در بازی‌های سیاسی دوم خردادی‌ها این بود که ایشان در اوج آن بازی‌های سیاسی بر نهضت نرم افزاری و تولید علم تاکید کردند و نتایج آن را ما امروز به صورت عینی حس می‌کنیم و آمارها نشان می‌دهد که ما از نظر سرعت پیشرفت علمی نخستین کشور در جهان هستیم.

پناهیان تاکید کرد: در آن زمان کسانی بودند که در آموزش عالی کشور در مقابل این راهبرد مقام معظم رهبری صریحاً موضع گرفتند و مخالفت کردند که در این بین می‌توان به اظهارات معین که وزیر علوم دولت آنان بود، اشاره کرد که می‌گفت "برای رشد علمی کشور باید ارتباط دانشگاه با رهبری قطع شود " درحالی‌که تا اکنون ما مشاهده کرده‌ایم هر جا که مقام معظم رهبری کار علمی را حمایت فرموده‌اند، این کار رونق پیدا کرده است.

وی سعه صدر مقام معظم رهبری را از خصوصیات بارز ایشان دانست و با اشاره به خاطره یکی از شخصیت‌های کشور از زمان نخست وزیری موسوی گفت: یکی از شخصیت‌های برجسته حال حاضر کشور در زمان نخست وزیری موسوی قصد تصدی یکی از وزارتخانه‌های حساس را داشته و زمانی‌که می‌خواست به مجلس معرفی شود، شخص موسوی از ایشان می‌پرسد در صورت اختلاف بین من و شخص آقای خامنه‌ای شما طرف چه کسی را خواهی گرفت که فرد مورد نظر در جواب می‌گوید طرف رئیس جمهور را و زمانی که موسوی این پاسخ را می‌شنود، عذر شخص مورد نظر را می‌خواهد و او را معرفی نمی‌کند.

وی ادامه داد: دکتر ولایتی نیز نقل می‌کند وقتی مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری‌شان قصد سفر رسمی به یکی از کشورها را داشتند و ضرورت داشت حضور پیدا کنند، شخص موسوی تا ماه‌ها بعد از این سفر حتی پول هواپیمای ایشان را نمی‌دادند یا در موردی که دکتر مرندی نقل می‌کند: اگر ما دچار مشکلی می‌شدیم و به مسئله‌ای بر می‌خوردیم آقای موسوی اجازه رجوع به رئیس جمهور را نمی‌داد و این در حالی‌ بود که موسوی خودش نیز زیر نظر رئیس جمهور بود.

حجت‌الاسلام پناهیان تاکید کرد: با همه این دشمنی‌هایی که موسوی در زمان نخست وزیری خویش در حق مقام معظم رهبری کرد، حضرت آیت الله خامنه‌‌ای بعد از اینکه به رهبری انتخاب شدند برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام از اولین افرادی که منصوب می‌کنند همین شخص موسوی است که نشان از سعه صدر ایشان دارد.
وی در پایان بر تلاش برای ارتقای بصیرت به ویژه در نسل جوان و دانشجو تاکید کرد.

منبع : سایت حق نیوز



کلمات کلیدی : فتنه 88
فتنه گران و روز قدس
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:40 صبح

از درازگوش تروا به رفقا! -خیابانی شدن تا اطلاع ثانوی ممنوع! (خبر ویژه)

ارگان حلقه موسوی از سران فتنه خواست با دعوت به حضور در روز قدس نیروها را هدر ندهند.
جرس نوشت: معترضان خیابانی به مرور کم شدند. دعوت سران جنبش به تظاهرات میدانی نظیر روز قدس ممکن است به سرخوردگی و افسردگی بدنه بینجامد. چرا که حکومت سردرگم نیست و تجربه اش بیشتر شده است. باید مواظب بدنه از ابتلا به افسردگی و سرخوردگی بود. نه تنها با بیانیه دعوت به تظاهرات، جرقه انفجار حادث نمی شود بلکه ممکن است نتیجه معکوس هم بدهد.
توصیه جرس از آن جهت قابل تامل است که بهاءا... مهاجرانی سرکرده حلقه لندن و «ا.ن» نوچه وی، در آستانه راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته خواستار اجرای سناریوی مضحک اسب تروا (درازگوش تروا) شدند و جز افسردگی و سرخوردگی حاصلی برای فتنه گران تدارک نکردند.
جرسی ها که بیشترین حلقه ارتباطی را با فتنه گران در داخل دارند طی 3 ماه گذشته با انفعال و سردرگمی شدید مواجه شده اند و سایت یاد شده نیز به حالت نیمه تعطیل درآمده است. این حلقه بلافاصله پس از حوادث روز عاشورا و در حالی که فتنه سبز ماهیت رسوای خود را بیش از هر زمان دیگر نشان داده بود- در بدترین زمان ممکن- اعلام کرد اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور است و کسانی چون مهاجرانی، کدیور، سروش و گنجی، ابوذرهای جنبش هستند!

منبع: سایت کیهان



کلمات کلیدی : فتنه گران و روز قدس
دروغ کروبی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:24 صبح
اثبات کذب بودن یک ادعای دیگر کروبی
جاعل خبر ترانه موسوی: پس از یک سال می‌توانم ماجرای دروغ را بگویم

امید حبیبی نیا جاعل خبر تجاوز به ترانه موسوی و کشته شدن او در اثر شکنجه سرانجام پس از یک سال، ابعاد انتشار این خبر دروغ را فاش کرد.

به گزارش رجانیوز، ترانه موسوی موضوع یکی از ادعاهای مهدی کروبی بود که طرح آن موجب جوسازی سنگینی علیه جمهوری اسلامی شد. هیئت سه نفره قوه قضائیه سال گذشته پس از تحقیق در مورد این ادعا آن را از اساس کذب خواند اما کروبی با اصرار بر آن، داستان‌های جدیدی در مورد ارتباط این فرد با یکی از مقامات نظامی مطرح کرد.

امید حبیبی‌نیا جاعل این خبر کذب در وبلاگ خود نوشت:سرانجام پس از نزدیک به یک سال سکوت، اکنون می توانم در باره دروغ بودن قصه ترانه موسوی بنویسم و توضیح بدهم که چرا یک سال سکوت کردم؟ سال گذشته در جریان تظاهرات و اعتراضات مردم، بسیاری از روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر با من برای انتقال اخبار، ویدئوها و عکس های تظاهرات و ارسال آن به رسانه های مختلف از جمله فرانس ?? که من با آن همکاری می کردم، در تماس بودند. در روز دوازدهم تیرماه یکی از همین روزنامه نگاران که او را با نام ل. م معرفی می کنم به من اطلاع داد که دختری به نام ترانه موسوی ناپدید شده و بیم آنکه مورد تجاوز گروهی قرار گرفته می رود. ل.م منبع خبر خود را خبرنگار خود که اتفاقا پس از خروج از مسجد قبا بازداشت شده و به همراه ترانه موسوی در یک بازداشتگاه بوده است ذکر کرد.

دو روز بعد وی عکسی از ترانه موسوی برایم فرستاد و جزئیات بیشتری در اختیار من قرار داد از جمله یک شماره تلفن در آن زمان گروهی از دوستان چپ، وبلاگی راه اندازی کرده بودند با نام ایرانیان چپ که اغلب در داخل کشور بودند.از یکی از آنها که با نام آذر می نوشت، خواستم تا با شماره تلفنی که ادعا می شد تماس بگیرد. روز بعد آذر خبر داد که این شماره تلفن در شبکه وجود ندارد یا موقتا مسدود است. اما خود عین خبری که من برایش فرستاده بودم را در وبلاگش منتشر کرد. به این ترتیب برای نخستین بار وبلاگ ایرانیان چپ خبر احتمال تجاوز به ترانه موسوی را درج کرد، این خبر با کمی تفاوت عین خبری بود که چند ساعت قبل وبلاگ زیرزمین متعلق به ل.م آن را درج کرده بود اما از آنجا که کسی هنوز آن وبلاگ را نمی شناخت خبر با عنوان وبلاگ ایرانیان چپ منتشر شد. از آنجا که به ل.م اعتماد داشتم تصور من بر این بود که این خبر می تواند صحیح باشد با این حال ساعت ها با وی در باره جزئیات این ماجرا گفتگو کردم.

روز بعد وبلاگ دیگری به نام چریک آنلاین جزئیات دیگری در باره احتمال مرگ ترانه موسوی درج کرد. این وبلاگ متعلق به ر. و بود که ل.م او را خبرنگار فرهنگی خود و از کارکنان صدا و سیما می نامید دو روز بعد ل.م خبر داد که ترانه موسوی کشته شده و جسدش را سوازنده اند. هیچ منبع خبری دیگری وجود نداشت که صحت این ماجرا را تائید کند. دو منبع که بطور ناشناس دو وبلاگ را منتشر می کردند به اضافه وبلاگ ایرانیان چپ تنها مرجع پخش این اخبار بودند، منتهی خبر ابندا توسط ل.م در اختیار من قرار می گرفت، من برای آذر که پیگیر این ماجرا بود می فرستادم و وی آن را درج می کرد، بعد با تغییراتی جزئی در دو وبلاگ دیگر کپی می شد. در همین زمان من از ل.م تقاضای اطلاعات بیشتری کردم از جمله آدرس و شماره تلفن خانه ترانه موسوی که وی مدعی بود ر. و عکس ترانه موسوی را از آنجا برداشته است ولی درست در همین زمان وی اطلاع داد که خانواده ترانه موسوی به شمال رفته اند و پدرش نیز درگذشته است. با اصرار من ل.م محلی در حوالی خیابان آزادی را به عنوان آدرس محل سکونت ترانه موسوی اعلام کرد. من بلافاصله به آذر خبر دادم و او به محل رفت و از کسبه محل در باره وجود خانواده ای با عنوان موسوی پرس و جو کرد و خبر داد که هیچ کس چنین خانواده ای را نمی شناسد.

در همین حال در بالاترین و وب سایت های دیگر من را به عنوان کسی که مدافع این شایعه بودم مورد اشاره قرار می دادند و حتی کار به حذف همه لینک های ترانه موسوی کشید زیرا مدیر بالاترین معتقد بود که این خبر جعلی است. دو هفته بعد در حالی که پیگیریهای من برای یافتن ردی از ترانه موسوی به هیچ نتیجه ای نرسیده بود ، دوستان در تهران یکی پس از دیگری اعلام می کردند که نه در آموزشگاهی نام او هست و نه کسی دیگری او را در همان بازداشتگاه دیده است. در این زمان که تردیدهایم را با ل.م مطرح کردم وی گفت که مستقیما به همراه ر. و به کمیته پیگیری کروبی رفته و شواهد مربوط به این واقعه را در اختیار آنها قرار داده است. از وی خواستم تا نام کسی را که مدعی بود همراه با ترانه موسوی بازداشت شده را به من بدهد و او نام فردی را به من داد.

مدتها بعد وقتی با او حرف زدم متوجه شدم که او حرفهای متناقض زیادی می زند و آشکارا مایل نیست در باره آن روز کذایی حرفی بزند. اما اصلی ترین تردیدی که با آن روبرو شدم آن بود که از طریق دو مرجع مختلف در باره فرد مذکور تحقیق کردم مشخص شد روز هفتم تیر وی سرکارش حاضر بوده است و در ساعاتی که ل.م مدعی بود در بازداشت بوده مشغول کار بوده است در حالی که تردیدهایی جدی برای صحت این خبر داشتم و این اولین موردی بود که هیج نشانه ای از خانواده، دوستان و بستگان ش نبود. یک روز ل.م به من زنگ زد و گفت ماجرا لو رفته و او کشور را به همراه ر.و ترک کرده است طبعا در این مرحله من هر کمکی که از دستم برمی آمد برای آنها انجام دادم از وصل کردن ارتباط آنها با گزارشگران بدون مرز و دوستان دیگر در آن کشور تا تهیه کار برای تامین مخارج از ل.م خواستم که اگر اطلاعات بیشتری می تواند در رابطه با این موضوع منتشر کند در خارج از کشور می توان این کار را به راحتی انجام داد ولی وی دائما عنوان می کرد که به خاطر همان فرد ناچار به سکوت است اما یک روز بار دیگر گفت که همان فرد دستگیر شده و اکنون میخواهد حرف بزند و من ارتباط او و ر. و را با بی بی سی و صدای آمریکا برقرار کردم و گفتم که روز بعد هم می توانیم در فرانس ?? این را پوشش بدهیم چون بالاخره ما دو نفر را داریم که خودشان از نزدیک پیگیر ماجرا بوده اند و آن را رسانه ای کرده اند اما تا چند روز بعد هم خبری از این دو روزنامه نگار نشد و بعد به من گفتند چون فرد مذکور آزاد شده است بهتر است فعلا سکوت کنند زیرا اکنون وزارت اطلاعات می داند منبع خبر ترانه موسوی چه کسی بوده است به ناچار من هم که در فیس بوک و تویترم نوشته بودم به زودی شاهدان ماجرا سخن خواهند گفت بار دیگر سکوت کردم ولی وقتی چند هفته بعد با یکی از همکاران همان فرد صحبت کردم وی اطمینان داد که وی در تمام روزهایی که ادعا می شد بازداشت بوده است، مشغول کار بوده است، این موضوع را با دو نفر دیگر هم چک کردم همگی شایعه بازداشت فرد مذکور را قویا تکذیب کردند.

در نتیجه برایم مسلم شد که این خبر از اساس دروغ است اما باز هم سکوت کردم تا این دو روزنامه نگار از آن کشور به کشورثالث دیگری منتقل شوند. در همین اثنا یکی از دوستان خبر داد که ر.و در یک محفل عمومی در کشور جدید در باره خبرهای نادرست گفته است مثلا مورد ترانه موسوی از مواردی است که دروغ بودن آن روشن است !!! یعنی نویسنده چریک آنلاین، کسی که می گفت عکس ترانه موسوی را از خانه ش برداشته و با ل.م به کمیته پیگیری کروبی رفته حالا می گفت که ترانه موسوی وجود خارجی ندارد !!! از ل.م در این باره پرسیدم، گفت لابد مصلحت چنین بوده، به او گفتم که فرد مورد نظر که همواره وجود او در تهران را دلیل سکوت در خارج از کشور اعلام می کنید هرگز بازداشت نشده بود نه در هفت تیر و نه اخیرا- یعنی حوالی دی ماه سال گذشته- وی گفت که تا هفته دیگر اسناد و مدارکی را با نام خودش در وبلاگی که با نام واقعی ش در آن مطالب فرهنگی می نوشت منتشر خواهد کرد چند هفته گذشت از او پرسیدم که چرا همچنان سکوت کرده است؟

اما او اصولا پاسخی نداشت. در این زمان بود که تصمیم گرفتم به محض آنکه شرایط لازم برای آنکه امنیت و اعتبار این دو منبع مخدوش نشود فراهم شد این موضوع را اعلام کنم. مناسفانه اعلام این موضوع همراه شد با دروغ پراکنی های نبوی علیه من و پاسخ «کوبنده» من که سبب شد حساب فیس بوک قبلی من مسدود شود. اما بهرحال وعده داده بودم که در این باره بنویسم و از آنجا که ل.م و ر. و خود را پشت وبلاگ های بدلی شان پنهان کرده بودند، بسیاری منبع خبر ترانه موسوی را من می دانستند زیرا من بودم که در آن روزها این خبر ر ا این طرف و آن طرف منتشر کردم و علیرغم چند یادداشت و نقد و حتی حذف لینک ها در بالاترین در اثر تکرار این موضوع و واجد بودن تمام عناصر یک روایت ملودرام، کم کم امر بر همه مشتبه شد و همه این موضوع را باور کردند. من به عنوان روزنامه نگاری که این خبر را برای نخستین بار منتشر کردم وظیفه داشتم اعلام کنم اشتباه کردم، فریب منابع م را خوردم اما برای دستیابی به حقیقت راههای بسیاری را پیمودم و ماههاست که مطمئنم ترانه موسوی وجود خارجی ندارد اما منتطر بودم تا این دو روزنامه نگار به کشور دیگری منتقل شودند تا هیچ مشکلی برایشان پیش نیاید حالا با خیال راحت می توانم در باره جزئیات این شایعه سخن بگویم.

منبع: رجانیوز



کلمات کلیدی : کروبی
رنگ عوض کردن گمراهان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:41 صبح
بازخوانی چرخش‌های 180 درجه‌ای و رنج از عدم تعادل
چگونه نوری‌زاد رنگ عوض کرد؟

"همانگونه که امریکا در طوفان های آخرالزمانی و در سیلاب عظیمی که به راه افتاده غرق خواهد شد، ما نیز اگر از اسلام و ولایت فقیه و حقیقت فاصله بگیریم و از کشتی نجات ولایت خارج شویم، غرق خواهیم شد و کسی وجود و بقاء ما را تضمین نکرده است."

به گزارش رجانیوز، این بخشی از یک مقاله محمد نوری زاد در روزنامه کیهان است که در سلسله مقالاتی با عنوان  "جهان پس از آمریکا" در دهه 70 منتشر می‌شد.

اما امروز حکایت  مواضع محمد نوری زاد شنیدنی است. وی در بخشی از نامه های توهین‌آمیزش که روز گذشته نیز ششمین آن‌ها را خطاب به رهبر انقلاب منتشر شد، ادعا می‌کند:

ـ انقلاب اسلامی در این 30 سال به موفقیت دست پیدا نکرده و نتوانسته است که مدینه فاضله‌ای که وعده‌اش را می‌داد، بسازد.

ـ مسئولین نظام و اطرافیان آن‌ها، مقصر اصلی در عدم توفیق انقلاب اسلامی هستند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : ضالین
مصاحبه خانم جاسوسه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:19 صبح

خانم جاسوسه! نظر من هیچ ربطی به شما ندارد (خبر ویژه)

دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در اقدامی اصولگرایانه، از مصاحبه با یک پایگاه اینترنتی ضدانقلاب امتناع کرد.
ماجرا از این قرار است که «فرشته- ق» همکار سایت روزنت با دکتر مهدی کوچک زاده تماس می گیرد و خواستار مصاحبه می شود. خبرنگار مذکور پیش از این با نشریات زنجیره ای نظیر همبستگی و اعتماد ملی همکاری داشت و پس از ارتکاب خیانت ها و تخلفات مختلف از کشور گریخت و به آمریکا رفت. وی مدت ها در پوشش خبرنگار پارلمانی به مجلس پنجم وششم تردد داشت و ضمن جمع آوری اطلاعات، در خدمت نشریات زنجیره ای هم فعالیت می کرد.
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران با شناخت سوابق ضدانقلابی این عنصر فراری، به وی گفته است: شما یک ضد انقلاب هستید و نظر من به هر کس ربط داشته باشد حتماً به شما ربطی ندارد.
کوچک زاده به دنبال اصرار نامبرده به اینکه من خبرنگارم و می خواهم مصاحبه کنم و نظر شما را بگیرم، تاکید می کند: خبرنگار کجا خانم؟ خبرنگاری که برای سازمان سیا خوش خدمتی می کند که خبرنگار محسوب نمی شود.
وی همچنین تأکید کرده است: شما اصلاً به چه حقی به من زنگ زدید، شما حق تماس گرفتن با نمایندگان مجلس را ندارید. شما خبرنگار نیستید، ضدانقلاب هستید. شما بروید با رؤسایتان در سیا و تل آویو خوش باشید. ما نمایندگان مردم هستیم و هیچ ضد انقلابی حق ندارد با ما تماس بگیرد.
همکار سایت ضد انقلابی در این هنگام با پررویی می گوید من با بزرگ ترهای شما از مجلس مصاحبه کرده ام که دکتر کوچک زاده پاسخ می دهد: همان موقع اگر باهات برخورد درستی می شد حالا این قدر پررو نمی شدی.
یادآور می شود برخی عناصر ضدانقلاب در پوشش خبرنگار به مجلس و برخی مراکز دولتی تردد می کنند یا تماس می گیرند. آنها از این طریق بخشی از کار جمع آوری اطلاعاتی سرویس های جاسوسی را انجام می دهند و از سوی دیگر ضمن انجام مصاحبه با چهره های اصولگرا، می کوشند برای پایگاه های مطبوعاتی و رسانه ای دشمن «اعتبار» کسب کنند و تحریم این قبیل رسانه ها از سوی نیروهای متدین را بشکنند و مرزبندی و نگرش منفی نسبت به رسانه های مذکور را کمرنگ کنند.
ذکر این نکته هم ضروری است که خبرنگارنمای مورد بحث پس از خروج از کشور اقدام به کشف حجاب کرد. سایت روزنت یکی از پرسابقه ترین رسانه های ضدانقلاب است که توسط شماری از عناصر ضد انقلاب و برخی اعضای فراری حزب مشارکت اداره می شود و بارها به تبرئه گروهک های تروریستی کومله و ریگی پرداخته است.

منبع : سایت کیهان



کلمات کلیدی : مصاحبه با جاسوس


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats