سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
خبرهای خواندنی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:38 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

دو تن از اعضای ارشد جماعت اخوان المسلمین مصر با قدر دانی از بیانات ولی امر مسلمین اعلام کردند:

از امام خامنه ای و تمامی کسانی که از انقلاب مصر حمایت می کنند ، تشکر می کنیم. ما هم امیدواریم دولت خوبی مثل دولت ایران و رئیس جمهور خوب و شجاعی مثل آقای احمدی نژاد داشتیم.  آرزوی ما تشکیل حکومتی مانند ایران است.


وزیر اطلاعات در جمع مردم آمل گفت:

اسرار پشت پرده برخی خواص در فتنه 88 هنوز اعلام نشده است.  وی افزود:  در هر فرمایشی که رهبر معظم انقلاب دارند ، بحث فتنه را مطرح می کنند اما این آقایان هنوز به خود اجازه نمی دهند که کلمه فتنه را به کار ببرند و این ، یک نوع سکوت است.


در اقدامی مضحک ، موسوی و کروبی دو تن از سران فتنه 88 ،‌به بهانه اعلام حمایت از قیام ملت مصر ، خواستار برگزاری راهپیمایی شدند.


خبرگزاری آسوشیتیدپرس به نقل از گزارش دانشگاه اسرائیلی اورشلیم نوشت:  ایران ، زرنگ ترین فارغ التحصیلان کامپیوتر را در خاورمیانه تربیت می کند.  در واقع نسل دوم رزمندگان ایران به جای اسلحه ، کامپیوتر در دست دارند.


منبع: عبرت های عاشورا

 



کلمات کلیدی :
نوکرها مواظب باشند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:12 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

زاکانی در گفت‌وگو با فارس:
نوکران داخلی آمریکا از سرنوشت حسنی مبارک عبرت بگیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران باید مرز خود را با دشمنان مشخص کنند، در غیر این صورت اتهام هم‎خوانی و هم‌بیانی آنها با سران استکبار در دل تاریخ ثبت خواهد شد، گفت: نوکران داخلی آمریکا از سرنوشت حسنی مبارک عبرت بگیرند.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و عضو شاخص انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فراخوان جدید فتنه‌گران، کاخ سفید و رژیم صهیونیستی برای ایجاد اغتشاش در کشور، گفت: در انتخابات سال گذشته هم این اتفاق تکرار شد که سران‌ فتنه با سران استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد شدند، ثمره این اقدام هم سیاه‌بختی و نگون‌بختی کسانی بود که در دام نظام سلطه به ویژه آمریکا و اسراییل قرار گرفته و احساس کردند که با پشتیبانی آنها می‌توانند اقدامی علیه نظام انجام دهند.

وی افزود: تکاپوی جدید نظام سلطه و ایادی آنها نشان‌دهنده عمق استیصال آنها در انجام برنامه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران است، لذا آنها امروز با روش‌های مختلف به منظور سیاه نمایی علیه ایران در عرصه جهانی تلاش می‌کنند، اما باز هم استکبار و ایادی آن سیلی محکمی از مردم خواهند خورد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: پوزخند و تمسخر پاسخ مناسبی از سوی مردم، درباره دعوت جدید مستکبران خواهد بود.

زاکانی با بیان اینکه فتنه‌گران باید به عملکرد گذشته خود نگاه کرده و عمق فاجعه‌ای را که خلق کرده‌اند‌ مشاهده کنند، تاکید کرد: فتنه‌گران باید اقداماتی را که باعث امید مستکبران شد، مجددا بازبینی کرده و مرز خود را با دشمنان مشخص کنند؛ اقدامی که آنها متأسفانه سال گذشته هم آن را انجام ندادند.

* "طمع فتنه‌گران باعث اظهارنظر جدید استکبار جهانی علیه ملت ایران در روزهای اخیر شده "

وی با بیان اینکه فتنه‌گران باید مرز خود را با دشمنان مشخص کنند، در غیر این صورت اتهام هم‎خوانی و هم‌بیانی آنها با سران استکبار در دل تاریخ ثبت خواهد شد، گفت: نوکران داخلی آمریکا از سرنوشت حسنی مبارک عبرت بگیرند، چرا که آمریکا نشان داده حتی به نوکران خود نیز رحم نمی‌کند و به‏وقتش آنها را تنها می‌گذارد.

منبع: فارس نیوز



کلمات کلیدی :
50 میلیونی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:33 صبح

حضور 50 میلیونی مردم در خیابان های ایران
 ملت سنگ تمام گذاشت

سرویس سیاسی-
جشن 32 سالگی انقلاب اسلامی دیروز در شرایطی در سراسر کشور برگزار شد که یک بار دیگر حضور دهها میلیونی آحاد ملت نمایشی از اقتدار و وحدت ملی را رقم زد.
بزرگداشت سی و دومین بهار آزادی در ایران اسلامی که در بیش از 800 شهر و 4 هزار روستا در اقصی نقاط کشور برگزار شد به گونه ای بود که هر چند برخی از رسانه های غربی سعی داشتند با کوچک جلوه دادن جمعیت دهها میلیونی مردم کشورمان حقیقت را قلب نمایند اما دریای خروشان و پرمواج ملت، اعتراف رسانه های خارجی را در پی داشت.
از همین روی؛ اگرچه آسوشیتدپرس، فاکس نیوز، شینهوا، سی ان ان و... کوشیدند تا جمعیت دهها میلیون ایرانی را هزاران یا نهایتا صدها هزاران نفر معرفی کنند، اما این «انکار» مدت زیادی دوام نیاورد و برخی رسانه های خارجی از جمله خبرگزاری آلمان و روزنامه آمریکایی بوستون گلاب، حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را با عنوان «میلیون ها» نفر بازتاب دادند.
اما واقعیت که از حضور دهها میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور حکایت داشت و زن و مرد، پیر و جوان و طبقات مختلف جامعه در راهپیمایی بزرگ دیروز به چشم می آمدند بیش از همه بر این مطلب استوار بود که امت غیور و انقلابی ایران اسلامی با تجدید بیعت با رهبر خبیر و بصیر خود بار دیگر در صحنه عمل اثبات کردند که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی باقی خواهند ماند.
جالب است که روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نیز با انعکاس حضور گسترده مردم در راهپیمایی دیروز خاطرنشان می کند که زنان، مردان و کودکان ایرانی همگی در این راهپیمایی باز هم ثابت کردند همیشه در صحنه حاضرند. حضور دهها میلیونی مردم در طلیعه سی و سه سالگی جمهوری اسلامی ایران حیرت بیش از 400 خبرنگار خارجی که اخبار این راهپیمایی بزرگ را پوشش می دادند به دنبال داشت.
در تهران نیز مردم با در دست داشتن تصاویر امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی از همان ساعات ابتدایی صبح به سمت میدان آزادی حرکت کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه و... حضور گسترده خود را در وفاداری به انقلاب اسلامی و پایداری بر آرمان ها و ارزش ها به رخ کشاندند.
همچنین جمعیت انبوهی از راهپیمایان در مسیر خیابان آزادی پرچم بزرگ فلسطین را برای نشان دادن همبستگی خود با آرمان های مردم مظلوم فلسطین و حمایت از خط مقاومت آنان و همچنین پرچم مصر را به نشانه حمایت از انتفاضه مردم مسلمان مصر حمل می کردند.
مردم تهران همچنین پرچم 1500 متری ایران را که گفته می شد طولانی ترین پرچم بود را بر دوش خود حمل کردند.
جمعیت میلیونی و انبوه مردم تهران در راهپیمایی دیروز بار دیگر انزجار خود را از فتنه گران داخلی و خارجی فریاد کشیدند و با شعار «مرگ بر فتنه گر» از جریان فتنه بیزاری جستند.
در همین راستا؛ راهپیمایان تهرانی با امضای طوماری بلند خواستار محاکمه سران فتنه 88 شدند و از دستگاه قضایی خواستند هرچه زودتر این خواسته عمومی را اجرایی کند.
از سوی دیگر؛ مردم انقلابی و مؤمن تهرانی در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت 22 بهمن نامه هایی خطاب به ملت های مسلمان منطقه، کشورهای غربی و سازمان بین المللی نوشتند.
برخی از دانشجویان و جوانان نیز با به آتش کشیدن آدمک های حسنی مبارک و شعار «مرگ بر دیکتاتور»، «حسنی نامبارک سرنگونیت مبارک» و... حمایت خود را از قیام مردم مصر اعلام کردند.
از نکات گفتنی دیگر در راهپیمایی دیروز در تهران این بود که شرکت کنندگان در راهپیمایی با امضای طوماری خواستار انتشار رساله توضیح المسایل آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب شدند.
اما علاوه بر حضور گسترده مردم از اقشار مختلف و در سنین مختلف، دیروز شخصیت ها، تشکل ها و گروه های مختلف سیاسی در میان مردم حضور یافتند و وحدت گروه ها و شخصیت ها جلوه ای از وحدت ملی را به نمایش گذاشت.
رسانه های خارجی هم در بازتاب راهپیمایی بزرگ و پرشمار مردم کشورمان در سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی هر یک از زاویه ای آن را انعکاس دادند.
خبرگزاری شینهوا در گزارش خود تاکید کرد مردم ایران در حالی که پرچم کشورشان و پلاکاردهایی در حمایت از نظام اسلامی ایران با خود حمل می کردند سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
شبکه تلویزیونی «سی ان ان» نیز تصاویر راهپیمایان در تهران که عکس های بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران را با خود حمل می کردند و در حال حرکت به سمت میدان آزادی بودند را پخش کرد.
خبرگزاری رویترز هم راهپیمایی مردم کشورمان را اقدامی به منظور همبستگی با مردم مصر و اعتراضات آنها بر ضد رژیم حسنی مبارک دانست.
خبرگزاری فرانسه نیز با تاکید بر این که ایرانی ها در راهپیمایی خود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند نوشت که حضور گسترده مردم ایران در حالی بود که احتمال می رفت به دلیل آب و هوای نامساعد شمار شرکت کنندگان در راهپیمایی کاسته شود.
همچنین در حالی که رسانه های صهیونیستی همچون هاآرتص، یدیعوت آحارونوت و دیگر رسانه های صهیونیستی با گذشت چندین ساعت از آغاز راهپیمایی گسترده 22 بهمن در ایران، سکوت کردند و خبری از این رخداد منتشر نکردند خبرگزاری «ترند نیوز» آذربایجان پیرامون راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن امسال نوشت که ایرانیان در تمامی 818 شهر و 4هزار روستای خود راهپیمایی هایی را برگزار کردند.
آنچه در جمع بندی حضور ده ها میلیونی مردم ایران می توان گفت چیزی جز تجلی «بیزاری و بیداری» آحاد ملت ایران اسلامی نبود. بیزاری از فتنه گران و کسانی که از صف بی شمار ملت جدا شدند و عموم مردم در 9 دی و 22 بهمن سال گذشته مرگ سیاسی آنها را رقم زدند و دیروز یکبار دیگر از آنها و سرانشان که به مرده های متحرک تبدیل شده اند بیزاری و تبری جستند.
از سوی دیگر؛ مردم کشورمان دیروز با حضور ده ها میلیونی خود موج بیداری اسلامی را که ایران اسلامی پیشقراول و پرچمدار آن در سه دهه گذشته بوده است را جشن گرفتند و از انتفاضه مردم تونس، مصر، اردن، یمن و... حمایت کردند.
قطعنامه راهپیمایی ملت ایران
مردم ایران در قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن، با اعلام حمایت کامل از قیام مردم مسلمان مصر و خیزش مردم تونس و دیگر کشورهای خاورمیانه تاکید کردند که وعده حمایت و نصرت الهی در پرتو ایستادگی ملتها محقق خواهد شد.
در این قطعنامه با تاکید بر اینکه، ملت مسلمان و انقلابی ایران، در طلیعه سی وسومین فجر انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه و با گام هایی استوار و سرشار از بصیرت، بزرگی و عظمت خدای جل جلاله را از عمق جان و عمل فریاد برمی آورد و با اعلام وفاداری کامل نسبت به رهبر حکیم خویش، بر صبر و استقامت خود تا تحقق کامل وعده های الهی، جانانه پای می فشارد، آمده است: سی ودو سال حیات پربرکت جمهوری اسلامی، اثبات این واقعیت است که نظریه حکومتی اسلام و تئوری «ولایت فقیه»، دکترینی راهگشا برای مدیریت و حرکت جوامع به سمت پیشرفت حقیقی و عدالت اجتماعی است.
در این قطعنامه همچنین آمده است: ملت ایران، با برخورداری از تجربیات سی ودو سال پایداری و بصیرت و پیشرفت، ضمن اعلام حمایت کامل از قیام مردم مسلمان مصر و خیزش مردم تونس و دیگر کشورهای خاورمیانه و تذکر این حقیقت جاری در هستی که: وعده حمایت و نصرت الهی از مظلومان و حق جویان وعده ای تخلف ناپذیر است که در پرتو ایستادگی ملت ها، بدون هیچ گونه تردیدی محقق خواهد شد؛ آنان را به هوشیاری کامل در مقابل توطئه ها و ترفندهای پیچیده نظام استبداد بین الملل و در راس آن آمریکا و اسرائیل برای ایجاد اختلاف و انحراف در مسیر مبارزات ملتها فرا می خواند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم 22بهمن همچنین در قطعنامه خود تصریح کردند: ترور، کودتا، جنگ قومی، تحریم، 8 سال جنگ تحمیلی، 32سال جنگ روانی بی وقفه و همه جانبه و فتنه های گوناگون از جمله فتنه سال 1388 بخشی از طرح ها و اقدامات جبهه کفر و شرک و نفاق در مقابله با ملت مسلمان ایران و نظام اسلامی است که به یاری حق و در پرتو عنایات الهی، هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و استقامت و بصیرت ملت، ناکام مانده است.


کیهان



کلمات کلیدی :
اعتراف خاتمی
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:49 عصر

اعتراف خاتمی به ماهیت ضدانقلابی فتنه سبز (خبر ویژه)

رئیس دولت اصلاحات گفت: جمهوری اسلامی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است و پاسداری از آن بزرگترین کار انقلابی است.
خاتمی در دیدار شماری از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اضافه کرد: کسی که از جمهوری اسلامی دفاع کند، انقلابی واقعی است و کسی که به آن لطمه بزند ولو به نام دین یا هر نام دیگری، اوست که از انقلاب فاصله گرفته است ولو ادعای انقلابی گری کند.
وی همچنین گفت: آن چیزی که ما می گوییم اصلاحات، خدا و پیغمبر و همه اینها هم قبول و نظامی را می خواهیم که ارزش های الهی در آن حاکم باشد احکام الهی در آن اجرا شود البته باز هم اینجا تاکید می کنم، امام هم فرمودند احکام باید با توجه به زمان و مکان که دو عنصر تعیین کننده در اجتهاد اسلامی هستند باشد و به گونه ای که بتواند مشکلات انسان امروز را حل کند، همچنان که امام مواضع بسیار شجاعانه ای در مورد زنان، فرهنگ و هنر و مسائل اقتصادی گرفتند و گره گشایی کردند.
خاتمی می گوید: اتفاقا یکی از رسالت های اصلاحات دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب است تا بیگانگان با روح انقلاب، با هر عنوان و تبلیغاتی نیایند محور کارها شوند.
تظاهر خاتمی به دفاع از انقلاب و «جمهوری اسلامی» تناقض کامل با عملکرد جریان متبوع به ویژه در حوادث پس از انتخابات سال 88 قرار دارد، چه این که فتنه گران تحریک شده توسط کسانی چون خاتمی و موسوی و کروبی- صرفا به عنوان یک مثال از صدها حقیقت- در روز قدس بر روی نام اسلام در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خط کشیدند و تا امروز که بیش از 16 ماه از آن اقدام رسوا می گذرد هیچ یک از این منافقین حاضر نشده اند ولو در لفظ، حمله به «جمهوری اسلامی» از سوی آشوبگران وابسته به گروهک ها را محکوم کنند. بدین ترتیب و براساس اظهارات اخیر خاتمی، او و هم قطارانش مصداق واقعی ضدانقلابی گری هستند و از انقلاب فاصله گرفته اند «ولو ادعای انقلابی گری کنند».
اما این تعبیر نیز که «آنچه ما می گوییم اصلاحات، خدا و پیغمبر و همه اینها قبول و نظامی را می خواهیم که ارزش های الهی در آن حاکم باشد»، منافقانه و در تناقض با عملکرد مدعیان اصلاح طلبی و فتنه گران سبز است. اوج خیانت این جماعت را در حوادث روز عاشورای 88 می شد که با مساعدت گروهک های منافقین، تندر، بهائیت و... عملی شد اما نه تنها از سوی خاتمی و موسوی و کروبی محکوم نشد، بلکه حرمت شکنان لقب «مردان خداجو» هم گرفتند در حالی که امثال خاتمی صم بکم نشسته بودند یا اوباش سیاسی را تحریک می کردند. آیا ملاقات رسوای خاتمی با راسموسن نخست وزیر سابق و هتاک دانمارک که از کاریکاتورهای اهانت آمیز علیه پیامبر اعظم(ص) دفاع کرد، از جنس دفاع از انقلاب و آرمان های آن بود؟ تدارک و زمینه چینی آشوب و اردوکشی خیابانی طبق نقشه سرویس های جاسوسی موساد و سیا و ام آی 6 چطور؟ آیا می توان طبق نقشه خبیث ترین و جنایتکارترین مستکبران جهان عمل کرد و هنوز دم از اصلاحات زد؟ تفاوت اصلاحات شما با اصلاحات رضاخانی و محمدرضایی- لعنت الله علیهما- چیست؟
اما درباره مقایسه سراسر نفاق آلود اصلاحات آمریکایی با شجاعت حضرت امام(ره) نیز باید پرسید آیا سر دادن شعار نفی حجاب در اغتشاشات، حذف اسلام، حمایت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در ازای شعار نه غزه، نه لبنان، و ضدیت علنی با اصل ولایت فقیه و آتش زدن تصویر حضرت امام خمینی توسط اوباش سیاسی و خیابانی، چه نسبتی جز «دشمنی» با خط امام خمینی و انقلاب اسلامی می تواند داشته باشد؟

کیهان



کلمات کلیدی :
دنده عقب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:48 عصر

دنده عقب ! (گفت و شنود)

گفت: خاتمی گفته است امام حسین(ع) هم در پی اصلاحات بود.
گفتم: یعنی خاتمی از اسلام و انقلاب دفاع کرده است؟!
گفت: ای عوام! مگر یادت نیست که خاتمی و دوستانش می گفتند امام حسین(ع) در پی اصلاح دین جدش بود!
گفتم: ولی امام حسین(ع) می فرمود که در پی اصلاح امت جدش است وگرنه اصلاح دین جدشان که به معنای نفی اسلام است. مگر دین اسلام نقصی داشته که حضرت اباعبدالله در پی رفع آن باشند؟!
گفت: خب! حالا فهمیدی منظور خاتمی از اصلاحات چیست؟ دارد کلک مرغابی می زند.
گفتم: در کلام خدا هم آمده است که وقتی به منافقین گفته می شود چرا در زمین فساد می کنید؟ در پاسخ می گویند ما در پی اصلاح هستیم! یعنی «اصلاح طلبیم»!
گفت: حالا هم که خاتمی خواسته دنده عقب بگیرد، باز هم به جدول زده است.
گفتم: یارو از یک جاده پر پیچ و خم با دنده عقب بالا می رفت. به او گفتند؛ چرا دنده عقب می روی؟ گفت؛ می ترسم آن بالا جایی برای دور زدن نباشد. نیم ساعت بعد دیدند باز هم دارد با دنده عقب پائین می آید، پرسیدند؛ حالا دیگه چرا؟ و یارو در جواب گفت؛ آخه دیدم آن بالا جای دور زدن بود، دور زدم!

کیهان

 



کلمات کلیدی :
خاطراتی از رهبر
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:51 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

در زمان ریاست جمهوری آیة الله خامنه ای ، ایشان ماجرایی را برای من تعریف کردند که بسیار شنیدنی و جالب است. 

معظم له فرمودند:

روزی در دفتر کارم نشسته بودم. تلفن زنگ زد. مادرم پشت خط بود ، گوشی را برداشتم ، با صدای خنده ایشان رو به رو شدم. علت را پرسیدم ، مادرم گفت: چند روزی است که در خانه هیچ نداریم ، پدرت هم پولی ندارد.

این داستان برای من بسیار مهم بود ، پدر و مادر رئیس جمهور کشور ، پول و غذا ندارند. ماجرای مذکور نشان از ساده زیستی در خانه مقام ولایت دارد.

ایشان در خانه بسیار ساده زندگی می کنند و هیچ فردی تا به حال نتوانسته از موقعیت معظم له سوء استفاده کند. چه افتخاری برای ملت مهم تر از این که چنین شخصیت ارزشمندی رهبری آنان را به عهده دارد. (حجةالاسلام مسیح مهاجری)

خاطراتی از رهبر ، ص 21 - 22

بر گرفته از وبلاگ:  سیرت امام سیدعلی



کلمات کلیدی :
بازتاب
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 7:20 صبح

بازتاب جهانی رهنمودهای ولی امرمسلمین خطاب به مردم مصر

سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در خطبه های نمازجمعه تهران بازتاب وسیعی در رسانه های خارجی داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، سخنان ایشان با توجه به شرایط و اتفاقات رخ داده در منطقه، آن قدر حساس و مهم بود که رسانه های مختلف منطقه و جهان نتوانستند بر طبق سیاست دائمی خود عمل کرده و سخنان رهبر انقلاب را حذف و بایکوت کنند. البته برداشت ها از سخنان خطیب نمازجمعه تهران متفاوت بود و به همین دلیل، واکنش های متفاوتی را در پی داشت.
از نکات جالب توجه برای بسیاری از رسانه های منطقه، ایراد خطبه به زبان عربی از سوی رهبر معظم انقلاب بود تا جایی که برخی رسانه ها در تیتر خبر مربوط به خطبه های رهبری به این موضوع اشاره کردند. بیشترین توجه رسانه ها بر دو محور از سخنان رهبر انقلاب یعنی بیداری اسلامی و شکست سیاست های آمریکا در منطقه متمرکز بود. با این حال تیترهای متفاوتی از سوی رسانه های مختلف مشاهده شد که به برخی از این موارد اشاره می شود.
دعوت رهبر ایران به برپایی
نظام اسلامی در مصر
تأکید رهبر انقلاب بر بعد اسلامی و دینی قیام مردم مصر، نظر برخی رسانه ها همچون نسخه اینترنتی روزنامه عربستانی «الحیاه »، «الامارات الیوم»، «الصناره»، «القدس العربی» و «شبکه العهد» وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین را به خود جلب کرد.
روزنامه الحیاه که بخش قابل توجهی از خطبه های رهبر انقلاب را منعکس کرده بود، با انتخاب سوتیتر نیز تلاش کرد فرمایشات رهبر انقلاب درباره نوکری مبارک برای آمریکا و صهیونیست ها و نیز شکل گیری بیداری اسلامی را برجسته کند.
حمایت رهبر ایران
از انتفاضه اسلامی در جهان عرب
حمایت رهبر ایران از انتفاضه اسلامی در جهان عرب عنوانی بود که رسانه هایی چون «رویتر»، «الشروق»، « swissinfoch» «عرب84»، «وهج نیوز» و «newsegyptcom»، برای خود انتخاب کرده بودند.
خبرگزاری رویتر در خبر خود به نقل از رهبر معظم انقلاب آورد: انقلاب اسلامی ایران که نظام شاهنشاهی را ساقط کرد، الگویی برای مردمانی است که تحت نظام های مشابه دیکتاتوری زندگی می کنند.
رسانه مصری الشروق نیز در خبر خود آورد: آیت الله خامنه ای، اتفاقات اخیر در جهان عرب را حرکت های آزادیخواهانه اسلامی توصیف کرد و گفت که مردم مصر مراقب اقدامات غربی ها برای به انحراف کشاندن این انقلاب باشند.
آمریکا درهای خود را
به روی مبارک خواهد بست
تحلیل رهبر معظم انقلاب درباره رفتار آمریکا با حسنی مبارک پس از سقوط، از دیگر محورهایی بود که مورد توجه رسانه های خارجی قرارگرفت؛
« wmc» در خبر مربوط به خطبه های معظم له، تنها آن بخش از سخنان ایشان را منعکس کرد که بر سرسپردگی حسنی مبارک نزد آمریکا و صهیونیست ها تأکید شده بود. این رسانه به نقل از رهبری نوشت: حکومت مصر، سی سال خادم رژیم صهیونیستی و آمریکا بود اما با این حال آمریکایی ها اولین کسی هستند که درهای خود را به روی حسنی مبارک می بندند؛ همچنان که با بن علی و محمدرضا- شاه سابق ایران- چنین کردند.
حرکت های مردمی در تونس و مصر نشانه های بیداری اسلامی
رسانه ها و پایگاه های خبری چون «دنیا الوطن»، «اهرام»، رادیو هلند، «الجریده»، «آسوشیتدپرس»، پایگاه خبری مجلس یمن، «مصراوی»، خبرگزاری «ترند» جمهوری آذربایجان، «مغرس»، «ماشی»، «النهار»، «سما»، «الرأی نیوز»، «عرب مدیا»، پایگاه عمانی «دنیا نیوز» و «اخبارنا» به نقل از رهبر انقلاب نوشتند: جنبش های مردمی در تونس و مصر، نشانه حدوث بیداری اسلامی است.
دنیا الوطن به نقل از رهبر انقلاب نوشت: دشمن اصلی برای ارتش مصر، رژیم صهیونیستی است نه مردم مصر.
این پایگاه همچنین افزود: پایگاه اینترنتی رهبر ایران چند روز پیش، اظهارات آیت الله خامنه ای در دیدار یک گروه فلسطینی را منتشر کرد که در آن تصریح شده بود خاورمیانه جدید اسلامی ایجاد خواهد شد.
پایگاه مصری اهرام نیز در خبر کوتاهی به خطبه های نمازجمعه توسط رهبر انقلاب پرداخت و بدون پرداختن به اظهارات ولی امر مسلمین درباره خیانت های حسنی مبارک در حق مردم مصر و سیاست دولت های غربی در قبال تحولات اخیر نوشت: رهبر ایران، انقلاب تونس و اعتراضات مردمی در مصر را از نشانه های بیداری اسلامی دانست و مدعی شد که این اتفاقات برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در سال 79 میلادی است.
رادیو هلند نیز به اظهارات رهبر ایران در خصوص حدوث بیداری اسلامی و نیز ارتباط بین حسنی مبارک و آمریکا پرداخت و در ادامه اعلام داشت: رهبران و روزنامه نگاران ایرانی از آغاز شکل گیری اعتراضات مردمی در تونس، مصر، یمن و اردن به شکل وسیعی به موضوع بیداری اسلامی پرداختند و سایت اینترنتی وابسته به رهبر ایران نیز تصریحات آیت الله خامنه ای در ارتباط با تشکیل خاورمیانه جدید بر مبنای اسلام را منتشر کرد.
پایگاه منتسب به مجلس یمن نیز به انتشار خبری کوتاه از اظهارات رهبر انقلاب در خطبه های نماز اکتفا کرد و آورد: رهبر انقلاب ایران تصریح کرد که اتفاقات مصر، دلیلی بر بیداری اسلامی است و آنچه در شمال آفریقا و دولت های مسلمان می گذرد، از نتایج انقلاب اسلامی ایران است.
لازم به ذکر است این پایگاه در پایان این جملات، دو علامت تعجب آورد تا به نوعی مخالفت خود را با این اظهارات اعلام کرده باشد.
انقلاب مصر
شکست سیاست های آمریکا
شکست سیاست های آمریکا در منطقه از جمله تیترهایی بود که رسانه هایی چون «الجزیره»، «العنکبوت» ، «سبق»، پایگاه خبری مراکشی «هبه پرس»، «انباوکم»، «الوسط» و پایگاه اماراتی «الرمس»، بدان پرداخته بودند.
پایگاه خبری «الاسلام الیوم» که اخبار ضد آمریکایی را پوشش می دهد اما مواضع خصمانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران دارد، این بار با این تیتر به استقبال خطبه های رهبر انقلاب در دانشگاه تهران رفت که: آمریکا با شکست تحقیر آمیزی در منطقه مواجه می شود.
این پایگاه خبری افزود: رهبر ایران در جمع نمازگزاران گفت که انتفاضه مردم مصر و تونس نشانه شکست تحقیرآمیز سیاست های آمریکا در منطقه است.
«سی ان ان عربی» هم که از قول رهبر انقلاب، انقلاب مصر را به معنای شکست سیاست های آمریکا تیتر کرده بود نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که انتفاضه فعلی در مصر، ضربه ای بر سیاست های آمریکا در منطقه بود.
البته این شبکه خبری تنها به نقل این مطلب و نیز تصریحات رهبری درباره نگرانی صهیونیست ها از انقلاب مردم مصر اکتفا کرد و بقیه خبر خود را با مطالب دیگری همچون اظهارات شخصیت های سیاسی ایران درباره تحولات مصر همراه کرد.
سیاست های آمریکایی مبارک
عامل قیام مردم مصر
پایگاه «روسیا الیوم» نیز در خبر مربوط به خطبه ای دیروز نمازجمعه تهران از قول خطیب آن نوشت: سیاست های حسنی مبارک در پشتیبانی از آمریکا و اسرائیل، عامل قیام مردم مصر شد.
این پایگاه ادامه داد: رهبر ایران که بخش های قابل توجهی از سخنرانی خود را به تحولات اخیر مصر اختصاص داده بود گفت: جنبش مردم مصر از مسجد آغاز شد و در سایه شعارهای دینی همچون «الله اکبر» شکل گرفت و مردم مصر به غرب اجازه نخواهند داد تا این حرکت اسلامی از بین برود.
دستپاچگی صهیونیست ها
پایگاه مصری «الیوم السابع» نیزبه این بخش از اظهارات رهبر انقلاب در خطبه های نماز توجه بیشتری کرد که ایشان گفتند «البته امروز آمریکایی ها به شدت دستپاچه هستند و اسرائیلی ها بیشتر از آن ها در قضیه مصر دستپاچه و دنبال علاجی هستند که البته علاجی هم پیدا نخواهند کرد.»
این پایگاه مصری همچنین به نقل از رهبر ایران نوشت: موفقیت مردم مصر در ساقط کردن نظام حسنی مبارک، پایه های رژیم صهیونیستی را متزلزل خواهد کرد.
بازگشت کرامت به امت اسلامی
شبکه ماهواره ای «الجدید» نیز در پایگاه اینترنتی خود به خطبه های نمازجمعه تهران به امامت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و از قول رهبر ایران نوشت: اتفاقات مصر و تونس، کرامت را به امت اسلامی برمی گرداند.
این پایگاه همچنین بخش هایی از فرمایشات رهبر انقلاب درباره تشکیل نظام اسلامی در مصر و شکست سیاست های آمریکا در منطقه را منتشر کرد.
عصبانیت برخی رسانه ها
در این بین رسانه های نزدیک به حکومت مصر نظیر «anaonlinenet» و یا پایگاه های خبری نظیر 41 مارس»، «الحوراءنت»، «ایلاف» نتوانستند عصبانیت خود را از جمهوری اسلامی ایران و مواضع رهبر انقلاب پنهان کنند و با تحلیل های جهت دار و یا انعکاس موضع گیری مخالفین جمهوری اسلامی همچون مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، به بازتاب خطبه های نمازجمعه تهران پرداختند.

کیهان



کلمات کلیدی :
تواتر در روایات
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:56 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

در روایات و احادیث فراوانی به تواتر (روایات متواتر آن است که به تکرار از اشخاص گوناگون گزارش شده است.) از حضرت مهدی علیه السلام یاد شده است. چنانچه ، حافظ شیخ منصور علی ناصف ، درباره تواتر احادیث وارد شده درباره حضرت مهدی ارواحنا فداه می گوید:

در میان تمام طبقات علماء و دانشمندان مشهور است که در آینده مردی به نام مهدی علیه السلام ظهور خواهد کرد و تمام ممالک اسلامی را تحت سیطره خود در اورده ، موجب بسط عدالت در میان مردم خواهد شد...  احادیث مهدی علیه السلام را گروهی از نیکان صحابه نقل کرده و بزرگان محدثین ، مانند : ابن داوود ، ترمذی ، ابن ماجه ، طبرانی ، ابولیلی ، احمدبن حنبل و حاکم نیشابوری در تألیفات خود آورده اند.

تواتر اخبار مهدی علیه السلام بر همگان روشن است. هر کس که کمترین آگاهی ، ذره ای ایمان و اندکی انصاف داشته باشد ، نمی توان این قضیه را انکار نماید.

سودای روی دوست (تألیف شیخ مرتضی آقا تهرانی) ، ص 16 - 1



کلمات کلیدی :
موش کور
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 8:54 صبح

موش کور (گفت و شنود)

گفت: شیرین عبادی در مصاحبه با رادیو فردا- ارگان رسمی سیا- در پاسخ به این سؤال که چرا از اعتراضات خیابانی در ایران خبری نیست؟ گفته است؛ اعتراضات به شدت ادامه دارد!
گفتم: کجا؟! پس چرا دیده نمی شود؟!
گفت: خانم عبادی گفته است این اعتراضات به صورت زیرزمینی در ایران ادامه دارد و به همین علت است که دیده نمی شود!
گفتم: خب! دیگه چی؟!
گفت: در همین مصاحبه از مبارک دفاع کرده و انقلاب مردم مصر را نتیجه تحریک ایران دانسته است.
گفتم: خب! وقتی ایران می تواند چند میلیون مردم مصر را علیه رئیس جمهور دیکتاتور آن کشور به صحنه بیاورد، خیلی قدرتمندتر از آن است که از پس چندتا اراذل و اوباش اجاره ای برنیاید!
گفت: چه عرض کنم، این پیرزن زبون بسته! خودش هم نمی فهمه چی میگه؟!
گفتم: به شخصی گفتند امیدواریم موش کور تو را بخورد. پرسید چرا موش کور؟! گفتند؛ برای اینکه متوجه نشه داره چی می خوره؟!

کیهان



کلمات کلیدی :
ما را دست می اندازند
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

همین کارها را می کنید که کیهان ما را دست می اندازد (خبر ویژه)

اکثر کسانی که وعده های دروغ تجمع علیه جمهوری اسلامی در داخل کشور را منتشر می کنند، خارج نشین هستند.
این اعترافات را سایت ضدانقلابی بالاترین در حالی منتشر کرد که اخیرا یکی از وعده های کذایی را در صفحه اول خود برای روز پنج شنبه «داغ» کرده بود. این داغی که مدتی بعد به «انجماد» و «یخبندان» در بالاترین و شبکه های مجازی مشابه منجر شده، باعث اعتراض های گسترده ای در میان عناصر ضدانقلاب شده است. یکی از همین کاربران بالاترین پس از آشکار شدن دروغ تازه «شبکه عنکبوت» نوشت: خوب همان طوری که از قبل هم معلوم بود پنج شنبه هیچ اتفاقی نیفتاد. کسانی که برای این تجمع ها فراخوان می دهند، اکثراً خارج نشین هستند که به صورت گروهی یا فردی با درست کردن پوستر و لینک دادن در شبکه مجازی فعال می شوند. چه بسا تیم سایبری وزارت اطلاعات با فرستادن دهها و یا هزاران ایمیل و یا درست کردن چندین و چند وبلاگ اطلاعات نادرست به فعالین سیاسی خارج از کشور بدهد تا آنها را در تحلیل هایشان دچار اشتباه کند.
پس توصیه می شود که این دوستان سعی کنند که راه های ارتباطی خود با درون ایران را بهبود ببخشند و سعی کنند که واقع نگری را جایگزین هیجان گردانند. وگرنه به جز ضایع کردن خودشان و مسخره ساختن ما به دست کیهانیان کار دیگری از دستشان برنمی آید.
بالاترین در مطلب دیگری از وجود طیف «جو زدگان» در میان اپوزیسیون خبر داده و می نویسد: فراخوان مال جو زدگان بود. هر عقل سلیمی می تواند رد پای وزارت اطلاعات را در این گونه پدیده ها که ماهیت «هخایی» دارند، ببیند. این بخشی از جنگ روانی علیه اپوزیسیون است. کاربر دیگری هم با به سخره گرفتن این قبیل تحرکات مجازی نوشت: عاغاجون، پص کی می خوایم بریم طو خیابون؟ خیلی خلوطه، یک کم ذایه نیصت! آه خدای من، بالاخره یه نفر رو دیدم. ای بابا اینم که...
بالاترین که خود رکن این قبیل کلاهبرداری های مجازی است، برای رد گم کنی، عناصر فعال در زمینه دعوت به تجمع را مجددا «جو گیرشده ها» می نامد و می نویسد: بعضی از سبزهای جوگیر عزیز با فوتوشاپ و پوسترسازی و فراخوان تظاهرات... سر و کار دارن. خواهشن جوگیر نشین، تا تقی به توقی می خوره می رین فوتوشاپتون رو باز می کنین و یه پوستر می سازین میرین بالاترین لینک می کنین و براخودتون فراخوان می دین، فکر کردین همه چیز کشکی کشکیه؟ فکر کردین با چارتا پوستر اینجام میشه تجمع راه انداخت؟ نه عزیزم جوگیر نشین، اینجا خودتو آتیشم بزنی مردم به فلان حسابت نمی کنن، دیگه پوستر فوتوشاپی که جای خود داره، این سایت به ظاهر مشارکتی و باطنا با مدیریت صهیونیستی، در مطلب دیگری کار را به فحاشی علیه مردم کشاند و نوشت: این مردم خیلی بی غیرتند که با هیچی تحریک نمی شن.
بالاترین یادآور شده است «مشکل اصلی ما در ایران، اسلام است نه حکومت و روحانیت. باید ایران را از این اسلام ناب محمد ]صلی الله علیه وآله و سلم[ عاری کرد.

کیهان



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats