سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
دو راهى
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:22 عصر
 

زندگی‌نامه حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای

زندگینامه

رهبر عالیقدر حضرت آیت الله سید على خامنه اى فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینى خامنه‌اى، در 1318 شمسی برابر 1358 قمرى در مشهد مقدس چشم به دنیا گشود. ایشان دومین پسر خانواده هستند. زندگى سید جواد خامنه اى مانند بیشتر روحانیون و مدرسّان علوم دینى، بسیار ساده بود. همسر و فرزندانش نیز معناى عمیق قناعت و ساده زیستى را از او یاد گرفته بودند و با آن خو داشتند.
رهبر بزرگوار در ضمن بیان نخستین خاطره هاى زندگى خود از وضع و...
  
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : آیت الله خامنه اى
عبور موسوی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:32 عصر

اکبر پونز: عبور موسوی از تظاهر به خط امام قابل تقدیر است! (خبر ویژه)

عضو اتاق فکر 5 نفره جنبش سبز در خارج کشور از تداوم اختلاف میان موسوی و خاتمی خبر داد، گنجی می گوید «موسوی از جنبش سبز سخن می گوید اما خاتمی اصرار دارد از این عنوان استفاده نکند و براصلاح طلبی تاکید کند».
گنجی همچنین نوشت: «موسوی برخلاف خاتمی از جنبش سبز سخن می گوید و از عنوان اصلاح طلبی استفاده نمی کند. هویت سازی موسوی برای جنبش سبز متفاوت از کاری است که خاتمی کرده و می کند.»
وی اضافه کرد: آقای موسوی به خوبی دریافت که بالا کشیدن فتیله دفاع از آیت الله خمینی در چراغ جنبش سبز باعث فرار جمع زیادی از دلبستگان به این جنبش خواهد شد. او برخلاف خاتمی این فتیله را پایین کشیده است. مسئله موسوی، مسئله انتخابات نیست. او خودش هم می گوید مسئله ما انتخابات نیست. هویت سازی او برای جنبش سبز، هویت سازی سالادی است. سالاد سبزیجات یا سالاد میوه ها. همه با حفظ هویت خویش در این ترکیب متکثر متنوع حضور دارند، نه فقط معتقدان به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی، نظام و خط امام.
گنجی که پیش از این به انکار امام زمان(عج) پرداخته توضیح نداده که چگونه می توان هم فتیله شعارهای خط امام را پایین کشید و مخالفان خط امام را برکشید و در عین حال طرفداران خط امام و اسلام و انقلاب را هم با خود داشت.
او در عین حال با اشاره به 3 دیدار موسوی و خاتمی در مهر 88، تیر 89 و مهر 89 می نویسد: گزارش این 3 دیدار جالب است. در گزارش های منتشر شده هیچ سخنی از جنبش سبز وجود ندارد. بعید است موسوی چنین خواسته باشد. به احتمال زیاد، او بوده که از ذکر نام جنبش سبز در گزارش دیدارها چشم پوشی کرده است. خاتمی و موسوی در سومین دیدار «بر تداوم هماهنگی میان اصلاح طلبان در همه زمینه ها تاکید کردند». به این ترتیب در گزارش جلسه مشترک از عنوان اصلاح طلبان به جای سبزها استفاده شده است.
آنچه در این تحلیل مغفول مانده، بن بست و مرگ فتنه سبز است و نیز ملامت هایی که خاتمی متوجه موسوی کرده مبنی بر این که رادیکالیسم خیابانی شماها، سرمایه و اعتبار اصلاح طلبان را به باد داد.
همزمان با مقاله گنجی، سایت خودنویس تصریح کرد: «جنبش سبز دیگر وجود خارجی ندارد و رهبران آن را ترس از مرگ کشت».!
این سایت ضدانقلابی تاکید می کند: سران سبزها را ترس از مرگ کشت. اکنون دیگر جنبش سبز وجود خارجی ندارد و از تعدادی انگشت شمار سبز باقی مانده کاری ساخته نیست. مضافا این که به لحاظ ایدئولوژیک هم از آن منطقی که شریعتی می گفت «در این مکتب یک نفر انسان هم، مسئول است» خبری نیست.
یادآور می شود آشفتگی روحی و تشکیلاتی فتنه گران طی هفته های اخیر رو به شدت گذاشته و از جمله به دنبال 2 مقاله سایت گویا نیوز (به قلم گنجی) در تاکید بر این مطلب که بنابر اظهارات کسانی چون تاج زاده، عبدی، رمضان زاده و بهزاد نبوی، تقلب در انتخابات و پیروزی موسوی واقعیت ندارد، به این سردرگمی ابعاد بیشتری بخشیده است.
سایت گویانیوز برای کاهش آسیب مقاله های گنجی چند مقاله انتقادی را هم چاپ کرد. در یکی از این مقالات آمده است: آقای گنجی مدتی است مبتلا به زیاده گویی شده، کشدار می نویسد و به راه رفتنش بر اعصاب کسانی می انجامد که اعصابشان، از بیان گنجی هم ضعیف تر است(!)
گویا نیوز در مطلب دیگری تلاش کرد اظهارات تاج زاده، رمضان زاده، بهزاد نبوی و عبدی در رد «تقلب» را زیر سؤال ببرد، بنابراین به رغم شجاع معرفی کردن این افراد نوشت: ادعای بیشتر بودن آرای احمدی نژاد چنان صریح، مصرانه و بی محابا از سوی گنجی مطرح شده که گویا منظور اصلی وی از سخنرانی و مقاله اش در واقع طرح همان ادعا بوده است. واقعا از گنجی که خود در مدت زیادی با بازجوهای جمهوری اسلامی درگیر بوده، این نتیجه گیری ها عجیب و باورنکردنی است. او نمی تواند نداند که بازجوها چه شگردهای پیچیده ای را به کار می برند.
گویا نیوز در تحلیل خود که متضمن تحقیر کسانی چون بهزاد نبوی و عبدی و تاج زاده و رمضان زاده است می نویسد: قول آزادی با وثیقه معمولا در مورد زندانیانی چون تاج زاده، رمضان زاده و نبوی صورت می گیرد. آیا واقعا گنجی فکر می کند اظهارات آقای تاج زاده مبنی بر این که «برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم، می دونم که تقلب نشده، ممکنه یکی دو میلیون عقب جلو بشه ولی ما نتیجه رو باختیم»، نظر واقعی اوست. نه تنها بر آقایان تاج زاده و رمضان زاده و نبوی که مطمئنا چندین ماه تحت شکنجه های وحشتناک ]!؟[ بوده اند هیچ خرده ای نمی توان گرفت بلکه باید این مردان شجاع را ستود که تا موقع به زبان آوردن این گفته ها، این قدر مقاومت کرده اند. آقای عبدی هم مدتی پیش دستگیر شد و به گفته خودش، پس از انجام یک معامله ]!![ با بازجو از زندان بیرون آمد.
گویا نیوز در مطلب سوم مدعی شد تقلب شکل دیگری داشته، اگرچه روز انتخابات تقلبی صورت نگرفته باشد! واقعیت این است که از طرف کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات، هیچ دلیل قابل استناد و مستدلی در خصوص تقلب در روز برگزاری که منجر به تغییر نتیجه و برنده انتخابات بشود ارائه نشد. تقلب در اصل انتخابات و به عبارتی پیش از برگزاری انتخابات بود که از 400 نفر ثبت نام کننده، 4 نفر تایید صلاحیت شدند.

منبع:  روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : موسوی برخلاف خاتمی
نزدیک است
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:15 صبح

بسم الله و بالله.

براستی آنانکه از صف انقلاب و مومنان خارج شدند و آب در کاسه دشمنان می ریزند بدنبال چه هستند؟

یعنی آنقدر شیطان آنان را فریفته و پیرو خود کرده که اعمال خودشان را که موجب شادی و امیدواری دشمنان اسلام و قران شده را در مسیر حق می دانند؟

ای کاش کمی و دقایقی بنشینند و در اعمال خود تجدید نظر کنند و با مقایسه با سنت و سیره اهل بیت علیهم السلام و مردان الهی ، خود را بسنجند تا از راه هلاکت نجات یابند.

ظهور نزدیک است انشاءالله  و خودسازی باید هرچه بیشتر صورت گیرد. هیچ خودسازی با دوستی با دشمنان و دشمنی با دوستان اولیای الهی امکان پذیر نیست.

یا علی مدد



کلمات کلیدی : خودسازی برای ظهور
سربازان الهی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:4 صبح
میر حیدری در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
تجهیز نیروی زمینی ارتش به تسلیحات جدید ضد زره و ضد بالگرد

خبرگزاری فارس: جانشین نیروی زمینی ارتش از تجهیز این نیرو به تسلیحات جدید دفاعی در حوزه‌های ضد زره و ضد بالگرد خبر داد.


امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‎وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص مجهز شدن نزاجا به تجهیزات جدید دفاعی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس تجهیزات جدید دفاعی به نیروی زمینی واگذار شده است و قراردادهایی که با صنایع مربوطه داشته‌ایم به نتیجه رسیده است.

حیدری ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در چند عرصه مهم دفاعی به دستاوردهای مناسبی در زمینه تجهیزات دست پیدا کرده است و این تجهیزات در ارتقای توان نظامی نیروی زمینی ارتش بسیار موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به حوزه‌ تجهیزات دریافت شده، تصریح کرد: تجهیزاتی که به نیروی زمینی واگذار شده بیشتر در حوزه‌های ضد زره، ضد تهاجمات هوایی از جمله ضدبالگرد و سامانه‌هایی است که در بحث آفند و پدافند هوایی در یگان‌های زرهی و پیاده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت دستیابی به تجهیزات ضد زره، افزود: در مجموع می‌توان گفت در ارتباط با انواع تجهیزات زمینی مانند اسلحه‌های هجومی و انواع مسلسل‌ها، دستاوردهای خوبی را داشته ایم که البته به این امر قانع نبوده و سعی می‌کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

حیدری در پایان اعلام کرد، تجهیزات دفاعی جدید، کلیه رده‌های نیروی زمینی را پوشش می‌دهد.

منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی : سربازان ایران
فقط یک درصد
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:58 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

یک سؤال از فتنه گران و فریب خوردگانشان :  اگر فقط یک درصد احتمال بدهید که رهبر معظم انقلاب از یاران نزدیک امام زمان علیه السلام باشد و ظهور امام زمان علیه السلام در دوره رهبری حضرت آقا واقع شود ، شما چه خواهید کرد؟

اگر شما به واقع مومن و خدا ترس و خدا پرست هستید باید مثل همه خداپرستان اهل تحقیق و علم و عمل باشید و از بصیرت بالائی برخوردار باشید.

چرا به عقلتان مراجعه نمی کنید تا ببینید که با حساب و کتاب و دو دوتا جهار تا هم حقانیت و لیاقت رهبر معظم ایران اسلامی ثابت میشود.

چرا خود تحقیق نمی کنید تا تقوا و زهد و عرفان و حکمت حضرت آقا بر شما مشخص شود؟

چرا به دستورات خداوند گوش فرا نمی دهید تا با مومن دوست و یار باشید و با دشمنان مومن دشمن؟

چرا توصیه های بزرگانی همچون علامه و عارف بزرگ روزگار حضرت علامه حسن زاده آملی که به گفته علامه طباطبائی کسی جز امام زمان علیه السلام مقام او را نمی داند ، را آویزه گوش خود نمی کنید تا راه بر شما مشخص شود؟

چرا به سخنان بزرگان از دست رفته ما همچون ایت الله بهجت و ایت الله بهاءالدینی و امثالهم گوش فرا نمی دهید تا رهبر معظم انقلاب را بشناسید و گوش بفرمانش شوید که این هم سودش برای خود شماست نه دیگران.

چرا کمی فکر نمی کنید که به چه علت تمام مستکبران امروز جهان و غارتگران و آدمکشان دنیا با حضرت ایت الله خامنه ای دشمنی می کنند و تا به حال چه نقشه ها که نکشیدند و به فضل الهی همه نقشه هایشان نقش بر آب شد.

آیا باورر ندارید که امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بزرگترین دشمنان بشریت و استقلال و معنویت و اسلام و قران و ولایت هستند؟ کافیست به پرونده ننگین آنها یک نظر سطحی بیاندازید تا حقیقت بر شما مشخص شود که اگر نشود باید در خود و عقل و ایمان خود شک کنید.

تا دیر نشده راه شیطان را ببندید و راه خداوند رحمان را پیشه کنید که در روزگار ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فرصتی برای بازگشت نیست.

یا علی مدد



قدیمی ها خوب گفته اند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:55 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان ایران اسلامی و ولایت فقیه دیگر راهی برای خود نمی یابند که بتوان به ایران ضربه وارد کند. از این رو باز هم به دروغ پردازی و خواب و خیال روی آورده اند و مردم شریف و بزرگ ایران را در حد خود تصور کرده اند که بخاطر کیک و ساندیس به استقبال رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی رفته اند.

قدیمی ها خوب گفته اند که :  کافر همه را به کیش خود پندارد.  از آنجا که خود بد بخت شان برای شکم و شهوت گرد کسی می چرخند به مغز از کار افتاده شان خطور کرده که ایرانیان با تمدن چون خودشان هستند.  اگر اینگونه هست که هدایای شما پر زرق و برق تر ست پس چرا ملت ایران شما را پشیزی هم به حساب نمی آورد و کوچک و بزرگ به اعمال و سخنان شما می خندند که چه دشمنان کودنی داریم و از این دشمنان چه غم داریم. 

اما نکته استقبال بی نظیر مردم قم و هرجای دیگر از رهبر عزیز ایران این است که خداوند فرموده : محبت نیکوکاران را در دل مردم قرار میدهد.

این عشق وصف ناپذیر مردم به حضرت آقا از جنس دنیا نیست که عده ای دنیا پرست شیطان صفت بتوانند تحلیلش کنند.

و جهنم در انتظار این دشمنان کودن بیچاره ، بی تاب است.



خانم خواب زده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:15 صبح

شوهرم کیه؟ همه کاره خودم هستم (خبر ویژه)

زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی ضمن طرح این ادعا که از اول انقلاب تحت فشار و سانسور قرار داشته! تصریح کرد با ریاست جمهوری موسوی مخالف بوده و از طریق کاندیداتوری او می خواسته حرف ها وشعارهای خود را دنبال کند.
رهنورد بلافاصله پس از انتخابات با شبکه بی بی سی مصاحبه کرد و در آنجا برای مستند و ثابت کردن ادعای تقلب در انتخابات گفت موسوی فرزند آذربایجان و داماد لرستان است بنابراین معنی نداشته مردم در این مناطق به کس دیگری رای داده باشند. او اکنون در مصاحبه با سایت «کلمه» و در پاسخ به این سؤال که «شما حتی پیش از موسوی فعالیت های سیاسی چشمگیر و فعال داشتید، چگونه این تابوی حضور زن شکسته شد و هدف شما از این فعالیت ها چه بود؟»، گفت: وقتی قدم به انتخابات گذاشتم می دانستم به شدت سرکوب خواهم شد]!؟[ من می خواستم حرف خود را به مردم برسانم چرا که همواره یکسری شعارها را دنبال می کردم و این بار هم می خواستم که از طریق انتخابات آن را دنبال کنم. در واقع من کنار موسوی قرار گرفتم تا بتوانم آرمان های مورد علاقه خود را مطرح کنم و پیش از آن که کاندیداتوری موسوی برای من مهم باشد در نظر داشتم از فرصت های پیش آمده استفاده کنم.
وی همچنین گفته است:من از اول با حضور موسوی در پست ریاست جمهوری مخالف بودم. من از قدرت سیاسی برای خودمان خوشم نمی آید و نمی خواستم در وضعیت حاکمیت قرار بگیرم و کلا به عنوان یک روشنفکر به فعالیت در حوزه عمومی علاقه مندم نه حوزه حکومتی. اما زمانی که موسوی پا به صحنه گذاشت من هم با یک بیانیه، حضور خودم را در کنار او مطرح کردم و از او حمایت کردم.
این همکار منافقین که در مصاحبه با «خودنویس» علنا روزگار حیات مبارک حضرت امام خمینی(ره) را مورد تخطئه قرار داد و به اعدام برخی عناصر وابسته به گروهک های محارب در آن زمان حمله کرد، اکنون ادعا می کند: اینکه امام می گفت نگذارید انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد، اکنون دقیقا این اتفاق افتاده است.»
این تظاهر به خط امامی بودن در حالی است که وی در همین مصاحبه با سایت کلمه با نوعی توهم و خودشیفتگی و دروغ پردازی مدعی شده است: در این 30 سال معترض تر از من کسی وجود نداشته است. به شکل های مختلف اعتراض کرده ام. اما من خود جزو کسانی بوده ام که همواره تحت فشار بوده و هیچ یک از کتاب هایم اجازه انتشار نداشته است. قبل از انقلاب 10 جلد کتاب چاپ کردم. من از کسانی بودم که بعد از انقلاب در سانسور شدید قرار گرفتند

منبع:  روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : فتنه گرانموسوی
آرزوی یک نویسنده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:19 صبح

نویسنده فلسطینی: آرزوی ما نماز خواندن به امامت آیت الله خامنه ای در بیت المقدس است

نویسنده و پژوهشگر فلسطینی گفت: آرزوی ما نمازخواندن به امامت آیت الله خامنه ای در بیت المقدس است.
عدنان حسین ابوناصر در گفت وگو با رجانیوز در پاسخ به سؤالی درباره سفر دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان به لبنان اظهار داشت: به نظر بنده سفر دکتر محمود احمدی نژاد یک سفر تاریخی و استراتژیک بود. به طور کلی هم از نظر زمانی و هم از نظر کلی یک سفر استراتژیک به شمار می رفت. مجموعه ای که امروز در منطقه تشکیل شده که تهران مرکزیت این مجموعه را برعهده دارد که شامل جمهوری اسلامی ایران، سوریه، ترکیه، عراق، لبنان، فلسطین و تمام گروههای مقاومتی است. امروز ایالات متحده آمریکا ناگزیر است که به نقش و جایگاه منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران اعتراف کند. قبل از سفر دکتر احمدی نژاد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و دوستانشان در منطقه تلاش می کردند که مانع انجام سفر رئیس جمهور ایران شوند و یا حداقل در این سفر خلل ایجاد کنند اما دیدیم که نتیجه معکوس بود.
وی افزود: دکتر محمود احمدی نژاد به لبنان رفت و دیدیم که نمونه یک رئیس جمهور واقعی و به تمام معنا بود. او با مردم یک دین، مذهب و طایفه معینی سخن نمی گفت بلکه با همگان صحبت می کرد و همگان را مخاطب خود قرار داده بود.
همه به استقبال احمدی نژاد آمدند
ابوناصر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می شود فقط شیعیان به استقبال احمدی نژاد آمده بودند گفت: این ادعا به هیچ وجه درست نیست. زیرا دیدیم همه جناح های سیاسی، مذهبی، دینی و... در میان استقبال کنندگان بودند و حتی در ضیافت شام افرادی مانند «سمیر جعجع» که مهمترین مخالف جمهوری اسلامی ایران در لبنان است هم در آن ضیافت شام حضور داشت.
وی افزود: گروههایی نیز همراه احمدی نژاد بودند که قراردادهای مختلفی در زمینه های گوناگون با طرف های لبنانی خود امضا کردند، بنابراین نمی توان گفت که این قراردادها تنها به نفع یک گروه و یا یک طایفه یا حزب بود، بلکه تمام کشور لبنان ذی نفع بود.
سفر احمدی نژاد به لبنان
سفر ویژه بود
از این نویسنده فلسطینی سؤال شد آیا سفر رئیس جمهور در روند مبارزه و منازعه اسرائیل و غرب با جهان اسلام تاثیر خواهد گذاشت؟ وی پاسخ داد: بنده می گویم سفر آقای دکتر محمود احمدی نژاد سفری ویژه بود که در تاریخ ثبت شده و در وضعیت و شکل جدید منطقه تاثیر زیادی خواهد گذاشت. این سفر نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران نقش مهم منطقه ای و بین المللی دارد و نمی توان کاری در منطقه انجام داد که ایران در آن نقشی ایفا نکند.
وی افزود: ایران روابط ویژه ای با لبنان، سوریه و گروههای مقاومت فلسطینی دارد و ما به عنوان ملت فلسطین و فرزندان اردوگاههای فلسطینی می گوییم که این حمایت ملت و دولت ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را ملت فلسطین فراموش نخواهد کرد و ما فراموش نکرده ایم که آیت الله خامنه ای اعلام کرد که مساله فلسطین مهم ترین و اولین مساله در جهان اسلام است.
از ابوناصر پرسیده شد: اگر روزی پیش بیاید که دکتر احمدی نژاد به سرزمین های فلسطینی مثلا نوار غزه یا کرانه باختری رود اردن سفر کند، به نظر شما استقبال چگونه خواهد بود؟ آیا استقبال ملت فلسطین هم مانند استقبال مردم لبنان خواهد بود؟
وی پاسخ داد: در حقیقت آرزوی ما و کل ملت فلسطین از پیر و جوان و مرد و زن این است که روزی بیاید و ما پشت سر حضرت آیت الله خامنه ای در مسجدالاقصی نماز جماعت بخوانیم و روزی بیاید که دکتر احمدی نژاد به نوار غزه و دیگر شهرهای فلسطین سفر کند و بشارت چنین روزی نزدیک است و ما شاهد ظهور مقدمات این امر هستیم زیرا رژیم صهیونیستی در حال حاضر با بحرانی اساسی و بزرگ مواجه شده و در حال حرکت به سوی عقب است. این رژیم دیگر نمی تواند پس از شکستش در جنگ 33 روزه سال 2006 میلادی در مقابل حزب الله لبنان و در جنگ 22روزه خود در برابر گروههای مقاومت فلسطینی در سال 2008 در نوار غزه، مانند گذشته به تهدیدات خود ادامه دهد. برای اولین بار سران نظامی و سیاسی صهیونیستی از تهدیدات بزرگ می ترسند زیرا ترس آنان از واکنش فوری و کوبنده گروههای مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین و حتی پاسخ جمهوری اسلامی ایران و سوریه و یا حتی ترکیه است.

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : نماز امام خامنه ای
خورشید انقلاب اسلامی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:30 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی ابر سیاه گناه و هواهای نفسانی ، آسمان قلب آدمی را اشغال کند ، دیگر چهره زیبا و اثر گرمابخش آفتاب پیدا نیست .  

زمانی که ماه بین زمین و خورشید قرار میگیرد ، صورت روشن و امید بخش خورشید با پرده ای سیاه پوشیده میشود و روز روشن ، چون شب تیره و تار میشود.  حال اگر کسی تازه از خواب پریده باشد ، فکر می کند شب است و دوباره می خوابد یا اگر نخوابد فکر شام و مهمانی شبانه می باشد.

عده ای که بر شهر دل شان کسوف گناه و حب دنیا رخ داده بود ، فکر می کردند دیگر همه جای ایران اسلامی تاریک شده و آسمان قلبها را سیاهی گرفته و کسی خورشید تابان انقلاب را نمی بیند و این عقب افتاده ها چقدر ذوق کرده بودند و پیش خودشان چه چیزها که نمی اندیشیدند.  اما چند روز قبل وقتی قدوم مبارک حضرت آقا بر شهر نورانی قم جاری شد به یکباره آرزوهای بچه گانه این شب زده های جغد صفت نقش بر آب شد و برق از چشمان نداشته شان پرید.  دیدند که آنقدر دل صاف و آبی در این کشور ولائی وجود دارد که کسی چون خود فریب خورده شان فکرش را هم نمی توانست بکند.

این خصلت آفتاب است که وقتی طلوع کند شعاع نورانی اش هر آنچه که در مسیرش باشد را نوازش می کند و صورت ظاهر و باطنشان را روشن می کند.

در عالم ماده اگر آفتاب دیگر نتابد ، گیاهان سبز ، سبزینه خود را از دست می دهند و توان ادامه حیات را نخواهند داشت .  در عالم معنویت نیز اگر خورشید الهی که امروز ولایت و ولایت فقیه می باشد بر کسی نتابد ، دیر یا زود پلاسیده شده و فرصت حیاتش به پایان میرسد.  شاید عمری بظاهر طولانی داشته باشند ، اما به واقع مرده ای متحرک بیش نیست.  

خورشید انقلاب اسلامی یعنی تابش انوار حیات بخش اسلام بر رخ هر که زیر آفتاب باشد و شب نشینان ظلمت زده تاریک خواهند مرد.



کلمات کلیدی : انوار الهی
خورشید ایران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:0 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر خورشید تابانی که چند روزی ست از این شهر دود گرفته و مسموم به دیار عاشقان ولایت  بار سفر بسته تا از انوار الهی خود که معطر به ولایت می باشد مردم ولایتمدار  قم را گرما ببخشد.
خوشا آنانکه که زیر قدمهای مبارکش نشستند و بوسه بر نعلین آسمانی اش زدند. 
خوشا آنانکه که چشم در چشم جان خود انداختند و از روزنه چشم ، مخزن ایمان خود را از شربت ولایت لبریز کردند.
این روزها آسمان قم دیگر به شمس همیشگی خود نگاه ندارد که به خورشید انقلاب ایران نگاه انداخته و دست خسته خود را از گرمای وجود عزیز ایران گرم می کند.
خوشا آن شهدای به خاک خفته جنت مکان که امروز میزبان قدمهای مبارک آقای ما ایرانیان  بودند.
یکبار دیگر دشمنان نور و روشنائی دیدند که مردم تشنه ولایت ایران چگونه  خاک پای یار را توتیای چشم کردند و خیره به انوار ولایت شدند.
بار دیگر دشمنان کفتار صفت سر به زیر زباله های خانه شیطان فرو بردند تا از عطر وجود خورشید ایران نفس شیطانی شان بند نیاید . 
بار دیگر دشمن ایران زمین ، سرزمین شیران دلیر ، از پای درآمد  و  به گذشتگان خود فکر کرد. 
آسمان ایران اسلامی به فضل الهی آفتابی خواهد ماند تا شمس خورشید انقلاب طلوع کند و نور علی نور شود و ظلمت به زباله دان تاریخ خانه کند. 
یا علی  ،  فدای سیدعلی



کلمات کلیدی : خورشید انقلاب ایران


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats