سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
شمشیر بران ایران
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:11 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر تو ای ایرانی شیرمرد.

ایرانی دلیر یعنی شمشیر برّان . آیا می دانید شمشیر بران چگونه است؟

شمشیر بران و درخشان آماده قیام است.  قیام علیه متجاوز . قیام علیه لاشخورهای آماده یورش. قیام علیه دستهای خیانتکار. قیام علیه دشمنان جان و بشریت و ایمان.

شمشیر بران همیشه می برد اما نه دسته خود را و نه دستی که بر دسته اش بوسه زده. ایرانی از گذشته های دور خداپرست بوده و در راه اهداف خود جانفشانی ها کرده و سرها از سر گرگهای گرسنه خون آشام بریده و کشورها آباد کرده و تمدن را به نقاط مختلف جهان صادر کرده و امروز پرچمدار اسلام و ولایت است. 

هرکه ادعای ایرانی بودن دارد باید از هدف و روش پدران خود آگاه باشد که چگونه در راه معبود خود و وطن خود که نشانه ای است از ایمان ، رشادتها کردند و داستانها به ثبت رساندند.

ای ایرانی مسلمان ، تو شمشیری هستی که در دست دور از نظر امام حیّ ات حضرت صاحب الزمان علیه السلام تکیه کرده ای و دشمنان امامت و ولایت از برق تیز نگاهت تا پشت خانه های خود عقب نشسته اند و منتظرند تا تو از دست صاحب خود بلغزی و آن وقت با پتک استکبار و استعمار بر سرت بکوبند و میان زباله های آهنی در کوره های آتشین ذوب آهن از سینه ستبر شمشیر گونه ات مایعی مذاب سازند و به هر شکل که خواهند تو را شکل دهند.

پس ای شمشیر بران و درخشان ایران ولایی، تکیه بر دست امامت را فراموش نکن و لحظه ای از بوسه بر دستان آقا و سرور خود غافل مشو که کوره های آتشین در انتظارند.

یا علی مدد



کلمات کلیدی :
ای سرباز بهوش
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:21 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

ای سرباز ، ای کسی که میخواهی سرت را برای مولای غائب از نظرت فدا کنی ، آماده باش . آماده باش

سرباز امام هر لحظه سر پست نگهبانی آماده است. آماده شبیخون، آماده حمله ، آماده کمین، آماده نبرد تن به تن .

گشتی های دشمن هرلحظه به سرزمین ولایت نفوذ میکنند تا روزنه ای پیدا شود و نقشه حمله نهانی را بر روی کاغذ پیاده کنند.

آماده باش ای سرباز ولایت.

آماده باش

سر پست نگهبانی چشمهایت را باز کن و آنچه نباید ببینی نبین و نخوردنیها را نخور و نپوشیدنیها را نپوش و گوش به صداهای بیرون از میدان نبرد نده که صدای دشمن شنیده نخواهد شد.

اگر چشمت را غافل کنی دشمن از زیر سنگرت هم خواهد گذشت و تو ...

اگر آنچه برای نگهبان مضرّ است میل کنی ، بخواب خواهی رفت و شاید دیگر سلامت نباشی تا دشمن بیابی.

ای سرباز بپوش لباسی که دست و پایت را ببندد و تیر دشمن بیاید و تو تنها نظاره گر باشی و حرکتی نتوانی بکنی.

ای سرباز بهوش باش ، دشمن از بمب شیمیائی هم استفاده خواهدکرد، نه آن بمبهائی که در شملچه و مهران و حلبچه بکار رفت ، بلکه بمهائی از نوع تبلیغات ، شایعه ، سی دی های سمی ، رسانه های آنچنانی و و و خیلی چیزهای دیگر.

ای سرباز ،  سربازی بازی نیست باید سرباخت. جان باخت . مال باخت .

باید گوشها را بیمه کرد ، چشمها را سنگر بست ، و دلها را به آسمان گره زد.

با شما عزیزان نبودم ، با خودم بودم که ادعایم گوش خودم را هم کر  کرده است.

 



چرا دروغ؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:54 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

به نظر شما چرا موسوی دروغ تقلب را راه اندازی کرد و آشوب از پیش تعیین شده دشمنان را رهبری کرد؟

تنها کسانی دچار چنین آفتی میشوند که سرباز نفس عماره خود باشند و برای منیت خود قدم بردارند . وگرنه اگر برای رضای خدا یا حداقل مثل کشورهای غربی که با رضای خدا کاری ندارند ، برای پیشرفت مملکت خود نیت می کردند ، حتی اگر حق هم با آنان بود که دیدیم نبود، دست به چنین اقدامات دشمن پسندی نمی زدند و مورد تشویق دشمنان قسم خورده ملت ایران قرار نمی گرفتند.

براستی که امام خمینی (ره) فرمول خوبی یاد ما دادند که اگر دیدید دشمنان شما را تشویق و تأیید می کنند بدانید کارتان اشکال دارد.

تا دیر نشده باید راه را یافت و از راه مورد نظر دشمن که امروز با کاریکاتورها و فیلم ها و قرآن سوزاندن ، ثابت کردند دشمن سرسخت اسلام و قران هستند ، جدا شد.

تنها راه حق ، راه ولایت است و در عصر غیبت حضرت صاحب الزمان علیه السلام ، هدایتگر بسوی این راه حق همان ولایت فقیه میباشد و بس.

یا علی مدد



عاشورائیان
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:33 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

آن چشم که قدم در راه خانه مولا نهاده ، جز صورت زیبای مولای سفر کرده اش نخواهد چید.

رویش بسویش ، حرفش به وصفش ، گوشش به حرفش ، قلبش سرایش ، و جانش  تنها برای اوست که تنها در بیابانها و کوه و دشت چشم انتظار است.

چشم انتظار یاران یار .

مگر همان مولای دور از نظر حضرت صاحب الزمان علیه السلام نفرموده به راویان حدیث ما مراجعه کنید ، پس چرا رجوع ما به همه کس شده الا آنانکه مولای ما فرموده.

اگر ادعا بر زبان ما خانه کرده که ما شیعه مولای تنها هستیم ، چرا وقت عمل کردن به حرف مولا به حرف نفس سرکش خود تکیه می کنیم و شیعه نفس میشویم.

امروز یاری مولا راهی جز راه ولایت و ولایتمداری ندارد و راه ولایت نیز طبق فرموده مولا رجوع به ولیّ فقیه میباشد نه دشمنان ولایت. امروز  سربازی برای ولایت فقیه همان سربازی برای امام زمان میباشد. امروز عاشورائیان واقعی با بصیرت نشان میدهند که اگر روز عاشورا می بودند حتی یک لحظه نیز امام خود را تنها نمی گذاشتند. 

سربازی امروز یعنی سینه سپر مقابل آنانکه به مادر مولا سیلی زدند.

دشمنان امروز ولایت همان دشمنان دیروز امامت هستند.

 باید بهوش بود تا اسیر قرآن های بالای نیزه لشگر معاویه نشد.

یا علی مدد



کلمات کلیدی : ولایتولی فقیه
چرا بسیج آمد؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:48 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سال 88 زمان آشوب فتنه گران یکی گفته بود:
چرا بسیج که نیروی نظامی ست وارد عمل شده ؟
باید گفت:
اگر شما در خانه خودتان متوجه شدید دزدها مشغول بالا آمدن از دیوار خانه شما هستند تا شما را غارت کنند آیا متوسل به نیروی نظامی و زور میشوید یا نه میروید گوشه ای تماشا می کنید تا بعداً بروید کار فرهنگی کنید و دیگر دزد به خانه تان نیاید؟
مسلماً گزینه اول را بر میگزینید و اگر بگوئید گزینه دوم خوب است باید بگوییم:
وقتی دزد آمد و همه اموال و اسناد و ناموس شما را غارت کرد دیگر با کار فرهنگی می خواهید از چه چیزی محافظت کنید؟ 
حال اگر دزد باشد یا نباشد دیگر فایده اش چیست که به خانه شما نیاید؟    آخر شما که دیگر در خانه چیزی ندارید.
حالا چگونه می شد که نیروهای انتظامی و بسیج می نشستند و تماشا می کردند که دشمنان انقلاب اسلامی و فتنه گران که امروز معلوم شد دست شان در دست چه کسانی بود و هست با غرب خونخوار که خون هزاران هزار شهید را بر زمین ریخته اند بیایند و مملکت و انقلاب و دین و ناموس مردم و خون پاک شهدا را پایمال کنند و به تاراج ببرند و بعد ما برویم کار فرهنگی کنیم و یا بحث و مناظره سیاسی راه بیاندازیم.  
 مگر این انقلاب با کار فرهنگی چندین ساله امام خمینی و یارانش به بار ننشست که حالا باید نشست تا دشمنان همه چیزمان را ببرند و آنوقت ما دوباره برویم کار فرهنگی کنیم.  هیچ عقل سالم و انسان با ایمانی چنین روشی را که نباید نیروی نظامی دخالت کند، نمی پسندد مگر کسانی که یا همراه ابوموسی اشعری ها هستند و یا با دشمنان هم کاسه.
ای کاش همیشه با شرع و عقل قدم برداریم.


کلمات کلیدی : فتنه گرانبسیج
دشمنی با چه و که؟
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:53 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا تا بحال آنانکه فقط در پی تفرقه افکنی و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند ، اندکی با خود خلوت کرده اند تا صدای اعمال خود را بشنوند؟

دشمنی با چه و که؟

در دنیای پهناور امروز تنها و فقط تنها یک حکومت اسلامی به معنای واقعی که طبق قوانین اسلام و قرآن و فقه شیعه بپا شده باشد وجود دارد و آن نیز حکومت جمهوری اسلامی ایران است.  کسی هم مدعی نیست که این حکومت اسلامی هیچ نقصی ندارد که همانطورکه رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی بارها فرموده اند نقصها و مشکلات زیادی وجود دارد که باید با سعی و تلاش برطرف شود.  حال به نظر شما باید در جهت رفع مشکلات و پیشرفت قدم برداشت یا نه کماکان به دشمنی و سنگ اندازی ادامه داد؟

حکومتی که برپایه احکام اسلام و فقه شیعه بر پا شود دارای پشتوانه الهی ست که اگر کسی در جهت دشمنی با این حکومت قدم بردارد مسلما با احکام اسلام و خداوند سر جنگ دارد که عاقبتش مشخص است.  خوب است در تاریخ 30 ساله این انقلاب کمی تأمل شود تا به وضوح دیده شود که دست یاری خداوند بارها و بارها پشتوانه این مملکت بوده و انشاءالله خواهد بود.

در فتنه 78 و 88 مشخص شد که دستهای ناپاکی در کار بودند تا با دشمنان اسلام همراه و همنفس شوند و دوباره اختیار این کشور بزرگ با مردمان عزیز و بزرگوارش را دو دستی تحویل اجانب و غرب و عوامل شان دهند که کارنامه جهان غرب مستکبر آشکارا در اطراف ایران مشخص است و نیاز به سواد سیاسی آنچنانی ندارد.

اگر کسی به اسلام و قوانین اسلام اعتقاد ندارد می تواند با رعایت قانون وضع شده در کشور به پیشرفت ایران کمک کند که در تفرقه و نفاق چیزی جز شکست و عقب افتادگی نیست.



کلمات کلیدی : دشمنیایران اسلامی
معلق موسوی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 12:56 صبح

چای کمرنگ -گفت و شنود

گفت: چه خبر؟!
گفتم: موسوی 12 سال پیش که مشاور خاتمی بود طی مصاحبه ای شدیداً به آنها که دشمنی آمریکا و قدرت های استکباری با جمهوری اسلامی ایران را نفی می کنند و آن را «توهم توطئه» می نامند، حمله کرده بود.
گفت: آره! یادم هست! ولی همان موقع مدعیان اصلاحات بدجوری به او حمله کردند.
گفتم: اما، حالا همین موسوی خودش در سایت کلمه دشمنی قدرت های خارجی را «توهم توطئه»! نامیده و همان ادعایی را مطرح کرده که 12 سال پیش به آن حمله کرده بود.
گفت: ای بابا! سران فتنه تا حالا هزار تا معلق زده اند، این که چیزی نیست.
گفتم: چرا چیزی نیست؟
گفت: مرد حسابی!سران فتنه جنایاتی نظیر مأموریت از سوی موساد، کاسه لیسی سازمان «سیا»، ائتلاف با بهایی ها و منافقین، قتل مردم کوچه و بازار و صدها جنایت دیگر را در پرونده سیاه خود دارند.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو در دوران طاغوت وارد یک کاباره شد و چند بطری مشروب خورد و بعد یک بست هروئین کشید و یک بست کوکائین و بعدش، حشیش و تریاک و آخر سر به گارسون گفت؛ یک چایی کمرنگ بیآر. گارسون با تعجب پرسید؛ چرا کمرنگ؟ و یارو جواب داد؛ آخه چای پررنگ برای قلب ضرر داره!

منبع: روزنامه کیهان



کلمات کلیدی : موسوی و توهم
مهار فتنه
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 9:47 عصر
رهبر معظم انقلاب در دیدار صمیمی دانش آموزان و دانشجویان: فتنه 88 را جوانان مهارکردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی همت جوانان را مهم ترین عامل خنثی کننده فتنه 88 دانستند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان، 13 آبان را نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی دانستند و تأکید کردند: امروز، ملت ایران، مصمم تر و قوی تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم، جوانان قرار دارند.
در این دیدار که در آستانه سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای، 13 آبان را نمادی بسیار مهم و دارای معانی و حقایق فراوان خواندند و افزودند: یکی از مناسبت های 13 آبان مربوط به سخنرانی امام خمینی(ره) در سال 1343 در قم و در اعتراض به تصویب قانون ظالمانه مصونیت قضایی اتباع آمریکایی در مجلس آن زمان و سپس دستگیری و تبعید امام(ره) بود که در واقع امام بزرگوار با فریاد حق طلبانه خود از مصالح، منافع و شرف ملت ایران دفاع کردند.
ایشان این حادثه را نماد طمع ورزی آمریکا و روح تعدی استکبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: این موضوع همواره باید در حافظه تاریخی ملت ایران به ویژه جوانان باقی بماند که آمریکا هیچ گاه به دنبال روابط عادی با کشورها نیست، بلکه خواهان روابطی از نوع ارباب- رعیتی و غارت منافع ملت ها است و اگر در مقابل او ایستادگی نشوند، تا لگدمال کردن شرف یک ملت نیز پیشروی خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری سخنان به ظاهر دوستانه رؤسای جمهور آمریکا در دوره های مختلف، افزودند: اگر چه این سخنان در ظاهر، نرم است، اما در باطن، همان پنجه چدنی در زیر دستکش مخملی است.
حضرت آیت الله خامنه ای، ایمان همراه با بصیرت را دومین حقیقت 13 آبان دانستند و تأکید کردند: فریاد امام خمینی(ره) در سال 1343، پاکیزه ترین فریادها و برخاسته از احساس دینی و عرق مسلمانی، و متکی بر حمایت عمومی مردم بود که نتیجه آن چهارده سال بعد در پیروزی انقلاب اسلامی آشکار شد.
ایشان با اشاره به اقدام مزدوران رژیم طاغوت در کشتار دانش آموزان در 13آبان 1357، افزودند: با توجه به این واقعه، 13 آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آن در صحنه است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به پیش قدمی دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، آن را ناشی از احساس تعهد، روحیه انقلابی و بصیرت آنان دانستند و خاطرنشان کردند: امروز نیز دانش آموزان از پیش قدم ترین قشرها هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با یادآوری اقدام شجاعانه جوانان دانشجو در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358، افزودند: این اقدام، نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابله هیمنه آمریکاست، زیرا تسخیر لانه جاسوسی قدرت آمریکا را که در آن زمان، بسیار پرهیمنه بود، متزلزل کرد و آمریکا را به زانو درآورد.
ایشان معانی و حقایق نهفته در مناسبت های 13آبان را بزرگ و مهم خواندند و خاطرنشان کردند: با تأمل در این حقایق می توان متوجه شد که آن جمعیت محدودی که در 13 آبان سال گذشته، در خیابان های تهران بر ضد این مناسبت شعار دادند، در واقع بدنبال زنده کردن هیمنه آمریکا، پنهان کردن سلطه طلبی آن و زیر سؤال بردن حرکت عظیم ملت ایران در مقابل ظلم بزرگ آمریکا بودند که البته شکست خوردند.
رهبر انقلاب اسلامی با توصیه موکد جوانان به افزایش بصیرت و تأمل در وقایع افزودند: به لطف خداوند، امروز جوانان در میدان های سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری حضوری پرنشاط، تأثیرگذار و همراه با بصیرت دارند.
حضرت آیت الله خامنه ای، شکست فتنه سال 88 را نمونه بارزی از حضور تأثیرگذار و هوشمندانه جوانان ارزیابی و تاکید کردند: فتنه سال گذشته که فتنه بزرگی بود و سال ها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود، به همت حضور پیشگامانه جوانان در صحنه، شکست خورد.
ایشان با تأکید بر این که صحنه گردانان اصلی فتنه سال 88 در طراحی پیچیده خود، به دنبال تسخیر ایران بودند، افزودند: در این میان، عوامل فتنه که اکثر آنها ندانسته وارد این ماجرا شده بودند، بدون آنکه خود متوجه باشند، در جهت اهداف طراحان اصلی حرکت می کردند و این موضوع نیازمند تحلیل های دقیق روان شناختی است که چگونه عده ای، ندانسته به دشمن کمک کردند. رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری و حضور جوانان در صحنه، خاطرنشان کردند: امروز ملت ایران، قوی تر از هر زمان دیگر است و در مقابل، دشمنان او،ضعیف تر و منفورتر از هر زمانی هستند اما هیچ گاه نباید از کید و طراحی دشمن غافل شد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به پیشرفت های برجسته علمی، فناوری، سیاسی و عمران و آبادانی در کشور، و حرکت شتابان ملت ایران به سمت قله های کمال، افزودند: امروز سراسر کشور، کارگاه بزرگ کار و تلاش، و خدمت به مردم است و ملت ایران با تکیه بر نیروی انسانی غنی و با استعداد، و مدیران دلسوز و کارآمد، در بسیاری از عرصه ها به خوداتکایی رسیده است.
ایشان تأکید کردند: جوانان به عنوان موتور این حرکت عظیم، در کنار تجربه و کارآزمودگی مدیران، زمینه ساز افتخارات روزافزون برای کشور هستند.
منبع: روزنامه کیهان


آقا زاده ها و ...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:52 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

منابع خبری از سکونت فرزندان علی ، محمدرضا و محمد خاتمی در شهرهای اروپایی خبر داده اند.  فاطمه دختر محمدرضا خاتمی به تازگی برای ادامه تحصیل عازم اسپانیا شده و در این کشور سکونت دارد. نرگس دختر محدخاتمی در انگلیس و لیلا دختر دیگر او در امریکا زندگی می کند.  همچنین حسین فرزند علی خاتمی نیز همراه همسرش هم اکنون در انگلستان سکونت دارد.            منبع: عبرت های عاشورا

 

( واقعاً که حیف شد چنین انسانهای کم یابی نتوانستند ایران را اصلاح کنند. ظاهراً آقایان حزب اصلاحات راه انداخته اند تا وضع خود و کس و کارشان را اصلاح کنند که موفق هم شدند. اما باید دید آخرتشان را هم اصلاح کردند یا فرشتگان عذاب خداوند بی قرارشان هستند. حالا آیا جای کمی فکر و تأمل برای طرفداران غافل این افراد نیست. آیا کسانی که وقت آمدن هیچ نداشتند و وقت رفتن سرمایه از سر و کول شان بالا میرفت شایستگی رهبری و هدایت یک عده حتی قلیل را دارند. آیا این افراد می توانند دم از اصلاح و قانون و حقوق بشر و آزادی بزنند. مگر هر روز 9 مرتبه در نمازهای یومیه نمیگوئیم : و اشهد ان محمد عبده و رسوله. یعنی حضرت محمد صل الله علیه و اله اول از اینکه رسول خدا و رهبر جامعه شود، عبد خدا شد و بعد به مقام رسول خداوند نائل شد.  عبد خدا شدن تنها خم و راست شدن و نمازی صوری خواندن نیست ، بلکه در تمام شئونات زندگی و اجتماعی و فکری و عملی باید عبد خدا باشد و غیر خواست خدا و رسولش عمل نکند و این هم به این معنا نیست که دست از زندگی و مال و زن و فرزند بشوئیم و خدا خدا کنیم . بر عکس باید بیشتر از دیگران در این زمینه ها سعی کنیم اما در جهت رضای خداوند و دوری از خواست دشمنان خداوند و فرستادگان خداوند و کتاب خدا.  حال با انصاف نگاه به اعمال افراد مذکور کنید و ببینید در کجای قران و سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام چنین اعمالی هست. انشاءالله تعصب بیجا را کنار بگذارید و عاقلانه و عارفانه نگاه کنید. یا علی مدد)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



هوای نفس ، شهوات
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 10:28 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر فرزانه انقلاب در جمع پرشور دانشجویان درر قم با اشاره به بی بصیرتی عده ای در حوادث پس از انتخابات عظیم سال گذشته ریاست جمهوری فرمودند:

گاهی انسان در امور مهم نیز دچار غفلت میشود که این گونه لغزش ها گناه نیست. اما اگر تداوم یابد ، بی بصیرتی و غیر قابل قبول است. ایشان افزودند:

عافیت طلبی ، هوای نفس ، شهوات ، منافع شخصی و لجاجت از جمله عواملی هستند که مانع از اقدام برخی افراد در دفاع از حق میشود.

-------------------------------------------------------------------------------

روزنامه امریکای واشنگتن تایمز نوشت:

سفر احمدی نژاد به لبنان ، نه تنها نشان دهنده یک نقطه تاریخی برای حکومت اسلامی ایران است بلکه پیروزی علیه اسرائیل و غرب محسوب میشود.

-------------------------------------------------------------------------

نخست وزیر وحشت زده رژیم اشغالگر قدس با هشدار نسبت به نفوذ ایران در جهان گفت: ایران از غزه تا لبنان و از افغانستان تا آمریکای لاتین نفوذ پیدا کرده است. این نفوذی است که ایران بدون توانایی هسته ای دارد، تصور کنید اگر چنین حکومتی به سلاح هسته ای هم دست پیدا کند چه خواهد شد.

----------------------------------------------------------------

حجة الاسلام نکونام رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها توسط دولت ، اظهار داشت:

ما اخباری داریم که فتنه گران در پشت پرده تلاش های جدی علیه قانون هدفمند سازی یارانه ها دارند.

--------------------------------------------------------

میر حسین موسوی (رقاص غرب) در اظهاراتی مضحک با اشاره به استقبال مردم لبنان از رئیس جمهور گفته است، استقبال کنندگان ایرانی هایی بوده اند که بوسیله اتوبوس ، قطار و هواپیما به لبنان برده شده اند!!

(قابل توجه همه مزدوران خارجی که اگر اینگونه باشد، نشان دهنده عشق مردم ایران به نظام و رئیس جمهور محبوبشان هست که تا کشورهای دیگر هم به عشق او خواهند رفت تا چه برسد جهاد برای نابودی فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی.)

----------------------------------------------

اخیراً عکسهای « شیوا نظر آهاری » سرپل گروهک منافقین با سران فتنه منتشر شده است که حکایت از رابطه نزدیک و صمیمی میان آنها دارد و همچنین بارها در سایت های حامی فتنه خبر دیدار موسوی و زهرا رهنورد برای قدردانی از مقاومت وی منتشر شده است.

--------------------------------------

محمدرضا خاتمی در نامه به سید حسن نصرالله با گستاخی ، به خاطر استقبال از دکتر احمدی نژاد به وی اعتراض کرد و از وی خواست که در خصوص وضعیت زندانیان جریان فتنه در ایران پا در میانی کند.

--------------------------------

منبع مطالب:     عبرت های عاشورا

 





 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats