سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/13696855421.jpg
تشرف آقا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:12 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

مطلبی را به شما عرض میکنم شاید نشنیده باشید .جناب آقای صدیقی شب فاطمیه روی منبر در بیت ایشان ( بیت رهبری ) که آقای رییس جمهور نشسته بود،آقای هاشمی بود ، سران مملکتی بودند ، قوه قضاییه ، همه بودند.آقای صدیقی روی منبر این مطلب را گفت و آن را نتوانست تمام کند .همین که خواست تمام کند فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد .

دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند .آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند .

وآن مطلب این بود :

Image00001

من همه ساله مکه که میرفتم قبل از رفتن به مکه به محضر آیت الله بهاءالدینی میرسیدم و توصیه میخواستم از ایشان.ایشان به من توصیه هایی میکرد و من این توصیه ها را در سفر مکه عمل میکردم . بعدهم که داشتم میامدم ، یک عمامه ای یا چیزی را برای ایشان هدیه میخریدم .

این دفعه که رفتم محضر ایشان این مطلب را فرمودند :

 شما وقتی که میروید مسجدالنبی از قسمت جنوب شرقی مسجد ، از آن قسمت هفت قدم میاید به جلو و قسمت بعدی را هم گفت که من نمیتوانم دقیق به شما بگویم . به خاطر اینکه ایشان این را به ودیعت پیش من گذاشت . آن وقت از دو طرف به من دستور داد

وقتی که قدم زدی آمدی جلو رسیدی به آنجا ،آنجا بنشین و این ذکر سبعه را بگو. این ذکر را که گفتی انشاءالله به حوائجت خواهی رسید .

ذکر سبعه عجیب است ، علامه حسن زاده آملی بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب اذکار سبعه را دارد که اینها را از آسید علی آقا قاضی گرفتند . ذکر سبعه واقعاً یک ذکریست که معجزه میکند در نفس انسان عجیب معجزه میکند .

آقای صدیقی می گوید ، عرض کردم: آقای بهاءالدینی چه وجهی دارد که من باید آنجا بنشینم و این اذکار سبعه را بگویم. چه وجهی دارد هفت قدم از آنجا قدم بزنم .

حالا همه دارند مثل شما گوش میدهند همه دارند دقت میکنند آقای صدیقی چه میخواهد بگوید .

گفت : وجهش این است که دارم به شما میگویم فقط پیش شما بماند .

وقتی که حضرت زهرا سلام الله علیها آمد برای دفاع از علی ابن ابیطالب علیه السلام بدنش خون آلود بود وقتی که آمد ، که داخل مسجد وارد نشد وقتی که برگشت دیگر توان از او رفت دیگر به گونه ای شد که میخواست ادامه راه را بدهد نتوانست ، آنجا نشست و فکر میکنم که آن مکان به خون فاطمه سلام الله علیها رسیده است . آنجا حاجتتان را بخواهید .

فریاد گریه جمعیت بلند شد

بعد آقای بهاء الدینی میگوید : این کار را انجام بده .

ایشان میگوید

من رفتم اینکار را انجام دادم حالا تو نگو آقای بهاء الدینی خودش هم نظر دارد ، نیت دارد ، یا حاجتی دارد .چون خودش مشرف نمی شود .

حالا جالب این است که حضار دارند به آقای صدیقی توجه می کنند ازاعیان شخصیتی مملکت ، و هم آقایانی که شرکت کننده بودند ، ایشان هم با ضرس قاطع دارد مطلب را می گوید.

گفت : من رفتم مدینه همین کار را انجام دادم ، بعد از این رفتم مکه دیدم از بلند گو صدا میزنند : آقای صدیقی دوباره بروند مدینه . من دوباره رفتم مدینه ، چند روزی مدینه ماندم ، وقتی برگشتم به ایران یک عمامه ای خریده بودم رفتم محضر حاج آقا ، رسیدم، تا سلام علیک کردم بدون اینکه حرفی بزنم ،

حاج آقا بهاء الدینی فرمودند:

میدانی ثمره ذکر امسال چه بود ؟

گفتم : نه

گفت : نمیدانی ثمره ذکر امسال چه بود ، نگرفتی؟

گفتم : نه

فرمود : امسال ثمره ذکر شما یکی این بود که شما دو بار آمدید مدینه،

گفتم شما مطلعید من دو بار امسال آمدم مدینه .

گفت : بله آنجائی که نشسته بودید ذکر می گفتید در آنجا با تو بودم.

این نوارش دربیت آقا هست،دم در که می فروشند ، نوار سه سال قبل فاطمیه

بعد برگشت و گفت :

ثمره دوم اینجا بود :

که تا گفت مجلس به هم پاشید اینقدرمردم به خودشان زدند وگریه کردند که آقا تشریف بردند ؛ دیدند که دیگر نمی شود جمعیت را اداره کرد .

فرمودند : ثمره دوم این بود که آن نیتی که من میخواستم ، به آن نیت رسیدم ، و آن این بود

که امسال مقام معظم رهبری به دیدارامام زمان نائل آمد .

 

61

 

تبدیل از فایل صوتی به متن توسط آقای کامرانی.

منبع: پایگاه صالحات



کلمات کلیدی :
علامه حسن زاده و آقا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:51 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

الم تلک آیات الکتاب الحکیم هدی و رحمه للمحسنین

 با سلام و دعای خالصانه، و ارائه ارادات بی پیرایه جاودانه به حضور باهرالنور رهبرعظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله معظم،جناب خامنه ای کبیر- متع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف ، این اثر نمونه دوران را اعنی،رساله انسان در عرف عرفان را به پاس تجلیل و تکریم و ابراز شادمانگی از نزول اجلال آن یگانه دوران در دارالاسلام و الایمان شهر هزار سنگر آمل مازندران ، از جانب خودم و از جانب همه شهروندان بزرگوار این بلدطیب و خطه شهرستان آمل بلکه از جانب همه فرزانگان گرامی و گرانقدر استان مازندران ، به پیشگاه مبارک آن ولی به حق که مصداق بارز رساله است با کمال ابتهاج و انبساط تقدیم می دارم، و عزت و شوکت روز افزون آن قائد اسوه زمان را همواره از حقیقه الحقائق خداوند سبحان مسئلت دارم.
 

یارب دعای خسته دلان مستجاب کن.

 20/3/1377 حسن حسن زاده آملی
برگرفته از وبلاگ: علامه حسن زاده - استاد صمدی


کلمات کلیدی :
ولایت یعنی...
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 3:43 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

علامه حسن زاده آملی در کتاب شریف در آسمان معرفت آورده اند: اسلام یعنى شیعه ، شیعه یعنى اسلام ، قرآن یعنى على (علیه السلام )، قرآن یعنى حسین (علیه السلام )، قرآن یعنى بقیه الله ، قرآن یعنى ولایت ، ولایت یعنى قرآن و قرآن ناطق و قرآن که کتاب الله است .

 

اینها هیچگاه از هم جدا نمى شوند و هیچ عارفى ، هیچ حکیم الهى و هیچ فرد مسلم و اهل قرآن نمى تواند به برهان دو، دو تا چهار تا از ولایت روگردان باشد، بخصوص که علماى امامیه اثنى عشریه در کنار سفره ولایت به مقاماتى رسیده و صاحب تصنیفات و تالیفاتى مى باشند و رکن اعظم ولایت است و بدون ولایت محال است که انسان به جایى برسد و این رشته سر دراز دارد. درباره ولایت سخن به میان آورده و باید به عرض ‍ برسانم که بحث و تفسیر بیشترش را در پیرامون این موضوع ( این زمان بگذار تا وقت دگر ) اجمالا:

 اى دل غلام شاه جهان باش و شاه باش

  پیوسته در حمایت لطف اله باش

 امروز زنده ام به ولاى تو یا على

فردا به روح پاک امامان گواه باش

 آن را که دوستى على نیست کافر است

  گو زاهد زمانه و گو شیخ راه باش

 قبر امام هشتم سلطان دین رضا

  از جان ببوس و بر در آن بارگاه باش

 دستت نمى رسد که بچینى گلى ز شاخ

  بارى به پاى گلبن ایشان گیاه باش

(اشعار فوق از جناب حافظ است )

 خداوند را شکر مى کنیم که ما را اهل ولایت قرار داده است و در آستانه ولایت ، تربیت شده ایم و مى شویم . انشاء الله خداوند همه را اهل ولایت قرار بدهد و خداوند شما آقایان را به سعادت و سلامت بدارد در راه اعلاى معارف الهیه ، توفیقات بیشتر مرحمت بفرماید. انشاء الله ما هم در این دعا با شما باشیم

در آسمان معرفت ، ص 92.(برگرفته از وبلاگ علامه حسن زاده -استاد صمدی  )



کلمات کلیدی :
آیت الله وحید و آقا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 6:44 صبح

سانسور نظرات آیت الله وحید در دفاع از نظام و انقلاب
چه کسی نظرات آیت الله وحید را سانسور می کند؟ (خبر ویژه)

به گزارش مشرق، آیت الله وحید خراسانی که بارها بر حمایت از ولایت فقیه تاکید کرده اخیراً حفظ نظام را از اوجب واجبات دانسته است. اما متاسفانه یکی از فرزندان آیت الله وحید خراسانی برخلاف مشی ایشان، تلاش شایانی می کند که نظرات حمایتی آیت الله وحید از ارزش های انقلاب اسلامی سانسور شود!
یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنامه دانشجویان گفت: اخیراً آقای کعبی دیداری با آیت الله وحید داشت که در این دیدار آقای کعبی با شرح شیطنت های دشمنان انقلاب از آیت الله وحید خواسته بود که مواضع خود را برای دفاع از انقلاب رسانه ای کند و از همین رو بود که آیت الله وحید تاکید فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است.
وی گفت: بعد از اینکه آقای کعبی این خبر را به رسانه ها داده بود با اعتراض محسن خراسانی، پسر آیت الله وحید مواجه شده است. همچنین اخیراً یکی از اعضای جامعه مدرسین قصد دیدار با آیت الله وحید را داشت اما آقای محسن خراسانی فرزند آیت الله وحید مانع این دیدار شده است.
یادآور می شود پیش از این سایت «جهان» در گزارشی نوشته بود: هنگامی که آیت الله آملی لاریجانی برای مشورت به خدمت آیت الله وحید خراسانی رسیده بودند تا نظرات ایشان را درخصوص پست ریاست قوه قضائیه جویا شوند ایشان فرمودند به هر طریق که می توانید این سید را کمک دهید ایشان تنها است اگر شما او را کمک نکنید پس چه کسی به ایشان یاری رساند.
آیت الله محمد مهدی شب زنده دار نیز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حمایت آیت الله وحید خراسانی از مقام معظم رهبری گفت: آیت الله العظمی وحید خراسانی که ما بیست و چند سال خدمت ایشان مشرف می شدیم و تلمذ کردیم، چند بار در جلسات مختلف فرمودند «کارهای آقای خامنه ای براساس موازین است».
وی ادامه داد: یعنی ایشان ضوابط شرعی را مراعات می کنند و اصل در این است که هوا و هوس ندارند و وقتی تشخیص می دهند که این حکم، حکم خداست به آن عمل می کنند و این یک شهادت بزرگی است.

منبع: کیهان

 



کلمات کلیدی :
ملاقات کوفی عنان با آقا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:52 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

در اولین ملاقاتی که مقام معظم رهبری با کوفی عنان داشتند در آغاز مذاکرات درباره تاریخچه کشور غنا و شخصیت های بزرگ آن و موقعیت سیاسی و اجتماعی کشور غنا صحبت کردند.

کوفی عنان بعد از ملاقات گفته بود:

من با این که اهل غنا هستم ، درباره کشور خود به اندازه ایشان اطلاع ندارم. ایرانی ها و مسلمان ها باید افتخار کنند که چنین رهبری دارند و ای کاش ایشان دبیر کل سازمان ملل بودند.

همچنین بعد از جلسه کوفی عنان به خبرنگاران گفته بود:

از همان ابتدای ملاقات ، حضرت آیت الله خامنه ای قلب مرا تسخیر کردند.            نقل از حجت الاسلام پاینده (از اساتید دانشگاه)

مجموعه خاکریز 2 ، یار خراسانی




کلمات کلیدی :
ولایت فقیه 1
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:1 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

نهضت اسلام در آغاز گرفتار یهود شد؛ و تبلیغات ضد اسلامی و دسایس فکری را نخست آنها شروع کردند ؛ و به طوری که ملاحظه می کنید دامنه آن تا به حال کشیده شده است. بعد از آنها نوبت به طوایفی رسید که به یک معنی شیطانتر از یهودند. اینها به صورت استعمارگر از سیصد سال پیش ، یا بیشتر به کشورهای اسلامی راه پیدا کردند ؛ و برای رسیدن به مطامع استعماری خود لازم دیدند که زمینه هایی فراهم سازند تا اسلام را نابود کنند . قصدشان این نبود که مردم را از اسلام دور کنند تا نصرانیت نضجی بگیرد، چون اینها نه به نصرانیت اعتقاد داشتند و نه به اسلام ؛ لکن در طول این مدت، و در اثنای جنگهای صلیبی ، احساس کردند آنچه سدی در مقابل منافع مادی آنهاست و منافع مادی و قدرت سیاسی آنها را به خطر می اندازد اسلام و احکام اسلام است و ایمانی که مردم به آن دارند. پس ، به وسایل مختلف بر ضد اسلام تبلیغ و دسیسه کردند. مبلغینی که در حوزه های روحانیت درست کردند، و عمالی که در  دانشگاهها و مؤسسات تبلیغات دولتی یا بنگاههای انتشاراتی داشتند ، و مستشرقینی که در خدمت دولتهای استعمارگر هستند ، همه دست به دست هم داده در تحریف حقایق اسلام کار کردند. به طوری که بسیاری از مردم و افراد تحصیلکرده نسبت به اسلام گمراه و دچار اشتباه شدهاند.

اسلام دین افراد مجاهدی است که به دنبال حق و عدالتند. دین کسانی است که آزادی و استقلال می خواهند. مکتب مبارزان و مردم ضد استعمار است. اما اینها اسلام را طور دیگری معرفی کرده اند و می کنند.

ولایت فقیه (امام خمینی)، ص 9-12



کلمات کلیدی :
دیدار
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 11:59 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی مبارک بودن و برکت داشتن گذر ایام، سال و حرکت ملتها را در کار و تلاش پرنشاط و خستگی ناپذیر، نوآوری و خلاقیت و نگاه بلندمدت در کنار توکل بر خداوند دانستند و تأکید کردند: حرکت مبارکی که امروز در منطقه آغاز شده است بخشی از ثمرات ایستادگی، عزم راسخ و شجاعت ملت ایران و به میدان آوردن توان، اراده و نشاط خود به میدان است و در آینده تحولات بیشتری در منطقه در راه خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی بهار و نوروز که همراه با روئیدن و بالیدن است افزودند: انسانها نیز می توانند خود را هماهنگ با عالم طبیعت کنند و از این فرصت برای روئیدن و بالیدن و تلاش و نوآوری و ابتکار استفاده کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای حرکت در مسیر اهداف الهی و اعتقاد به کمک خداوند را زمینه ساز روئیدن و بالیدن دانستند و خاطرنشان کردند: امید به خداوند و ایمان الهی، مأیوس نشدن در برابر مشکلات و نگاه بلندمدت و تاریخی راز پیشرفت است که باید این روحیه را بیش از پیش تقویت کرد.
ایشان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات و فشارها را نمونه ای از حرکت همراه با روئیدن و باÙ ?یدن برشمردند و افزودند: تقریباً همه تحلیل گران دنیا اذعان دارند که حرکت کنونی در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا ناشی از قیام ملت ایران است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأثیرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تغییر معادلات منطقه ای و بین المللی از جمله قضیه فلسطین و همچنین شکسته شدن ابهت استکبار، تأکید کردند: حرکت کنونی منطقه نتیجه انباشت تدریجی انگیزه ها، فکرها و تصمیم ها است که اکنون بروز کرده است و این موضوع نیز ناشی از ایستادگی و ثبات قدم ملت ایران ونشانه های خوب پیشرفت در ایران اسلامی است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: انقلاب اسلامی ایراÙ † همانند شجره طیبه ای است که   میوه های ایستادگی 32 ساله آن به صورت عزت ملت، سربلندی سیاسی نظام اسلامی، پیشرفتها و نوآوریها در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی، و کوتاه نیامدن در مقابل قدرتهای زورگو، تداوم پیدا کرده و اکنون به الگویی برای ملتهای منطقه تبدیل شده است.
ایشان، قضیه هسته ای را یک نمونه از ایستادگی ملت ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: در قضیه هسته ای قدرتهای استکباری تمام توان سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی خود را به کار گرفتند و تلاش کردند با جنجال آفرینی، فشار و تحریم زمینه ساز صرفنظر کردن جمهوری اسلامی ایران از این موضوع شوند اما اکن ون بعد از گذشت 8 سال ایران اسلامی بر همه تلاشها و فشارهای استکبار فائق آمده و ضمن پیشرفت چشمگیر در قضیه هسته ای، نشان داده که در جنگ اراده ها، قویتر از قدرتهای بزرگ دنیا است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در یک نبرد 32 ساله با قدرتهای استکباری، نه تنها تسلیم نظم ظالمانه جهانی آنها نشده بلکه پیشروی هم کرده و طرف مقابل و در رأس آن امریکا اکنون نسبت به سالهای گذشته دچار ضعف و شکست نیز شده است.
فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود، نیروهای مسلح را به تقویت روحیه نشاط، کار و تلاش پیگیر و آرایش صحیح امکانات توصیه کردند و افزودند: در نیروهای مسلح حرکت رو به جلو خوبی آغاز شده است که این حرکت باید با شتاب و تحرک و نشاط بیشتری ادامه پیدا کند.
ایشان همچنین با تأکید بر لزوم هم افزایی بیش از پیش، ارتقای آموزشها، سازماندهی ها، آمادگی رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی، حصن و حصار مردم هستند که این حصن همواره باید مستحکم باشد.
در این دیدار سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گزارشی از تلاشها و اقدامات نیروهای مسلح در سال گذشته، گفت: ابلاغ طرح جامع نیروها و سازمانها، ارتقای توان دفاعی و آمادگی رزمی در بخشهای مختلف از جمله هوا – فضا و دریا، و پیشرفت طرح تحول سپاه از جمله اقدامات انجام گرفته است.
وی تمرکز بر راهکارهای ابتکاری و خلاقانه، ارتقای سطح دانش نیروی انسانی، ارتقای سطح فناوری و اطلاعات، تحول در صنایع دفاعی براساس طرح حکمت و تقویت برنامه های سازمان بسیج مستضعفین تا پایان برنامه پنجم را از برنامه های اصلی نیروهای مسلح در سال 90 برشمرد.
در پایان این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.



کلمات کلیدی :
حضرت آقا
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 1:37 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله سیستانی : امروز سربلندی و عزت اسلام در گرو عزت جمهوری اسلامی ایران است و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران نیز در گرو سربلندی و موفقیت آیت‌الله خامنه‌ای می‌باشد.
 
» مجید مجیدی کارگردان مشهور : برایم آن زمان که هنوز رئیس جمهور نبودند و بعد که بودند و می آمدند پیش ما سر سفره با ما املت می خوردند با الان که رهبر مملکت هستند فرقی نکرده اند. 

منبع: وبلاگ سیرت امام سیدعلی



کلمات کلیدی :
حق ولایت و حکومت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 2:52 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

... در اسلام ولی امر آنکسی است که فرستاده خداست ، آن کسی است که خود خدا معین می کند چون فرض اینست که به حسب طبیعت خلقت و آفرینش هیچ انسانی حق تحکم بر انسانهای دیگر را ندارد. تنها کسی که حق تحکم دارد خداست و چون خدا حق تحکم دارد خدا میتواند طبق مصلحت انسانها این حق را به هر کسی که می خواهد بدهد و می دانیم که کار خدا بیرون از مصلحت نیست .  دیکتاتوری نیست ، قلدری نیست  ،  زورگویی  نیست ، کار خدا طبق مصلحت انسانها است. و چون طبق مصلحت انسانهاست پس بنابراین او معین میکند و ما هم تسلیم میشویم. او پغمبر و امام را معین میکند و برای بعد از امام نیز صفاتی را معین می کند که اینها بعد از ائمه هداة معصومین حاکم بر جامعه اسلامی هستند.  پس ولی را خدا معین میکند ، خودش ولی است ، پیغمبرش ولی است ، امامها ولی هستند ، امامهای خاندان پیغمبر تعیین شده اند که 12 نفرند و در رتبه بعد کسانی که با یک معیارها و  ملاکهای خاصی تطبیق بکنند و جور بیایند.  آنها از برای حکومت و خلافت معین شده اند.  البته این یک آیه بود که برای شما ذکر کردم ، آیاتی دیگر هم در قرآن هست که بعضی از آنها را در این گفتارها آوردیم و بعضی از آن را هم باید خودتان در قرآن جستجو کنید و پیدا کنید. آیات فراوانی در این باره داریم.

آنچه که در اسلام روی آن تکیه شده این است که زمام امر مردم دست آنکسانی نیفتد که انسانها را به دوزخ می کشانند. و مگر تاریخ این مطلب را بما نشان نداد؟ مگر ندیدیم که با جامعه اسلامی اندکی بعد از صدر مشعشع اسلام چه کردند و چه شد؟ و چه بر سر این جامعه آمد؟ ...

ولایت ، ص 73



کلمات کلیدی :
بازگشت
نوشته شده توسط ســرباز در ساعت 4:11 صبح
15فروردین ماه جاری صورت می‌گیرد؛
بازگشت پیکر مطهر 17 شهید دفاع مقدس به کشور

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیکرهای پاک 17 شهید دوران دفاع مقدس روز 15 فروردین ماه جاری به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی راهیان نور در خوزستان، سردار سیدمحمد باقرزاده با بیان اینکه پیکرهای پاک 17 شهید دوران دفاع مقدس روز 15 فروردین ماه جاری از طریق مرز شلمچه به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردند از عموم کاروان‌های راهیان نور دعوت کرد در مراسم استقبال از شهدا در مرز شلمچه از ساعت 10 صبح این روز حضور داشته باشند.
وی گفت: این شهیدان اخیرا در کاوش‌های انجام گرفته توسط نیروهای عراقی در آن کشور کشف شده‌اند.
باقرزاده در عین حال اظهار داشت: اخیرا به دنبال اخلال نیروهای آمریکایی از سرگیری عملیات جستجو در عراق متوقف شده است.
وی همچنین از وزارت امور خارجه درخواست کرد با جدیت بیشتری مسئله جستجوی پیکر شهیدان در عراق را در دستور کار قرار دهد.
وی با تاکید بر این نکته که از زمان سقوط صدام هنوز عملیات جستجوی مشترک با عراق شروع نشده است گفت: این تاخیر ناشی از شرایط عراق و بعضا کم‌کاری برخی مسئولان وزارت امور خارجه به شمار می‌رود.



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ

Free counter and web stats