سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
لباس شخصی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:46 عصر
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خاطره ای از سفر آقا به قم:
 
« اخیراً و در حاشیه سفر مقام معظم رهبری به قم، حجة الاسلام مروی از مسئولان دفتر ایشان، به ذکر خاطره ای پرداخته است:
 با آقا رفته بودیم کوه پیمایی، تعدادی از محافظین با لباس شخصی جلوتر حرکت می کردند.
فردی از روبرو می آمد . یکی از محافظین ، مسیر او را عوض کرد و او را در مسیر دیگری راهنمایی کرد، آقا که این صحنه را دیدند به آن پاسدار گفتند:
چرا راهش را کج کردید؟
پاسدار جواب داد ببخشید.
ایشان پاسخ دادند:  این بخشیدن ها تا کی باید ادامه پیدا کند و با ناراحتی فراوان گفتند : تا کی باید ببخشم؟ حد یقف این بخشید ها کجاست؟ اگر این آقا می آمد و یک سیلی به من می زد، برای من قابل تحمل تر بود تا اینکه راهش را کج کردی...
 
منبع: عبرت های عاشورا


کلمات کلیدی : خاطره ای از سفر آقا
چهره ها
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:45 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام خامنه ای در قم فرمودند:
شاخص تشخیص حق ، چهره ها نیستند، برخی اوقات چهره های موجه نیز مسیر را به اشتباه می روند بنابراین باید با بصیرت حق و باطل را تشخیص داد نه با چهره ها و اشخاص.

رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان قمی فرمودند: دشمنان ، حداقل از 15 سال پیش برای فتنه 88 طراحی کرده بودند.

منبع:  عبرت های عاشورا


کلمات کلیدی : شاخص تشخیص
سبزها ایران را می سازنند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:46 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با هم چند تا عکس از کسانی ببینیم که می خواستند ایران را نجات دهند یا بسازند .

اما ندانستند که دستی الهی این مملکت را ساخته و خواهد ساخت و امثال این ارذل را در ذباله تاریخ خواهد نشاند.

پس با هم ببینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



کلمات کلیدی : ایرانسبزهای گمراه
سبز 88 می گوید
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:29 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

نظر شما را به اعتراف یکی از سبزهای فریب خورده موسوی جلب می کنیم ، انشاءالله موثر واقع شود:

 

«  خدا را شکر که خیلی از کسانی که گول موسوی وطن فروش را خورده بودند زود بیدار شدند و دست از خواب خرگوشی برداشتند.

خدا را شکر که دشمنان ولایت از احمقها هستند.  می دانید چرا؟

چونکه از این طرف موسوی بدبخت بیانیه میداد و از آنطرف امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بیانیه اش را تأیید می کردند.

دوباره یه روز از اون ور آب دشمنان بشریت ، دشمنان اسلام و قرآن و امام زمان خط می دادند و بعد از کمی موسوی و دارو دسته اش همون حرفها را بیانیه می کردند.

اوایل فکر می کردیم که حرفهای بدرد بخوری میزند اما بعد که خوب تحقیق کردیم دیدیدم چه کلاهی سر ما رفته و حرفهای دشمنان قسم خورده ایران را رنگ سبز میزنند و به خورد ما می دهند. خیلی از سبزهای فریب خورده مثل ما ، گول تبلیغات گسترده دشمنان داخلی و خارجی را خوردند و اغتشاشگر شدند اما خدا کمکشان کرد و به ماهیت پست و کثیف این دشمنان پی بردند و صف خود را از عده ای پسرباز و دختر باز و هوی پرست جدا کردند و داغ همراهی خودشان را به دل منافقان گذاشتند.

خدا را شکر که امروز راه روشن حق را می بینیم و متأسفیم که عده ای هنوز چشم دلشان کور مانده و به دنبال ظلمات کشیده میشوند.

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم  »



کلمات کلیدی : سبزموسوی وطن فروش
درد دل سبز 88
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:6 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

بادتون هست اون تصویری که تلویزیون نشون داد.
یه عده سبز نما بدور از هر چه سبزی ، ریختند سر یه بسیجی و تا تونستند اونو زدند. اما وقتی دیدم یه زن میون اون همه آدم مثل مرد از اون بسیجی تنها دفاع کرد ، حالم از خودم و سبز ها بهم خورد.
عجب! گفته بودند ما می آئیم تغییر ایجاد کنیم .  گفته بودند : احساس خطر کردیم.  عجب!
با تو هستم موسوی،  اینجوری می خواستی ما را سبز کنی
اینجوری خواستی خطر را از ایران اسلامی دفع کنی.    پس چرا وقتی پا گذاشتی تو صحنه رقابت تا بعد از انتخابات جز زشتی و قتل و غارت و شکستن و آتیش کشیدن ، کار دیگه ای ازت بر نیومد.   نکنه ما را خنگ گیر آوورده بودی که به اسم سبز خواستی به میز ریاست برسی و بعد ما را مثل برگ زرد پائیز ، زیر پا له کنی.  
تو به مقام نرسیده ما را له کردی و مملکت را به آتیش کشیدی و دشمنان بشریت را وادار کردی برایت کف و هورا بکشند، اگه به مقام ریاست می رسیدی چی میشد؟
تقصیر ما بود که به راحتی گول حرفهای اون ور آب تو رو خوردیم.  من بسیجی های زیادی را می شناسم که وقتی سبز بودم هم منو کتک نزدند و مثل دار و دسته تو ، لباس از تنم بیرون نکشیدند.      روز قیامت تو رو دیدن داره
خدایا ما را ببخش
منبع:  وبلاگ سبز ایران



کلمات کلیدی : سبز88موسوی فریبکار
ندامت نامه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:37 صبح
ندامت‌نامه یکی از افراطیون استان ایلام؛
جریان‌های‌فتنه‌گر از احساسات دانشجویان‌شهرستانی سوءاستفاده می‌کردند

یکی از افراطیون ایلام که بیش از این موضع‌گیری‌های تندی نسبت به عملکرد مسئولان نظام و مذهب شیعه داشته و دارای سوابق دستگیری و بازداشت است، در نامه‌ای که هفته نامه ندای اسلام آن را منتشر کرده، نسبت به اقدامات خود در گذشته اظهار ندامت و پشیمانی کرده است.

به گزارش رجانیوز، وی در طی ساله‌های سال 75 تا 80 در مقطع کارشناسی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران مشغول تحصیل بوده که پس از شرکت در اغتشاش سال 78 تهران به جرم توهین به رهبری، توهین به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و توهین به امام زمان(عج)، مدتی بازداشت بود و پس از آن نیز بیش از ده مورد اتهامی دیگر داشته است.

با این حال، وی در نامه‎ای که به‌تازگی منتشر کرده، در مورد واضع قبلی خود اظهار ندامت کرده است. در این نامه آمده است:

‌اعتراف به حقیقت، همیشه انسان را سبک و راحت می‌کند و نه‌تنها ممکن است که برای دیگران مایه عبرت و هدایت گردد بلکه در تصحیح مسیر آینده خود شخص نیز تأثیر به‌سزایی دارد. سرگذشت کسی که به امید کسب علم و دانش خانه و کاشانه خود را پشت سرگذاشته و راهی شهر دیگری می‌شود اما در این مسیر به‌خاطر حوادثی ناخواسته از مسیر اصلی خود جدا گشته و اسیر برنامه‌ها و نقشه‌های پشت پرده و جنگ‌های قدرت عده‌ای می‌گردد، داستان من و دانشگاه رفتن من است که قصد دارم به عنوان اعتراف به حقیقت و بیان پشیمانی بازگو کنم.

انتشار این موضوع ممکن است خالی از اصول رایج در نوشته‌های روزنامه‌ای باشد اما چیزی که برای خودم اهمیت دارد اصل موضوع است و کلمات و جملات برایم مهم نیستند. به چیزی که ایمان دارم خواهم رسید و آن‌ چیزی نیست جز ارتقای سطح علمی خود تا هم برای خودم مفید باشد و هم توانایی کمک به دیگران را داشته باشم.

کشورم در حال شکوفایی است، انقلاب  تحکیم شده و رهبری مقتدر کشور ناظر ماست، دانشجویان  را دوست دارد و تشویق می‌کند و من اکنون دانشجو هستم. قبول ندارم که جنگ ما را تضعیف کرده و ناتوان هستیم، بلکه با دلی پرامید به ندای ملکوتی رهبر که همه را به حرکت و کوشش فرا می‌خواند، گوش می‌دهم و سعی می‌کنم که من هم حرکتی بکنم. این رویای من در سال‌های منتهی به سال 1375 بود که آخرین سال دانش آموزیم بود. در سال 1375 با رتبه‌ای خوب در امتحان ورودی دانشگاه قبول شدم. پشت سرم خانه‌ام بود و شهرم ایلام. هر دو محروم و نیازمند من و روبرویم تهران بود و امید و آرزو و آینده.

قصد من دانش‌اندوزی بود و حرکت در مسیری که مردم ولایت‌مدار شهر محرومم را یاری دهد اما از بازی‌های روزگار خبر نداشتم. متأسفانه در حالی که باید همه هوش و حواس من و دوستانم معطوف به درس و تحصیل می‌شد، حوادث موسوم به دوم خرداد و جریانات بعد از آن پیش آمد. قصد پرداختن به جزئیات آن دوره را ندارم که بارها و بارها شنیده‌ایم اما می‌گویم که در آن دوره جریاناتی فتنه‌انگیز با سوءاستفاده از احساسات دانشجویان شهرستانی و درگیر کردن آنها در تجمعاتی بی‌خیر و اثر و سخنرانی‌ها و حرافی‌های بی‌ثمر در حالی که دنبال منافع شخصی خود و هم مسلکی‌هایشان بودند، باعث شدند تا امثال من در تشخیصی درست از نادرست دچار اشتباه شده و در حالی که دل در گرو مملکت و مردم آن داشتیم، از مسیر اصلی خود دورافتاده و نتوانیم وظیفه‌ای را که در قبال امام و رهبر و شهدای عزیزمان داشتیم به درستی انجام  دهیم و درگیر مسائل و مشکلاتی شویم که اکنون بعد از گذشت چندین سال که بارها و بارها پیش خود به اشتباه بودنشان اعتراف کردم، تصمیم گرفتم آن را صادقانه در محضر عموم مردم شریف بیان کنم و اعلام کنم.

به عنوان کسی که سال‌ها در میان دوستان و آشنایان به عنوان  فردی اصلاح‌طلب و دوم خردادی شهرت داشتم، اعتراف می‌کنم این مسیری اشتباه بود که به زیان مصالح عالیه مملکت بود و در عین حال من و امثال من سال‌هاست در دام‌های خود ساخته‌مان از درس و تحصیل و خدمت به کشور محرومیم. اعلام می‌کنم که ولی فقیه حافظ این مملکت است و مردمی که دل در گرو اسلام ولایت فقیه دارند، با این حرکت‌ها ذره‌ای از عشق و علاقه‌شان کم نشده و من نیز می‌خواهم که همچون کسی که دلش با این سیل خروشان بوده و به اجبار و خطا از آنها فاصله گرفته است، با حرکت هماهنگ آنها در راستای خدمت به نظام و حکومت اسلامی همراه شوم.

با این وجود که در برهه‌ای از تحصیلم گرفتار جریاناتی بی‌حاصل و کشمکش‌های حزبی و خودساخته گردیده و نتوانستم آنچنان که باید و شاید سربازی برای رهبرم باشم، طلب عفو برای این سهو کرده و از همه جریانات تبری می جویم.

آرزو می‌کنم اقتدار و بالندگی کنونی کشور که دوست و دشمن به آن معترف است، مستدام بوده و من هم افتخار می‌کنم همراهی و کمک بیشتر در این حرکت غرورآفرین را داشته باشم. آرزو می‌کنم و تقاضا دارم موانعی که مقصر اصلی آن خود بوده‌ام، از پیش پایم برداشته شود تا من هم به سهم خودم کمکی در تحکیم و پیشرفت نظام ولایی و اسلامی ایران عزیز داشته باشم.
منبع: رجانیوز



کلمات کلیدی : جریان های فتنه گر
پشت پرده
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:33 صبح
وزیر اطلاعات در سخنان مهمی تشریح کرد؛
ناگفته‌های دستگیری ریگی، نامه یکی از فتنه‌گران به امام در مورد ولایت‌فقیه، خط‌ دهی جریان نفاق به مجلس ششم و...

وزیر اطلاعات در حالی صبح سه‌شنبه در حالی به گردهمایی مسوولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح که به میزبانی ارتش برگزار شد، رفت که سخنان مهمی در مورد پشت پرده فتنه‌های در طول 30 سال انقلاب آماده کرده بود.

به گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی ابتدا اشراف کامل نیروهای وزارت‌خانه تحت مسوولیت خود بر فضای اینترنت را یادآوری کرد وگفت: ما باید در اینترنت فضای امنیت اطلاعاتی به وجود بیاوریم و اطلاعات باید در آن‌جا حاکم باشد که البته حاکم است.

وی تاکید کرد: امروز تمام حرکت‌های دشمن در فضای مجازی زیر ذره‌بین بر و بچه‌های بدنه وزارت اطلاعات است و این بدنه، ایده‌های مختلفی برای مقابله با کارهای دشمن در اینترنت و به ویژه در بخش شبکه‌های اجتماعی داشته است که در این زمینه بسیار موفق بودیم و اولین اجرای این ایده‌ها در سفر مقام معظم رهبری به قم بود و ان‌شاءالله در آینده نزدیک این مساله را به صورت سراسری پیگیری خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات در ادامه ریشه همه فتنه‌ها را تبعیت نکردن از ولایت دانست و در این زمینه به بیان جزئیات ... ادامه مطلب...

تربیت اساتید
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:37 صبح

بازنگری در رشته های علوم انسانی به مذاق سکولارها خوش نیامد

اخیراً ابوالفضل حسنی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی با اعلام اسامی 12 رشته علوم انسانی شامل حقوق، مطالعات زنان، حقوق بشر، مدیریت، مدیریت فرهنگی و هنری، جامعه شناسی، علوم اجتماعی، فلسفه، روانشناسی، علوم تربیتی و علوم سیاسی که پیش از این توسعه و پذیرش دانشجو در آنها «منوط به بازنگری» عنوان شده بود، تاکید کرد که70 درصد محتوای این رشته ها با محوریت بومی و دینی بازنگری می شود و این بازنگری تا تابستان سال آینده نهایی می شود. به گفته ابوالفضل حسنی، این رشته ها باید با اولویت های بومی و دین محوری بازنگری شوند به طوریکه محتوای آنها که بیشتر غربی است با محورهای دینی و اسلامی هماهنگ شود. اما این خبر با واکنش تند جریان های سکولار مواجه شد، به طوری که سایت جرس (ارگان جریان فتنه پس از انتخابات) با بازتاب این خبر، در واکنش به آن، اظهارات چندی پیش دانشجو را بازخوانی کرده و نوشت: «کامران دانشجو از سال گذشته و بعد از انتقال از وزارت کشور به وزارت علوم، که ریاست وقت ستاد انتخابات را برعهده داشت، مدعی شد در جهت «اسلامی تر کردن دانشگاهها» و «در مسیر ولایت قرار دادن دانشگاهیان»، از هیچ همتی فروگذار نخواهد کرد.» این سایت متعلق به جریان سکولار، همچنین تأکید مقام معظم رهبری در بومی سازی علوم انسانی را هم یادآوری نموده و از ولایت پذیری مسئولان نظام برآشفته و نوشت: «پس از آنکه رهبر جمهوری اسلامی، در شهریورماه سال 1388 و در پیوند با رویدادهای پس از انتخابات، از تحصیل دو میلیون دانشجو در رشته های علوم انسانی انتقاد کرد و این علوم را مروج شکاکیت و تردید در مبانی اعتقادی و دینی دانست، بسیاری از مسئولان و مقام های جمهوری اسلامی نسبت به رواج علوم انسانی در کشور اعلام خطر کردند.» خشم سایت جرس زمانی بیشتر اوج گرفت که این اعلام هم زمان با حضور رهبر انقلاب در قم و به دنبال تأکید مجدد ایشان بر توجه به علوم انسانی صورت گرفته است. چنان چه این سایت نوشت: «رهبر جمهوری اسلامی که هم اکنون در قم به سر می برد، روز پنجشنبه و در دیدار طلاب حوزه علمیه قم، بار دیگر از علوم انسانی ابراز نگرانی کرد و با بیان اینکه «خلأ نظریه پردازی دینی در عرصه های مختلف اداره کشور و جامعه موجب نفوذ و جایگزینی نظریه های غربی و غیردینی» می شود، گفت: «تاکید مکرر اینجانب بر ضرورت توجه به علوم انسانی در دانشگاه ها، ناشی از همین واقعیت است... علوم انسانی رایج، متکی بر جهان بینی دیگری غیر از جهان بینی الهی است و مدیران آینده کشور را براساس اهداف جهان بینی غربی و مادی تربیت می کند که لازم است حوزه های علمیه و علمای دین برای جلوگیری از این انحراف، نظریه های اسلامی را در زمینه های مختلف مشخص و برای برنامه ریزی در اختیار مسئولان بگذارند.»
از سوی دیگر، سایت دانشجو نیوز، از سایت های حامی جریان های برانداز هم در مطلبی با عنوان «شمارش معکوس تا فروپاشی رشته علوم انسانی» به این تصمیم واکنش نشان داد و این خبر را شوک آور خواند. این سایت هم روی تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه متمرکز شد. البته دانشجو نیوز به این بهانه، آیت الله مصباح یزدی را وارد دایره تخریب خود کرد و نوشت: پس از سخنان حجاریان در دادگاه و حضور وی به همراه سعید شریعتی و عطریانفر در تلویزیون ایران و واکنش سریع آیت الله خامنه ای به مباحث علوم انسانی در دانشگاه ها، یک عنصر دیگر نظام نیز که ردپای وی در بیشتر جاها دیده می شود و بیشتر نقش پدرخوانده را در تغییرات موردنظر نظام ایفا می کند نیز وارد صحنه شد و انتقاداتی سخت و گزنده را از تدریس علوم انسانی فعلی در دانشگاه ها مطرح ساخت.» منظور این سایت اظهارات آیت الله مصباح یزدی بود که فرموده بودند: «حوادث بعد از انتخابات ضعف علوم انسانی در دانشگاه ها را برملا کرد. چرا که تفکر براندازی نظام اسلامی محصول اندیشه اساتیدی است که از سالیان گذشته چنین تئوریسین هایی را تربیت کرده اند.» ایشان هم چنین بر لزوم تغییر و تدوین کتب درسی دانشگاه ها در همه رشته های علوم انسانی نیز تأکید کرده و آن را تنها شرط لازم - و نه کافی- دانسته و گفته بودند: «تربیت اساتید معتقد و متعهد در رشته های مختلف علوم انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا بدون آن، تغییر کتب درسی به تنهایی هیچگونه سودی ندارد.»

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : علوم انسانی
شعور ملت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:32 صبح

این «معتدل»های بی مسما در آن 8 ماه فتنه و آشوب کجا بودند؟! (خبر ویژه)

روزنامه ملت ما وابسته به تیم محسن رضایی برای تعامل با «اصلاح طلبان معتدل» اعلام آمادگی کرد.
این روزنامه روز پنجشنبه تیتر اول خود را به تشکیل گروهی موسوم به بنیاد امید ایرانیان و تیتر «تحرک در میان اصلاح طلبان معتدل» اختصاص داد و نتیجه گرفت: «تشکیل چنین گروه هایی شاید موجب شکل گیری فضای تعامل میان نخبگان و اعتدالیون دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب شود». این گزارش توسط «علیرضا- خ» از همکاران نشریات و سایت های زنجیره ای همسو با فتنه گران تهیه شده است.
محسن رضایی در انتخابات سال گذشته به دنبال ایده هایی نظیر دولت ائتلافی بود و در حوادث پس از انتخابات تا چند ماه، با بانیان آن حوادث همراهی کرد اما اخیرا در پی سفر رهبر انقلاب به قم، طی مطلبی در روزنامه ملت ما تاکید کرده بود: ملت ایران در حوادث سال گذشته بهتر از برخی نخبگان عمل کرد. شعور ملت در 9 دی ماه به ظهور رسید و حماسه ای بزرگ را رقم زد و به اغتشاشات پایان داد... حرکت برای انسجام ملی باید صادقانه و با اعتراف به اشتباهات و همراهی با مردم و نظام باشد».
اکنون باید دید طرح موضوع غیرواقعی تحت عنوان «اصلاح طلبان معتدل» و تعامل «اصولگرایان معتدل» با آنها در حالی که طیف یاد شده هرگز نسبت به فتنه گران برائت نجسته بلکه اغلب با فتنه گران هم هماهنگی و همراهی نشان داده اند، چگونه میسر است؟ آیا می شود هم به بصیرت و شعور ملت نازید و هم از عنوان واهی «اصلاح طلبان معتدل» دم زد که در آن 8 ماهه فتنه و آشوب اساسا یا در کنار فتنه گران بودند و یا از صحنه مفقود . با چنین صورت مسئله ای، آن «اعتدال» چه معنا و مفهوم و محتوایی می تواند داشته باشد؟

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : سایت های زنجیره ای
حمله
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:28 صبح

دفاع ویژه BBC از موسوی و اصلاح طلبان با حمله به اپوزیسیون منتقد (خبر ویژه)

شبکه بی بی سی انگلیس به شکل «سازمان یافته» جریان های اپوزیسیون منتقد «اصلاح طلبان و موسوی» را مورد هجمه و سرکوب قرار می دهد.
این خبر را سایت ضدانقلابی خودنویس منتشر کرد و با اشاره به حملات موجود از جانب رسانه هایی نظیر بی بی سی علیه نیروهای اپوزیسیون منتقد اصلاح طلبان نوشت: مدتی است بدنه احساسی و متعصب جنبش سبز، برخی منتقدان نظیر نیک آهنگ کوثر را سخت مورد حمله قرار می دهند که بی مایه و کودکانه است اما بی بی سی هم وارد صف آرایی شده تا اگر زورش می رسد منتقدان اصلاح طلبان را وادار به سکوت کند، حملاتی که اکنون با کمک رسانه های بزرگتر شکل سازمان یافته به خود می گیرد و دیگر نمی توان گفت تصادفی است.
این سایت ضدانقلابی رادیکال افزوده است: در برنامه بی بی سی ادعا شده که انتقاد از اصلاح طلبان باعث ریزش نیروهای سبز می شود. جنبشی که با یک سؤال روشنگرانه از رهبرانش متلاشی شود، آیا آنقدر تعقل و تحمل دارد که بتواند به مبارزه خود ادامه دهد و اگر بنا باشد ریزش نیروها را به انتقادها ربط داد، پس نقش آن کسان چه می شود که با شنیدن شعار «جمهوری ایرانی»، آن را نشانه انحراف خواندند؟ آیا نسبت دادن ریزش نیروها به سؤالات انتقادی نادیده گرفتن اشتباهات رهبران جنبش نیست؟ دروغ «هم غزه هم لبنان» بیشتر موجب ریزش می شود یا سؤالات انتقادی؟
خودنویس درباره این توجیه که «چون کروبی و موسوی، رسانه داخلی ندارند، پس برای برقراری توازن هم شده باید از نقد آنها پرهیز کرد،» استدلال می کند: سؤال از دوستان- ناشکیب- این است که آیا فقط رسانه در داخل کشور و آن هم رسانه ملی، رسانه محسوب می شود- که البته منکر تأثیر بسیار آن نیستم- ولی داشتن تلویزیون «رسا» و پوشش خبری اخبار جنبش از سوی رسانه های صدای آمریکا و بی بی سی و رادیو فردا و دهها سایت و رسانه اینترنتی رسانه محسوب نمی شود؟ نه؟ پس با همین منطق شما، باید گفت مجاهدین خلق و حتی شخص رضا پهلوی و تک تک چهره های شاخص اپوزیسیون هم در داخل کشور تلویزیون ندارند و اگر هم آنان مرتکب اشتباهی شدند نباید به آن پرداخت، چرا که برای ایجاد «تعادل» نباید از آنان انتقاد کرد و اگر ظریفی این میان پیدا شود و بگوید در صورتی که آنان نیز در ایران رسانه داشته باشند چه بسا کسی دیگر به موسوی و کروبی گرایشی نداشته باشد، پاسخ چه خواهید داد و اساساً آیا این درخواست شما، به مبارزه می ماند یا جرزنی در بازی های کودکانه؟
نویسنده سپس به ادعای «دوستان ما زیر شکنجه هستند، ما نمی توانیم به عنوان خبرنگار بیطرف بمانیم» اشاره می کند و می نویسد: آیا این نگرش موجب می شود کار خبرنگار به جایی برسد که قلب واقعیت کند و مخاطب را نسبت به اخبار بی اعتماد سازد آیا همین وابستگی به اصلاح طلبان موجب نشده که به تدریج برخی به اخبار سایتهای جنبش هم بی اعتنا شده اند و اخبار چنین سایت هایی را در جهت ایجاد جنگ روانی با حکومت ارزیابی کنند؟ آیا شایعه «نامه لاریجانی به رهبر» با منشأ اتاق فکر لندن، ناشی از وجود بسترهای مناسب شایعه و همین وابستگی خبرنگار به جریان های حزبی نیست؟
«خودنویس» درباره این بهانه که «کسانی که با روزنامه های اصلاح طلب به شهرت رسیده اند نباید انتقاد کنند» نوشت: گمان می کنید از برخی اتفاقات در دوران اصلاحات خبر نداریم، از بودجه هایی که در شمال شهر تهران، ساختمانی برای روزنامه خریده شد و پس از بسته شدن روزنامه، ساختمان با اجاره ماهیانه چند ده میلیونی به فلان اداره دولتی واگذار شد، گمان نکنم خبر داشته باشید یا چیزی نصیبتان شده باشد اما دریغ که پس از بستن روزنامه، دیگر صدایی از دوست اصلاح طلبمان شنیده نشد و داستان اصلاح طلبی هم به کنج فراموشی رفت. گویی باز کردن روزنامه برای خرید ساختمانی در شمال شهر و تندروی در نگاشتن مقاله ها، فقط به منظور تعطیلی روزنامه و اجاره دادن ساختمان بود.
یادآور می شود اخیراً یکی از سایت های سلطنت طلب هم با حمله به بی بی سی انگلیس، تصریح کرده بود که بی بی سی روابط دیرینه اش را با سلطنت طلبان به هم زده و سرویس های ویژه ای به اصلاح طلبان و همکاران خارج نشین آنها می دهد.
منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : موسوی و اصلاح طلبان


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats